Bine, asta e, el trebuie sa fie.
Partea aceasta a liceului este extrem de linistita. Usi deschise larg, infatisand fete si baieti inradacinati pe un scaun, concentrandu-si atentia pe monitorul luminos, intentionand sa ia examenele cu brio. Intru pe rand in fiecare clasa, niciun Michael. Ultima clasa, din ce in ce mai putine sperante. Intreb. Urmaresc fiecare fata, intrebandu-se reciproc. Urmaresc fiecare ranjet. Nimic. Cand sa plec, o fata se ridica din ultimul rand si spune ca Michael tocmai ce a plecat.
Zambesc. Pulsul mi se accelereaza. Incep sa alerg. Nu-mi pasa ca nu aveam de unde sa stiu pe unde a luat-o, doar alergam, alergam dupa cel ce imi cucerise inima.
Trec pe langa dulapul meu. Ma opresc brusc cand vad un punct stralucitor. Ma intorc, vazand binecunoscuta panglica. Trag de panglica, asteptandu-ma sa imi cada un buchet de flori in maini. Insa nimic. Doar panglica si bucata de hartie. Am despaturit hartia, vazand in partea de sus literele "E I U B E S C". Alaturi, era scris un mesaj: "Final de an. Iti urez in primul rand sa ai o viata usoara in continuare la liceu. Eu am fost nevoit sa ma mut. Probabil chiar te intrebi de ce. Te iubesc, te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta, tu esti pentru mine aerul dulce care-mi alimenteaza plamanii, reprezinti stropul de putere ramas pe care l-am folosit sa-mi revin. Si pentru asta iti multumesc. Dar nu voiam sa dai de mine, sa stii cum arat. Voiam sa fiu un simplu admirator, sa te iubesc cu toata fiinta mea din umbra. Si acum probabil te intrebi de ce raman anonim daca te vreau asa de tare. Asta nu stiu, nu iti pot raspunde. Sunt un fraier indragostit care nici el nu stie ce vrea. Crede-ma ca mi-a fost foarte greu, cand am auzit cat de repede te-ai mobilizat si ai inceput sa ma cauti, realizand ca trebuie sa plec asa de curand. Te iubesc, te rog nu uita asta.
Ramas bun, raza mea de soare."
Lara a cazut in genunchi, strangand hartia la piept.Si acolo, in linistea mormantala de final de an, Lara a inceput sa planga, sa planga dupa o iubire care nu va fii niciodata posibila.
Sfarsit
OMG OMG OMG OMG AM REUSSSSIIIIITTT. Gata dragilor, Flowers este oficial terminata. Idk, sper ca n-am dat-o in bara, am incercat sa creez ceva frumos. Va iubesc. Sarbatori fericite. :3