multideki Hayal
Okuldan sonra hemen eve geldim. Annemi aradim
-Alo anne neredesin?
-kizim benim Çok önemli isim çikti sen Cananla git.
- Tamam Anne seni sefiyom.
-Bende seni.
Annemle konustuktan sonra Canan'i aradim.
-Alo Bebagm annem hastaneye gelemicek ikimiz gidecez hazirsan Bizim Oradaki parka gel.
-Tamam Hayal. 10 dakka sonra bulusalim optum
-ttamam
Bende Hemen hazirlanip parka gitmeye basladim. Kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyordum. Parka gidince direk banklarin birine oturdum. Yaklasik 5 dakka sonra Canan geldi.
- Hayal iyimisin
-Iim Canan biseyim yok. Bugun baya yoruldum ondandir.
-Tamam hadi gidelim
Doktor bizi çagirinca içeri girdim.
-Hosgeldiniz
-Hosbulduk.
- Evet Hayal hanim size bir Kac sorum olacak
- Evet Buyrun
-Kendinizi halsiz, yorgun hissediyor musunuz?
-Çok sIk degil ama bazen ayakta duracak halim yok.
- Bunun nedeni kanser hücrelerinin yavas yavas tum vucudu kaplamasi. Bunu onlemek için birkac gun sizi burada tutucaz.Bu hastaligin ilerlemesini biraz olsun durdurucaz.
- Peki ne zaman geliyim?
- Cuma günü yatisinizi yaptirin.
-Peki tesekkurler.
Eve geldigimde annem beni kapida karsiladi. Sonra doktorun dediklerini anlattim.
-Yarin o zaman sabahtan yaptiralim yatisini.
- Okul ne olacak?
- Canana soyle soylesin mudure
- Tamam ben onu ariyim
Odama geçtim ve Canani aradim
-Alo Canan
- efendim Hayal
- benim yatisim yarin sabah olcak sen mudure soylermisin?
- Tabikide soylerim. Okul çikisi yaninda gelicem itiraz Kabul etmiyorum.
- Tamam o zaman Yarin gorusuruz.
- baays
Canan keyfimi yerine getirmede bir numara. Her zaman telefonla konusurken ergence davranir beni güldururdu. Bunu en cok uzgun oldugum zamanlar yapardi.
1 saattir muzik dinliyorum ve Yarin ne yapacagimi bilmiyordum.
-Hayal yat kiz artik gec oldu Yarin erkenden kalkacaz hem.
-Of Tamam anne yattim.
Gecenin bir vakti uyandim. Yani pek uyanmak gibi olmadi. Hic uyuyamamistim. Ben iyilestigimi umut ederken Daha kotuye gidiyordum. Kanser tum vucudumu Kaplarsa ölucektim. Dusuncesi bile kötu.
----------------------
Sabah annem uyandirdi.
-Hadi kiz Kalk artik. Hazirla esyalarini.
Annem odadan çiktiktan sonra kalktim ve esyalarimi hazirlamaya basladim. Yanima iki tane esorfman ve birkac tane buluz aldim.
Hastaneye gittigimizde doktor odami gösterdi. Annemle odaya girdigimizde bizimle beraber hemsire de girdi.Serum takmisti koluma.
3 Saatir uyuyordum ve uyanmak istemiyordum. Uyku Daha huzurlu geliyordu.Sonra odada tanidik bir Ses isittim. Gözlerimi açtigimde Teyzemi gordum. Teyzemler istanbulda duruyorlardi.
- Teyze, hosgdiniz.
-Hosbuldum canim.
- Gökhan nerede?
-Onlar ev esyalarini yerlestiriyorlar. Gelirler birazdan.
Teyzemler tasinmislar miydi? Hep tasinicaz diyorlardi Ama ben bana pek umutla bakmiyordum.
- Sonunda tasindiniz.
- Evet.
Birkac saat sonra Gökhan geldi.
-Kuzis Noldu sana Boyle?
-Gordugun gibi Gökhan. Nasil olabilirim.
-Ah kuzen sikma canini.
O sirada odaya Can ve Canan girdi.
-Hayal. Iyimisin? Dedi Can.
-iim Ben biseyim yok.
-Hastaligindan nie bahsetmedin?
- Çok fazla kisinin bilmesini istemiyorum. Yani kimseye söyleme.
-Tamam
Gökhan Canani suzerken bende gülerek onlari izledim. Canan Gokhani seviyordu.Gokhanda Canani seviyordu. Ama birbirine söyleyemiyolardi. Sonra telefonum çalinca telwfonu açtim.
- Hayal sonunda geberiyor musun?
Bu okulun sürtügu seymaydi.
- Yok canim Daha degil. Seni Adam akilli dovesiye kadar da Gitmeyecem.
Suratina kapattim. Canan;
- Kimdi o seyma mi ?
- Evet. Sounda oluyormussun dedi.
-Takma sen onu. Seni kiskandigindan böyle yapiyor. Neyse biz gidelim artik. Ben yarin gelirim.
-Tamam hoscakal.
Kendimi güçsüz hissetiyorum. Allahim sen yardim et. Uykum gelmisti gene ve Hemen uykuya sarildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFES
RandomBen Hayal.Kanser hastasiyim ayni zamanda da panik atagim. Lise son sinifim ve hayatimin aski ile Tanistigim yil. Ne kadar zor demi ölücegini bile bile asik olmak. Belki Beni iyilestiren ask olur yada öldüren.