(Multimedya-Ali)
Ali sarılmam için kollarını açıyordu. Ama ben sarılmadım mübarek yapıştım. Böyle kuzen bulupta yapışmayan mı normal? Ben mi?
Ali boğulacakken son anda ayrıldım ve içeri aldım. Eda Ali'ye şaşkınlıkla bakarken ben onları konuşturmaya çalışıyordum. Ama ikiside kilitlenmişti.
Kapı tekrar çaldığında kapıya baktım. Karşımda bana bakan bir çift siyah göz. Eşi benzeri olmayan siyah saçlar. Tabii ki de Efe. Ve içmiş gibi görünüyordu. Kapının kenarına yaslanmış, ayakta zor duran bir Efe.
"Ne oldu?"
"Aşığıım sanaağğ"
"Kendinde değilsin sen, sarhoşsun"
"kim geldii" bunu söyleyen Ali'ydi. yanıma geldiğinde bi elini omzuma atıp kapıda duran sarhoş Efe'ye bakıyordu. Sinirli olduğunda içinden koca bi kavgacı çıkar Ali'nin. Bu yüzden olayı anlatmaya çalıştım. Ama olayı değiştirerek.
"Ya içmiş bu arkadaş sonra sarhoş olunca yolunu şaşı-" sözümü gesrn Efe'nin böğürmesi oldu.
"Aşığım sanaaaaağğğağağ"
Ali bana sinirli sinirli bakarken Efe'nin de gözlerinin siyahı en koyu tonuna bürünürken bana delici bakışlar atmaya başlamıştı.
"Damla o kim? Niye sizin evinizde erkek var?"
"Ya sanane Efe!!"
"Hani sarhoş olup yolunu şaşırmıştı. Çocuğun ismini bile biliyorsun. Herşeyi anlarım ama ye bana yalan söylüyorsun?"
"Ayh yeter. Hakikaten yeter. Bi srn konuşuyorsun. Bi Efe. Girin içeri anlatacağım."
Ben içeri girin deyince Efe suratına -piç smayl- ekleyince gözlerimi devirip içeri geçtim.
sizce damla olayları anlatınca ne olacak? Fikirlerinizi bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamsar
ChickLitKaramsar olabilir mi? Belki de hayatını o karatıyor ve bunu bilerek yapıyor...