Nějaká třeťačka plánovala večírek. Rodiče jí na víkend odjeli a to se muselo využít.
Obě jsme dostaly pozvání.
Vyzvedla jsi mě a odjely jsme spolu.
Doteď si pamatuju jak jsi vypadala. Vlasy ledabyle svázané.Upnuté krátké šaty. Podvazky. Obyčejné tenisky. Vše v černé.
Byla jsi dokonalá.
Když jsme přijely, párty byla v plném proudu.
Hned jsi se pustila do kuchyně. Hledala jsi nějaký alkohol. Vrátila ses ke mně s dvěma kelímkama s pivem. Nikdy předtím jsem nepila, ale tobě se nedalo říct ne.
Bavily jsme se, tancovaly. Pily. Já až moc. Začala jsem žvatlat, ani už nevím co.
Přehnala jsem to a hodně. Ty jsi neutekla. Nenechala jsi mě, ať si poradím sama. Vytáhla jsi mě ven na vzduch. Držela jsi mi vlasy, když jsem zvracela.
Bylo mi už líp. Rozhodly jsme se odejít, ale cestu nám zkřížila nějaká dívka. Skoro neznatelně ses zamračila.
Začala na tebe křičet. Moc jsem jejím slovům nerozuměla, ale vím na sto procent, že ti něco vyčítala. Nakonec na tebe vychrstla obsah svého kelímku. Ještě pár dnů poté jsi byla cítit vodkou.
Aniž bys na její výlev reagovala, pokračovala jsi dál. Šla jsem zmateně za tebou.
Nevrátila ses k autu. Byla jsi rozhodnutá dovést mě domů pěšky a pro auto se vrátit potom. Dle tvého názoru mi procházka měla pomoct vystřízlivět.
Byly jsme skoro u mě, když jsem našla odvahu zeptat se.
"Kdo byla ta holka?"
Odpověď mě zaskočila.
"Moje bývalá přítelkyně."