Pov Linda
Snel loop ik de school binnen. Hopelijk ziet niemand me. Ik voel 2 handen op mn rug. Iemand duwt me en BAM! Ik val over een drempel en lig op de grond. "Auw" zeg ik zachtjes. "Nou kijk eens wie we hier hebben" zegt Bas. "De grootste lozer van deze school" zegt Niels. Ik probeer op te staan maar word tegen gehouden. "Als je nu niet oprot, ga ik je iets aan doen trut" zegt Bas. Jesse schopt me en ik ren weg. De wc deur gaat open tegen mijn neus op het moment dat ik naar binnen wou gaan. Mijn neus doet zeer en het brand. "Die had je verdiend Bitch" roepen Janne en haar meelopers. Ik hou mn tranen in en ren naar de spiegel. Gelukkig is de spiegel niet ver van hier. Mn neus blijft maar bloeden. Uitendelijk stopt het. Ik doe mn sjaal rond mn mond en neus en ga naar de les. "Goedemorgen Linda, ga snel zitten." zegt mevrouw Van Rooijen Ik zit naast Janne. Achter me zitten Jesse en Niels. De 2 hoofdpesters.. "Linda, doe je sjaal eens uit." zegt de mevrouw. Ik schud mn hoofd. "Ik ben verkouden en wil niemand ziek maken" lieg ik. "Kom dan ook niet naar school!" zegt Niels. "Ach.. Als jij dat wilt, blijf je maar in de les" zegt mevrouw bezorgd. Ik ga dan maar zitten. "Hoer" fluistert Bas. "Trut" fluistert Niels. "Varken" "stinkdier" "kutwijf" en zo blijven ze doorgaan. Ik voel dat mijn tranen al aankomen, maar ik hou ze in. Mijn blad word rood. "Linda, er komt bloed uit je sjaal" zegt Jasmina iets te hard. Vast mijn neus. Nee hè ik ga Janne niet verraden... "Ga naar de concierge en vraag om papiertjes voor je neus" zegt de mevrouw. Ik knik en ga naar de gang. "Ik ga mee" hoor ik Jasmina nog net zeggen. "Hoe kom je eigenlijk aan die bloedneus?" vraagt Jasmina. "Ow zomaar ik botste tegen een paal" lieg ik. "Oke en nu de waarheid?" vraagt ze. "Hoe weet je dat ik lieg?" vraag ik. "Ten eerste, je gaf het net zelf toe en ten tweede ik hoor en zie het aan je" zegt ze. Pfff... "Ik weet wel wat er met je is maar ik wil het van jezelf horen, dus vertel?" vraagt Jasmina. "Wat moet ik zeggen dan?" vraag ik. "Please zeg de waarheid, ik wil je helpen meid" zegt ze. We komen aan bij de concierge. "Waarom zijn jullie eruitgestuurd?" vraagt hij. "Hierom" zegt Jasmina, ze haalt mn hand weg van mn neus. "Oke laat me eens kijken.." begint hij en hij kijkt naar mn neus die nu ook veel pijn doet."Dat was vast een harde knal, wat is er gebeurd?" vraagt hij.
________________________________________________________________________Yes! Eerste hoofdstuk is af! I know het is kort maar eindelijk kan ik iets plaatsen! :D
Hopelijk vonden jullie het wat :)
Bij 3reacties en 3stemmen ga ik verder ;)
XxSuzethPS: ALS JE MN VERHAAL NA'AAPT, WEET IK JE TE VINDEN EN VERMOORD IK JE!!
Grapjeeuh :p nu vriendelijk: bij alle soorten vormen van na'aapen, geef ik je verhaal aan dus kopieer het niet of iets. Alvast bedankt :D
JE LEEST
Bullied ft. Dioni Jurado-Gomez
De TodoRolverdeling: Linda Wiggers als Linda & Madison Pettis Dioni Jurado-Gomez als zichzelf Samuel Leijten als zichzelf Kaj Van Der Voort als zichzelf Jai Wowor als zichzelf Cassius Verbond als zichzelf Mina(zusje Linda) als Mira en Skai Jackson Pesters ...