,,Tak co, probereme strategii?" zeptá se Jack s úsměvem. Jen se ušklíbnu a usadím se na volnou židli vedle něj.
,,Fajn." započne Sean. ,,Ale nejdřív se koukneme na záznam ze sklizně." Načež zmáčkne jakési tlačítko po jeho pravé ruce a před námi se objeví první kraj. Samozřejmě se tam splátci hlásí dobrovolně. Nejprve dívka Angel a pak i chlapec Sky. V prvním kraji dětem vždycky dávali podivná jména. V druhém kraji se přihlásí dobrovolně pouze chlapec. Dívka vypadá velmi děsivě. Ve třetím kraji se hlásí dobrovolně děvče, ale chlapec už ne. Dál už se dobrovolně nehlásí nikdo. V osmém kraji vyberou zamračené děvče a hodně pěkného chlapce. Vážně se mi dost líbí. Jmenuje se Max. Pak devátý a desátý kraj, nic zajímavého. Najednou se objeví záznam z našeho kraje. Sleduju svůj zděšený výraz, když vyvolají mé jméno. Jack jde k pódiu relativně sebejistě a rozdává lidem kolem sebe (spíše pohrdavé) úsměvy. Potom dvanáctý kraj. Děvče Beatrice. Stejně jako moje sestra. Při vzpomínce na ni se mi nahrnou slzy do očí. Chlapec Nathan. Oba jsou mi dost sympatičtí. Těmi sklizeň končí a na obrazovce se objevuje známý moderátor her Dean Roastbeef. Tentokrát má fialové vlasy a modré obočí.
,,Dnešní ročník podle mne bude opravdu zajímavý, jak se tak dívám. Velká konkurence. No uvidíme, až hry započnou. Přeji příjemnou zábavu, loučí se s vámi Dean Roastbeef." prohlásí Dean a obrazovka zčerná.
Ano ano, vím, už je tady 12. kapitola a my stále nejsme ani v Kapitolu. Jenže tohle bude velkolepé a já úplně toužím to hodně protahovat. :3 So enjoy a like nebo koment potěší :)))
ČTEŠ
13th Hunger games
Fiksi PenggemarAlex Donwayn pochází z jedenáctého kraje. Každý se děsí sklizně a Alex není výjimkou... Cover dělala Deny016, je super, díky :*