Janne! Wat een heks! Ik sta op en loop naar ze toe. "EN NU IS HET GENOEG! LAAT HAAR LOS!" roep ik. Jesse houd nu zijn mes bij haar keel. "JULLIE ZIJN PSYCHISCH GESTOORD IN JULLIE HOOFDEN! " roep ik. "En wat ga je doen in je eentje? " vraagt Mart. "ik kan veel in mn eentje hoor! Maar daar heb ik nu geen zin in dus KAPPEN MET DEZE ONZIN!" roep ik. De jongens komen tevoorschijn en 2 van hen maken de meiden bewusteloos. De andere vechten tegen Mart zodat hij niks meer kan doen en Samuel besluipt Jesse van achter. Op een snelle manier zit die mes nu in de keel van Jesse. "Geen beweging maken of je kunt nu al gedag zeggen!" zegt hij. "Dioni ik was hier de heletijd al en heb alles opgenomen voor de politie dus breng haar maar weg voor dat ze wakker word en begint te flippen als ze iedereen en haarzelf zo ziet" zegt Cassius. "Thanks bro en jullie alle 4 trouwens. Ik hou van jullie" "wij ook van jou" zeggen ze terug. Ik loop naar Linda, til haar op in bruidshouding en loop naar huis.
"Wat is er gebeurd?" zegt mn moeder geschrokken als ik binnenkom met haar in mn armen. "Mag ik haar eerst even neerzetten" vraag ik. Ze knikt. Ik leg Linda op de bank en probeer het bloed te stoppen. "Dioni, ga je me nog uitleggen wat er is gebeurd?" "ja.. Nou ik kwam haar tegen in..--" "AUW!" roept Linda ineens heel hard. Ze kreunt van de pijn. "Rustig maar we zullen je wonden verzorgen" zeg ik.
"Maar wat is er eigenlijk gebeurd? " vraagt mn moeder. "een modellenbureau sprak me aan om foto's te maken op een lege, mooie plek in het Erasmuspark dus ik dacht yolo en ging er heen. Ik kwam Dioni tegen en liep ervoor nog rond met hem omdat ik tijd over had. Toen het bijna tijd was liep ik terug en zei tegen hem dat ik derest alleen wou lopen. Ik ging verder alleen lopen en Dioni had me gewaarschuwd dat het geen goed idee was en ik ben een nogal eigenwijs iemand. Dus ik kwam aan en ze lieten me zitten om mn haar te doen. Ze deden eerst heel lief en daarna trokken ze aan mn haar. Vanaf daar weet ik het niet meer." legt ze uit. "wat heftig lieverd" zegt mam bezorgd. "Heb je al aangifte gedaan?" vraagt ze. Linda schud haar hoofd "ik durf niet" zegt ze triest. "nou ik ga jullie maar even alleen laten" zegr mam. Ze loopt de kamer uit. "daarom hebben wij het voor je gedaan" zeg ik trots. "JIJ WAT?!" roept ze boos. Wow dat zag ik niet aankomen! Ik kijk haar geschokken en niet begrijpend aan. "Ja wat nou?! Straks gaan ze mij vermoorden ofzo!!" zegt ze boos. "ze kunnen jou hierna toch niks meer doen" zeg ik. "je weet toch dat het de hele school versus mij is he? Dus wel" "verander van school" "Naar waar?" vraagt ze. "Dat zie je wel" zeg ik.
Pov Linda
Ik heb hier echt geen zin in ookal zit ik hier in het huis van mijn crush... "nou ik ga" zeg ik. "waarom? Je hebt veel pijnlijke snijwonden die verzorgd moeten worden" zegt Dioni bezorgd. "Maar ik wil naar huis" zeg ik. "Wat is er nou?" "niks ik ben gewoon moe oke?!" "oke kom dan" ik zit en sta op. "Auw" piep ik. Ik doe nog een poging maar zak in elkaar van de pijn. Ik voel 2 armen om me heen. (zie media) "Laat me los" zeg ik zacht. Hij pakt mij iets steviger vast. "Laat me los!" zeg ik harder en stribbel tegen. Weer laat hij me niet los. "ik haat je" zeg ik bozer. Ik probeer me los te wurmen maar nee. Mijn tranen stromen non-stop over mijn wangen. "ik haat je" snik ik en knuffel hem. Na een tijdje worden mijn ogen zwaar en vallen dicht.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sorry als het te kort is :s
Hey!Als eerste gelukkig nieuwjaar!
Als 2de, wat vinden jullie van een Q&A?Bij 8 votes en 8 reacties doe ik verder.
XxSuzeth
JE LEEST
Bullied ft. Dioni Jurado-Gomez
RandomRolverdeling: Linda Wiggers als Linda & Madison Pettis Dioni Jurado-Gomez als zichzelf Samuel Leijten als zichzelf Kaj Van Der Voort als zichzelf Jai Wowor als zichzelf Cassius Verbond als zichzelf Mina(zusje Linda) als Mira en Skai Jackson Pesters ...