Hoofdstuk 4

454 26 5
                                    

[Dit is Linda trouwens ]

Pov Linda

Ik open mijn ogen. "Ze is wakker!" hoor ik een bekende jongensstem blij zeggen. "Waar ben ik?" vraag ik zachtjes. Ik kijk om me heen en zie de jongens van B-Brave rond mij staan. Dioni houd mijn hand vast. "In het ziekenhuis" antwoord Sam. Ik zie Jesse en Bas aankomen. "Ehmm.. Wij eh.... Wij komen sorry zeggen" zegt Jesse. Dit is veel te verdacht, ze komen alleen maar sorry zeggen omdat B-Brave hier is. "Ga weg.." fluister ik. "Maar.." zegt Jesse. "Jullie hebben haar gehoord" zegt Dioni. "Het was niet onze bedoeling, sorry" zegt Bas. "Sorry voor wat. Voor het slaan? Voor het schoppen? Het dreigen? Mij pijn doen vanbinnen en buiten? Voor mij in het ziekenhuis te slaan? Voor het 10 jaar gepest te worden?! Jullie zeggen alleen sorry omdat jullie weten dat B-Brave bekend is. Ga alsjebieft weg" zeg ik half huilend en half boos met tranen in mn ogen.

Dat had ik maar beter niet gedaan..
"Na 10 jaar durf ik eindelijk iets te zeggen" vul ik mezelf aan. "Ik vind het erg dapper van je babe" zegt Dioni trots. Mijn tranen stromen over mijn wangen. Jesse en Bas komen dichter, waardoor ik meer naar achter kruip. En bang naar hun kijk. "Jongens ga weg, kijk wat jullie hebben gedaan met haar" zegt Jai geïrriteerd. Janne komt binnen en zegt "Jesse,Bas gaan we haar nog in elkaar trappen of wat?" Ik wist het wel.. "Leugenaars" zeg ik. "Ugh ik kan ECHT niet tegen mensen die liegen." zegt Kaj boos. "Ik ook. Ik ook niet man. Me too. Ik ook." krijgt hij naar zich toe geworpen. "Zeg eens, wat staan jullie hier nog te staan?" vraagt Sam lichtjes boos aan de pestkoppen. "ERUIT!" roept Dioni. Er komen 2 dokters binnen. "Wat was dat voor geschreeuw?!" vraagt de dokter. "Sorry dokter, dat was ik" geeft Dioni toe. "Waarom moest hij zo schreeuwen?" vraagt de andere dokter aan mij. "Die mensen naast jullie vallen me lastig" "Nou oke jongens eruit" zegt de dokter tegen hun. "Ik kom even een paar vragen stellen en als je ze allemaal kunt beantwoorden, mag je naar huis" zegt de andere dokter. "Hoe heet je?" "Linda" "je volledige naam?" "Linda Wiggers" "hoe oud ben je?" "16" "waar woon je?" "In Amsterdam dicht bij Best Western blue town hotel" "hee ik woon daar ook in de buurt" zegt Dioni. "Hahah cool" antwoord ik. "Oke laatste vraag, wie zijn deze 5 jongens?" "Dioni, Kaj, Samuel, Cassius en Jai. Samen vormen ze B-Brave, waar ik al heel lang fan van ben." antwoord ik. "Oke je hebt alles vlot kunnen beantwoorden, dus je mag naar huis" "Oke dankje dokter" "graag gedaan en fijne dag nog" hij haalt de naald uit mijn arm wat nog wel een beetje pijn doet en gaat weg.

Pov Dioni

Gelukkig woont ze dichtbij mij. Ik heb het gevoel dat ze nogal onzeker is, daarom wil en ga ik haar helpen! Waarom moeten zulke mooie dames nu altijd het doelwit zijn?! Ik heb steeds zon raar gevoel als ik haar anraak of als ze naar me lacht. Dude, je bent verliefd. Nee man! Ik ken haar maar een paar uur. Liefde op het eerste gezicht noemen ze dat.. Ik ben NIET verliefd! Jaja wat jij wilt, maar je weet dat ik gelijk heb, alleen wil je het niet toegeven. Ik weet alleen haar naam, leeftijd en waar ze woont dus niet genoeg om verliefd op dr te zijn.. "Gast waar denk je aan?" vraagt Jai. "Zowiezo aan Linda" zegt Kaj. "Doe normaal" zeg ik en loop naast Linda die nogal raar kijkt. "Heej" zegt ze. "Hey, is er iets?" ze schud traag haar hoofd. " kijk eens naar me" zeg ik. Ze draait mijn kant op en ik kijk recht in haar ogen. "Oke nu de waarheid?" vraag ik. Ze zucht "Ik ben gewoon bang" geeft ze toe. "Je moet toch niet bang zijn, wij staan hier klaar voor je" zeg ik lief. Ze glimlacht. Ik geef haar een knuffel en laat na een tijdje los. "Nu ik je weer kan zien lachen, mag ik je nummer?" ze knikt. "Je phone?" vraagt ze. Ik geef het en ze zet haarzelf in haar contacten. Ik doe hetzelfde. We geven elkaars mobiel terug. "Selfie" zeg ik en maak een foto. "Dit is een mooie foto!" zeg ik. "Nee mijn hoofd staat er lelijk op" zegt ze. "Nee joh, je bent mooi!" complimenteer ik haar. Ze schud haar hoofd en begint te blozen. "Je bent wel mooi, en nu schattig omdat je bloost." We lopen verder. "Wil je naar huis?" "eigenlijk wel maar stiekem wil ik gewoon bij jullie blijven." Zo lief dit! "Wij regelen wel dat je nog effe bij ons kan blijven" zeg ik met een knipoog.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Sorry voor het saaie hoofdstuk, nouja ik vind het saai
Hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk goed genoeg voor een stem :)

In ieder geval, bij 3 stemmen en 5 verschillende reacties ga ik verder ;)

Xxsuzeth

Bullied ft. Dioni Jurado-GomezWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu