8.BÖLÜM

59 10 2
                                    

Aman rabbim. Denizde gelmis. Sakin ol Hayal. Can beni farketmis olacakki Yanimiza doru gelmeye basladi.

-Ah Hayal. Prensesim benimle dans edermisiniz?

-Denize baktim. Bir kizla konusuyodu. Onun bu davranisina karsilik bende Canla dans edecektim.

-Olur prensim. Dedim ve güldüm. Canla piste dogru ilerledik. Denize baktigimda bize sinirli bir sekilde bakiyordu. Sirin bir sekilde gulumsedim ve Can'a döndüm.

-Hayal. Deniz bize kötü kötü bakiyo dans etmesek mi ki?

-Saçmalama Can. Bisey olmaz. Hem ona ne? O konussun yanindaki kizla. Dedim sinirle.

-Nie kizdin Hayal? Dedi Can imayla.

-Ne kizicam be ne hali varsa görsün. O imalarini alir sonunu sen düsün.

- Tamam ya hemen kızma. Senin yüzünden olan benim güzel yüzüme olacak.

- Birşey olmaz.
Kafamı Deniz'in olduğu tarafa çevirdim. Denizle göz göze geldik. Yanında kiz yoktu. Evet o kiz gelmeden Deniz'in yanına gitmem lazim.
- Can ben yoruldum ya biraz oturucam.

- Tamam. Hadi geç.
Denizin yanına doğru ilerledik. Arkası dönüktü.

-Deniz. Sen buralara gelirmiydin?
Çok saçma bir soru sorduğumun farkındaydım. Ama yanına gidip ne diyecektim 'senle konuşmak istiyorum' mu diyecektim. Tamam belki diyebilirdim aman neyse.

- Buralar benim mekanım Her zaman buradayım. Kafa dağıtmak için geliriz de hayırdır sen hiç buralara gelecek bir tip değilsin.

- Bende pek sık gelmem ayda yılda bir yani. Kuzenlerle kafa dağıtmaya geldik.

Bugün de ayrı bir tatlı olmuş. Siyah kot ve beyaz bir T-shirt siyah nike ayakkabıları dağınık saçları ve beni benden alan o bakışları.

- Ne o çok baktın.

Gözlerimi karpıştırdım.

- S-ana mı bakıyorum ben. Şuan arkadaki çocuğu kesmekle meşgulüm.

Inşallah arkada çocuk vardır ve söylediğime de deysin. Evet. Çocukunda gideri varmış. Hatta baya baya varmış. Deniz arkasını döndü. Çocuğu bir süzdü sonra bana döndü.

- Bu çocuğu mu kesiyosun? Onun yerine beni kessen daha iyi. Ondan yakışıklıyım.

- Egon batsın. Yoo o çocuk daha tatlı sana göre.

Sus Hayal sus çarpılacaksın birgün.
Deniz kafasını ' yav he he ' dercesine salladı. Arkadaki çocuk ayağı kalktı. Yarım sattir bakışıyoruz ben olsam bende rahatsız olurum.

- Merhaba. Benimle dans eder misin?

Daha demin ki çocuk bunun için mi ayaklanmıştı. Bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki hemen Deniz;

-Hayır. Kalkamaz. Şimdi defol git.

-Ben sana sormadım. Sen karışma.

- Defol git

Çocuk kolumdan çekiştirerek beni oturduğum yerden kaldırdı. Deniz çocuğu kendi tarafına çekip yüzüne bir yumruk attı. Çocuk büyük ihtimalle sarhoştu. Deniz yumruk atınca direk yeri boyladı. Bir kaç kez tekme attiktan sonra beni çekiştirerek arabasına götürdü.

-Gördük yakışıklı dediğin çocuğu. Dua et daha fazla birşey yapmadım.

-Beni nie koruyorsun?

-Seni koruduğum falan yok.

Telefonumu çıkarıp Sude'ye mesaj attım. Beni merak etmeyin eve gidiyorum Denizle diye.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin