Craciunul

62 7 2
                                    

Dimineata urmatoare , toata casa mirosea a cozonac si scortisoara. Bradul trona intr-un colt al livingului. Sub el stateau cadourile frumos impachetate.
Pe la ora 5 dimineata, Luiza se trezi pentru cadouri. Dani se trezi si el si o lua in brate si asta era ciudat pentru ca ea purta numai o bustiera si niste pantaloni foarte scurti. Insa Luiza nu se impotrivi. Din contra, ii lua fața intre palme si il saruta. Din greseala, Dani ii dadu jos o bretea a bustierei jos Luizei.
Ea se uita la el socata. Credea cu totul altceva. Se smuci din bratele lui Dani si se acoperi cu un halat. Apoi se aseza pe pat cu bratele incrucisate.
-Imi pare rau. spuse Dani incercand sa o ia de maini pe Luiza.
Ea se retrase.
-Taci!
-A fost o greseala, iti jur.
Luiza se facu ca nu il aude si coborî in living sa isi ia cadoul de sub brad. Cand desfacu cadoul, Luiza gasi un tablou in care era o poza cu ea si Dani imbratisandu-se. Luiza varsa o lacrima pe rama tabloului.
-De ce te-ai schimbat? zise ea in soapta, fara a astepta un raspuns
-Nu m-am schimbat. raspunse o voce din spatele Luizei.
Se intoarse si il vazu pe Dani. Dani o imbratisa din spate.
-Iarta-ma. zise el.
-E okay.
Cei doi urcara in camera si dormira pret de inca vreo patru ore. Ciudat e ca au dormit in acelasi pat, nu ca de obicei. Cand s-au trezit, Luiza si Dani au luat masa in familie cu restul si au ascultat colinde. A fost un Craciun de neuitat.

El & EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum