7. BÖLÜM

46 10 0
                                    

Multideki Canan.

Hayalden

Pizzamı bitirdikten sonra hemen hazırlandım. Bugün gecelere akıcaz. Odama gittim ve elbise dolabımın kapağını açtım. En sevdiğim elbiseyi alip üstüme giydim. Bir elbise bir insana nasıl bu kadar yakışabilir anlamıyorum. Her neyse siyah platform topuklu ayaakkabımı giydim saçlarımı at kuyruğu şeklinde bağladım eyeliner'imi yaptım ve dudak nemlendiricisini sürüp odadan çıktım. Hiiii olamaz çantam. Odaya tekrar girdim. Çantama telefonumu ve kulaklığımı koyup odadan çıktım. Sude hazırlanmış beni bekliyordu. Ona da benim kıyafetlerimden verdim. Çok yakişmiş.

-Vaaay kuzen güzel olmuşsun. Dedim.

-Sende öyle kuzen.

Gökhan'ın mesaj atmasını bekliyorduk. Canan'ı eve bırakıp kendisi hazırlanmaya gidecekti. Salona annem ve teyzem girdi.

-Hayal. Teyzecim çok güzel olmuşsun.

-Teşekkür ederim teyzem. Anne sen bişey demiyecekmisin?

-Güzel olmussunuz ikinizde ama çok geç olmadan mutlaka geri gelin.

-Tamam teyze merak etme. Alt tarafı kafa dağıtacaz.

-Olsun. Siz gene de çok fazla dağıtmayında. Nolur nolmaz.

Annemin klasik uyarmaları.

-Tamam anne. Geç kalmayız. Arabanın anahtarı nerede?

-Benim odada.

-Tamam.

Kalkıp annemin odasına gittim. Hey yerde babamın izi vardi. Neyseki yarın geliyo. Yarın okul çıkışı havaalanına gidecem. Babamı karşılamak için. Anahtarı alıp odadan çıktım.

Denizden

Bugün Hayallere gidecektik. Arda konusunu konuşmaya. Ama tam olarak emin degilim. Hayal'in annesine bu konuyu anlatma konusunda. Bide bu konu onu yıkmasını istemiydum. Ama bide Can ' a sormam lazim.

-Can ben Hayal'in annesine bu konuyu anlatmada emin değilim. Yani bide bu konu onu üzmesin.

-Bilmiyorum abi. Söylemesek ne yapacaz?

-Kendimizce koruyacaz onu. Her anında yanında olucam.

-Sen bilirsin.

Eğer Hayal'in annesine söylesem Hayal mutlaka öğrenirdi. Onun öğrenmesini istemiyorum. Yani zamanı gelince söyleyecem. O zaman şimdi de Hayallerin yaninda olacaktım. Gökhan'ı aradim.

-Gökhan. Hayal'in annesine anlatmaktan vazgeçtim. Eğer anlatırsam Hayal öğrenir ve onun şimdi öğrenmesini istemiyorum.

-Tamam.

-Nereye gideceniz?

-Sahilin oradaki bara.

-Tamam bizde gelip sizin yanınızda olacaz.

-Tamam ben şimdi onları almaya gidiyorum. Orada görüşürüz.

Telefonu kapattım ve Can'a seslendim.

-Caaan hazırlan bara gidiyoruz.

-Vaaaay abi. Hemen hazırlanıyom.

Ah bu Can varya. Çapkının çapkını ama şu ana kadar hiç kimseyle birlikte olmadı ve kimseyi sevmedi. Can odaya daldı.

-Nasıl olmuşum abi.

-Eğlenmeye gitmiyoruz Can.

-Olsun. Nolur nolmaz.

-Neyse hadi gidelim.

-Hadi.

Masadan anahtarı alıp odadan çıktım. Işimiz başlıyor. Arabaya doğru ilerledik. Arabanın kapısını açıp iceri girdim. Can'da koşarak geliyordu ki yerle bütünleşti. Salak bu çocuk ya.

-iyimisin Can?

-iyiyim abi bir sorun yok.

Can yerden kalkıp arabaya bindi. Arabayı çalıştırıp hızlı bir şekilde kullanmaya başladım. Arabayı her hızlı kullandığımda Hayal aklıma geliyordu. Onun burada bayılışı. Her neyse sahile geldiğimizde arabayı park edip bara doğru ilerledik.

Hayalden

Annemlerin yanına gittiğimde mesaj geldi. Telefona baktım. Gökhan'dan dı.

Gönderen çatlak kuzen

Hadi ben geldim.

Gönderilen çatlak kuzen

Tamam geldik.

-Sude hadi Gökhan gelmiş.

-Tamam. Hoşçakalın.

-Hoşçakal kızım. Dedi teyzem.

-Hayal abartmayın. Dedi annem

-Tamam anne öptüm.

Montlarımızı alıp aşağı indik. Gökhan arabanın kapısına yaslanmış bizi bekliyordu.

-hadi. Dedim ve şöför koltuğuna oturdum. Yanımada Sude oturdu arkayada Gökhan oturdu. Arabayı çalıştırıp Cananlara doğru ilerledik. Canan tek kalıyordu. Annesini ve babasını trafik kazasında kaybetti. Sonra o ev Canan'a kaldı. Canan'ın evinin önüne geldiğimizde arabadan indim ve zile bastım. Canan kapıyı açtı.

-Geldim geldim.

-Hadi çabuk.

Canan montunu almaya içeri girdi. Aaa evet iki gün sonra Cananın annesinin ölüm yıl dönümü. Canan gene evden dışarı çıkmayacak.

-Geldim. Hadi gidelim.

Arabaya bindik ve arabayı çalıştırdım. Radyodan müzik açıp sesini biraz açtım. Kendi camımda açıktı. Martta olduğumuz için hava biraz sıcaktı. Bara geldiğimizde arabayı park edip indik. Bara doğru ilerledik. Dis gorunusu cok guzeldi. Iceriye girdim ve Deniz.

Arkadaslar yazim yanlislari affola. Bikac gun yeni bolum yazamicam. Sinavlarim var. Bu bolumde kisa oldu. Ozurdilerim. Oylarinzi bekliyorum:D

SON NEFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin