[Foto: Tessa links en Vanessa rechts]
Pov Linda
Dioni trekt langzaam terug en staart me aan.
"Kap eens met staren" lach ik. "Ik kan er niks aan doen dat ik tegenover de mooiste meid ooit sta" "D-Dankje" zeg ik onzeker en voel mezelf blozen. "Niet zo onzeker joh, ik zorg er wel voor dat je ervan af komt, trust me, mi chica" zegt hij lief. Ik geef hem een knuffel. "Ti amo" "ik ook van jou"
"Ciao" "ciao" Dioni pakt zijn oortjes en loopt weer terug.
"OMG Vertel me ALLES!" zegt mam. Ugh nu lijkt ze 15 jaar jonger.. Achja why not, anders stopt ze toch nooit. "Dioni is mijn vriendje!" zeg ik blij. "Hij WAT?! Hoe heeft hij jou gevraagd of andersom?" vraagt ze nieuwsgierig. "Hij vroeg mij in het Spaans!" antwoord ik. "OMG gefeliciteerd meid!" "wat is zijn lievelingseten? O nee laat maar ik weet het al. Paella" zegt ze. "Hoe weet je dat?" vraag ik verbaasd. "Hallo ik kijk ook in tijdschriften" zegt ze met een 'duh' face. Ik lach en rol met m'n ogen.
"Ik heb alles gehoord en ik keur die jongen goed." zegt pap trots. "Pap, mam ik ga slapen." zeg ik moe. "Is goed, maak Mia en Vanessa niet wakker hè" zegt ze met een knipoog. "Is Vanessa er ook?" zeg ik enthousiast en verbaasd. Ze knikken.
Ik laat me met een diepe zucht op m'n bed vallen. "Wat een dag" mompel ik. Wat gaat Vanessa blij zijn als ze hoort dat ik met B-Brave omga, ze is de grootste, kleinste fan ooit! Nouja ze is niet heel klein maar wel heel cute!
"BOE!" roept een klein meisje die naar me toe rent. OMG ik schrok me rot ma..-Tessa?" vraag ik verbaasd en geschrokken. Ze knikt heel blij en geeft me een knuffel. Ik heb hun al 3 jaar niet gezien en ze herkent me nog! "Linda, ik ben verliefd op Samuel" zegt ze verlegen. Omg! "Wow welke Samuel?" vraag ik verbaasd. Ze loopt naar een poster en wijst naar Samuel Leijten. "Ben jij ook fan?" ze knikt weer en gaapt. "Kom we gaan onze tanden poetsen en slapen. "Mag ik bij jou slapen?" vraagt ze lief. Ik knik en loop met haar naar de badkamer. Ik ben vet jaloers op d'r krullen!
"OPSTAAN" "OPSTAAN" hoor ik 2 meisjes roepen. Ik open m'n ogen. "Vanessa!" zeg ik blij en geef haar een knuffel. "Kom we gaan douchen en omkleden" zeg ik.
Tessa doet haar rode jurkje aan en Vanessa een lichtblauwe. Ze draaien rondjes en lachen.
Vandaag gaan ze eens goed worden verrast!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haii!
Zijn ze niet schattig?!
Wat zou Linda voor verassing hebben?Oja enneh ik heb rollen nodig:
Gf Kaj
Gf Samuel
Gf Jai
Gf CassiusJe moet wel een paar dingen zeggen:
- Je naam
- Leeftijd
- Je karakter
- op welke beroemdheid je lijkt of iemand met behoorlijk wat foto's want ik ga haar uiterlijk gebruikenIk ga mijn zusje laten kiezen, dus niet boos zijn als jou niet kies :p
XxSuzeth
JE LEEST
Bullied ft. Dioni Jurado-Gomez
RandomRolverdeling: Linda Wiggers als Linda & Madison Pettis Dioni Jurado-Gomez als zichzelf Samuel Leijten als zichzelf Kaj Van Der Voort als zichzelf Jai Wowor als zichzelf Cassius Verbond als zichzelf Mina(zusje Linda) als Mira en Skai Jackson Pesters ...