-Yeni Okul-

270 17 0
                                    

Yatmadan önce tek istediğim şey, sabah kimse tarafından uyandırılmayıp, kendi isteğimle geç kalkmaktı. Ancak bunu bozacak bi ev arkadaşım var.

Damla kalksana artık ya ne kadar uyuşuksun!

Beni her zaman böyle uyandırır ve tam da alarm gibidir. Her zaman aynı saatte.

Yatağımda doğruldum. Kalkıp dolabımın önüne geldim. Bugün okulun ilk günüydü. Üniversite ne kadar da yorucu geçecek. Bu sene eda ve ben ayrı bi eve taşındık. Okula daha yakın olan. Bu yüzden sabah üstümde zıplayan bi kardeş ile uyanmayacağım.

Okul formasını çıkardım. Kısa gri renkli bi etek. Beyaz bi gömlek. Gri renginde bi kravat. Güzel görünüyordu. Eteği giydim. Gömleği salık bıraktım. Kravatı taktım. Vanslarımı giydim. Saçımı su dalgası yaptım ve çantamı alıp edayı beklemeye başladım. Eda da odadan çıktığında evden çıktık. Okul bize yakındı. Kısa sürede yetiştik. Okul çok büyüktü. Özel okul oöduğu için içeri girerken giriş kartımızı göstermemiz gerekiyordu. Önce Eda geçti sonra ben. Biz sınıfa doğru ilerlerken çoğu erkek bize bakıyordu. Bi tanesi öyle bi bakıyordu ki korkmuştum. Daha hızlı adımlarla ilerledik. Sınıfa girdiğimizde gözüme çarpan ilk şey. SİYAH. Siyah t-shirt, siyah pantolon, siyah ayakkabılar. Ve en önemlisi o eşi benzeri olmayan siyah saçlar. Siyah bi erkek. Orta sıralarda oturuyordu. Gidip onun önündeki sıraya oturdum. Eda da yanıma geldi. Aklım hep arkamdaki siyah çocuktaydı.

Deneyimli olduğum için senaryosunu en iyi şekilde yazmaya çalışacağım. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :)

KaramsarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin