1. Bölüm

173 12 0
                                    

Annem basimda dikilmis kalkmami bekliyor ama ben herzaman ki gibi direniyorum.
-kiz Hayal kalk hadi. Eger kalkmazsan telefonunu alirim.
Telefonmu? Canimi al telefonumu alma anne
-Tamam anne ya kalktim. Yeterki telefonumu alma.
Bu kadin beni nasil kaldiracagini iyi biliyo e kimin annesi.
Uykulu bir sekilde evden ciktim 've hava sicak oldugu icin okula yürüyerek gitmeye karar vedim. Yanimdan hizli bir sekilde araba gecti. Dun gece yagmur yagdigi icin her yer islakti ve o araba yüzunden ustüm islandi. Cok güzel basima bir bu gelememisti bu da geldi tam oldu.
Sonunda okula gitmistim. Sinifta dogru ilerlerken canani gordum.
- Hayal Sinifta çok yakisikli biri geldi. Allahim sen bizi neyle siniyorsun.
- Iyi sinifa gidince goruruz.
Sinifa girdim ve sirama oturdum .
- hangisi yeni gelmis?
- Surda kapinin onunde varya gormen lazim çok yakisikli
E bu çocuk yeni geldiyse yanindakilerde yeni geldi. Ders zili çaldi yeni cocuk ve tayfasi sinifa girdi . Yanima onlardan Olan bir cocuk oturdu.
- selam. Ben can.
Ben de Hayal .
Tanistigimiza memnun oldum.
Ilk ders nedense 3 saat gibiydi. Bir bitmek bilmedi. Yanimda oturan çocukla Yani canla baya iyi anlasmistik. Çok candan davraniyordu.
Okul çikisi Cananla eve yuruyerek gittik.
- Hayal Yarin ne yapiyorsun. Okul çikisi biyerle gidelim ?
- Yarin doktor kontrolüm var. Belki sonra.
Benim kanser oldugumu biliyordu.
- Bende geliyim seninle yaninda oliyim.
-Gerek yok Canan
- saçmalama Hayal. Her seferinde yaninda oldum ve gene yaninda olucam.
- Peki Canan gel.
Yarim saattir can sikintisindan öluyordum ama sonradan aklima sahane fikir geldi. Kurabiye yapacaktim. Annemin isi uzadigi için gec gelecekmis. Babam isi yuzunden il disindaydi. Annemin biraktigi biraz parayi alip markete gittim.
Markete gittigimde lazim Olan tüm esyalari alip eve geldim.
Kurabiyelerin pismesini beklerken Cananla konsuyordum
- Canan hadi bize gel aksam bizde kal. Kurabiye yaptim hem .
- Yemin et. Tamam geiliyom
Canani tam can damarindan vurdum. Benim kurabiyelerime bayilir.
Kurabiyelerin birazini Can'a ayirdim.
------------------------------
Sabah annem bize kahvalti hazirlayip çikmisti. Bende kalktim ve Canani uyandirdim. Kahvalti yapip okula gittik. Can beni gorunce yanimiza geldi. Elimdeki kabi alip actiginda Oha diye bagirdi. Sonra kurabiyelerden bir kac tane agzina atti.
Ders bostu bizde Canla konusurken yanimiza bir çocuk geldi. Canlarin tayfanin en basiymis.
- Deniz, Hayal Çok guzel Kurabiye yapmis olsaydi verirdim ama bitirdim. Yani biliyosun bitirmesen verirdim.
- lan bi sus. Ben napiyim kurabiyeyi falan yemem Oyle soyler.
Egoya bak . Bundaki ego Çagtay Ulusoyda yok. Tamam biraz abartmis olabilirim ama çocuk ego yigini.
- Sen kalkta egon otursun biraz dedigimde gozlerini devirip gitti.
Egosu boyundan buyuk cocuk.

Arkadaslar bu benim yazdigim ilk kitap biraz sIkIci olmus olabilir vaya yanlis yazilmis kelimeler olabilir. Lutfen affedin.

SON NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin