[Foto: Linda @ Dioni's huis]
Na een tijdje worden mijn ogen zwaar en vallen dicht.
Pov Dioni
"Schattig" hoor ik mn moeder zeggen. Ik open mn ogen en zie dat ze naar Linda en mij kijkt. "Ik hou van.." hoor ik Linda mompelen in haar slaap en ik glimlach. "Mam, hoelang zit je hier al te kijken naar ons?" vraag ik. "Al 10 minuten ongeveer" zegt ze. "Wat zei Linda allemaal in haar slaap?" vraag ik. "Veel positieve dingen over jou" zegt ze. "Dioni" mompelt Linda weer. Een van de dingen hoor je net nou ik ga maar eens koken, vraag straks maar aan Linda of ze mee eet" zegt mam. "Wat eten we vandaag?" vraag ik. "Paella" zegt ze. "Mmm lekker" "Lieverd, volgens mij word mijn toekomstige schoondochter wakker" zegt ze met een brede glimlach. "Mam ik ken haar niet zo lang" "ik heb je 9 maanden in mijn buik gehouden dus ik ken je maar al te goed" zegt ze. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk naar Linda. Dit is echt te schattig! Ze opent met heel veel moeite haar ogen. "Waar ben ik?" vraagt ze zacht. "Nog steeds in mijn huis" "hoe laat is het?" "5 uur" antwoord ik. " Wacht hoelang liggen we hier al?" vraagt ze "Half uurtje denk ik. "Ik ruik eten, dus ik ga maar naar huis zodat jullie kunnen eten. Ik schud mijn hoofd. "Ik weet dat je nog pijn hebt" " je mag ook gewoon met ons mee eten lieverd" roept mam vanuit de keuken. "Wat is je antwoord?" "Ik bel mam wel ff" zegt ze ik knik. "Hey mam.....goed hoor.....Mam ik wil je wat vragen.....mag ik bij Dioni eten?....Welke denk je? er is er maar een die ik ken...." ze legt haar mobiel een stukje van haar oor. "AAH MIJN KLEINE MEID IS BIJ MIJN TOEKOMSTIGE SCHOONZOON EN HAAR DROOMMAN" hoor ik haar moeder roepen. Linda moet blozen zie ik, eigenlijk best cute! "Mam mag het nu of niet?" vraagt ze. "Waar is de wc?" vraagt ze. Ik loop met haar mee tot de deur van de plee terwijl ze nog belt met haar moeder. "Lief zorgzaam knap,..." hoor ik haar zeggen. Ik wil haar zo graag vragen maar niet nu ik moet iets meer over dr weten.
Ze komt terug. "En?" "Ik mag op 2 voorwaarden" zegt ze. Ohnee haar ma zilt toch niks van me? ik ben al vaak genoeg gebruikt geweest.. "Vertel maar" "Dat je 1 ook eens bij ons komt eten en 2 je mijn vader laat zien dat je de "echte" Dioni bent" zegt ze. ik zucht van opluchting. "Maar hoezo de "echte" ik?" "Nou hij denkt dat ik een grapje maak en later thuiskom met een kartonnen of rubberen versie van jou" lacht ze. Wat is dat nou voor rare gedachte? ik moet er ook om lachen. "Mam ze eet mee" roep ik naar mn moeder. "Oke"
"Hoe smaakt het?" "lekker" antwoorden Linda en ik tegelijk. "Stel jezelf eens voor zodat ik je niet te snel ga beoordelen" vraagt mam. "Oke ik ben Linda Felicia Anita Dorothea Maria Consuela Rosa Santamargarita de la Guardia Wiggers. Ik ben kwart Surinaams, kwart Spaans en half Nederlands zoals je misschien al hoorde aan mijn hele naam uhmm.. ik ben 16 jaar en speel graag FIFA. Ik supporter Real Madrid en kan ook een beetje voetballen. Ik heb geen vriendje en een grote fan van B-Brave ehmm.. Oja ik help graag mensen, mijn hoofd zit bomvol geheimen van andere mensen, ik dans graag en heb evenveel geduld als Dioni" zegt ze."Nou leuk om te weten, ik wil jou wel vaker terugzien." zegt mam enthousiast. OMG Mijn droommeisje zit gewoon in mijn huis!! "Wil je je achternaam nog eens zeggen maar dan op de tempo hoe je het normaal gesproken zegt? Je hebt echt een coole achternaam!" vraag ik. "Oke, Linda Felicia Anita Dorothea Maria Consuela Rosa Santamargarita de la Guardia Wiggers" Mijn mond valt open. Stel we krijgen later kinderen, hun namen gaan gigantisch lang zijn! Oke stop Dioni. Te snel! "Lieverd je mond staat open" zegt mam. Owja.. Ik doe hem weer dicht en eet verder.
POV Linda
"Ga jullie maar gamen ik ruim wel verder op" zegt zijn moeder. "Kom je?" vraag hij. Ik knik en loop mee.
"Nou welkom in El dormitorio de Jurado-Gomez" zegt hij als hij zijn deur opent. "Real vs Real of?" vraagt hij. "Real vs Real is goed" "Ik zal rustig aandoen don't worry" zegt hij heel zelfverzekerd. "is niet nodig" zeg ik lachend.
"Wow je bent echt goed Lin, goed gespeeld!" zegt hij vol verbazing. "dankje jij ook!" Ze hebben echt al veel rondes gespeeld en toch bleven we gelijkstaan. "Zullen we een staar wedstrijd doen? ik wil kijken hoelang ik in iemands ogen kan kijken" vraagt hij. "oke" ik ga zo goed mogelijk zitten zodat hij in mijn ogen kan kijken en hij doet blijkbaar hetzelfde. "3..2..1..start" zegt hij.
Euhmm ligt het aan mij of komt zijn hoofd nu dichterbij?
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Hey !
ff snelle en korte mededeling: mijn phone is stuk dus ik ben alleen nog bereikbaar via twitter dm en facebook ( mn facebook is trouwens: Suzetjeuh Jurado Leijten en twitter: SuzethYPL )
Oke tell me wat gebeurt er nu:
A) ze verveeld haar en dioni zoent haar niet waardoor het super ongemakkelijk word voor haar
B) ze ontwijkt dioni's zoenwaardoor het super ongemakkelijk word voor hem
C) ze zoenen
I hope that you'all like it
Bij 7 votes en 9 reacties ga ik verder dus delen delen en nog eens delen :p
Als je mijn verhaal promoot, doe ik back ;)
Weet er iemand trouwens een leuke shipnaam voor Linda en Dioni?
XxSuzeth
JE LEEST
Bullied ft. Dioni Jurado-Gomez
De TodoRolverdeling: Linda Wiggers als Linda & Madison Pettis Dioni Jurado-Gomez als zichzelf Samuel Leijten als zichzelf Kaj Van Der Voort als zichzelf Jai Wowor als zichzelf Cassius Verbond als zichzelf Mina(zusje Linda) als Mira en Skai Jackson Pesters ...