In Ajun de Craciun

77 8 2
                                    

Urmatoarea zi era Ajunul Craciunului.
Luiza se trezi in lumina orbitoare ce intra pe fereastra. Dani o admira. Luiza era frumoasa...in adevaratul sens al cuvantului. De cum deschise ochii, Luica voia sa stie daca ninsese, asa ca sari din pat spre fereastra. Ninsese. Muntii si vaile erai acoperite de o haina imaculata de nea.
-A nins! Ce misto! Insemna ca iesim pe partie! exclama Luiza.
-D-abia astept sa te vad pe skiuri. zise Dani in timp ce se apropia de ea.
-Nu stiu sa skiez! spuse Luiza lipindu-si obrazul de umarul lui Dani.
-Nu?
-Nu.
-Nici eu...Dar chiar! Ce vom face pe partie?
Luiza merse la dulapiorul de sub televisor si il deschise. Dinauntru lui scoase o sanie noua, foarte frumoasa si i-o arata lui Dani fara sa-i spuna nimic. Dani zambi. Si Luiza zambi. Dani era innebunit cand Luiza zambea. Avea un zambet uimitor.
In clipa urmatoare, Irina deschise usa si striga:
-Imbracati-va cu hainele de zapada! Mergem pe partie.
Peste cateva minute, copiii si parintii Luizei erau in varful partiei aglomerate.
-Bine! Eu, mama ta si Irina mergem la snowboarding si voi ramaneti aici, la sanii. In regula? ii spuse tatal Luizei fiicei sale.
-In regula. raspunse ea.
Dupa ce Irina si parintii plecara, Dani se aseja pe locul din fața al saniei, iar Luiza pe cel din spate. Ea il tinu strans de mijloc si ii dadu o sarutare pe obrazul lui rece. Apoi isi lasa capul pe umarul lui si isi dară drumul. Partia era foarte abrupta, asa ca Luiza incepu sa tipe cand sania atinsese o viteza mare. Peste cateva secunde, sania se propti intr-o piatra si ii arunca pe Luiza si Dani in aer. Luiza cazu la cativa metri de Dani. El se ridica si striga: "Luiza, esti bine?". Niciun respuns. "Luiza, esti bine?". Din nou niciun raspuns. Dani se ridica la Luiza si o ridica din zapada. Ea miji putin ochii.
-Ce s-a intamplat? gemu incetisor Luiza.
-O mica cazatura.
-Esti eroul meu. ii zise ea la ureche si il saruta.
Buzele lui erau calde. Nu ca si obrajii lui.
La baza partiei era un mic targ de Craciun.
-Ce zici daca ne luam cate o ciocolata calda de la Targ? intreba Dani. Am cei 10$ primti ieri.
-Zic ca ar fi o idee buna.
Dani zambi si ii dadu parul de pe fața Luizei, apoi pleca sa ia ciocolata calda. Peste cateva clipe se intoarse cu doua pahare gigantice de ciocolata calda.
-Mersi. zise Luiza
-Mersi ca existi. spuse Dani.
Luiza rosi...si nu era de la frig.
Peste cateva ore, toata "familia" era la masa. Cu toti asteptau sosirea lui Mos Craciun. Toti in afara de Luiza si Dani. Ei se aveau unul pe altul si acela era cel mai fumos cadou pentru ei.

El & EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum