--Ali Mertoğlu--
''Selin gitme!'' dedim.
''Sanane seni tanımıyorum bile kalkıp bana 'gitme' diyecilecek cesareti nerden buluyorsun?''
'' İzin ver sana kendimi hatırlatıyım. Ama biraz zamana ihtiyacım var.''
''Tamam sadece 3 gün'' dedi.
--------------
''Aç artık şu gözlerimi'' dedi.
''2 dakika kaldı.'' dedim. Ne mi yapıyordum? Selini gözleri kapalı bir şekilde bir yere getirmiştim.
''Ya Ali çok sıkıldım. Açıyorum bak '' dedi.
'' Sabret !'' dedim.Sonunda gözlerini açtım. Onu lunaparka getirmiştim.
''Burada anımız mı var? '' diye sordu Selin
''Hayır sadece buraya seninle gelmek istedim.'' dedim.
''Ali burası çok güzel.'' dedi. '' Ee neye biniyoruz?'' dedi.''Sen seç'' dedim.
''Peki atlıkarınca''
'' Hayır bebek değiliz selin başka bir şey seç'' dedim.
'' Mmm. Sanırım Ranger 'a binmek istiyorum.'' dedi. Selin gerçekten çok cesur bir kızdı.
''Tamam ben burada bekliyorum.'' dedim.'' Beni buraya oturmak için mi getirdin?'' dedi.
'' İyi. peki '' dedim. Bıkkınlıkla.
Ranger, Balerin, Çarpışan araba gibi bir çok şeye bindik.
''Sıra benim isteğime geldi.'' dedim neşeyle
''Peki ne isteyeceksin?'' diye sordu.
''Sanırım korku tüneline bineceğiz.''
''Gitsek mi?'' diye bir soru yöneltti.
Cesur olduğu kadar zaaflarıda vardı ve ben birini öğrenmiştim.Kapalı alan ve karanlık...
''Birileri korktu mu?'' diye sordum.
''Ha-hayır sadece Nazlı merak etmesin diye demiştim. Haydi binelim.'' dedi.
''Hala pes edebilirsin'' dedim. Asla Pes etmezdi....İnatçı....''Hayır ya binelim.'' dedi. Bindik. 2 dakika sonra Selin söylenmeye başladı.''
''Ali üstüme geliyor.'' dedi. O korkuyordu bense ona gülüyordum.
''Ya gülmesene üstüme geliyor diyorum.''
'' Kızım gelecek tabi. Korkma'' diyip ona sarıldım.
İnene kadar çığlık atıp homurdanmayı bitirememişti.
-------------
''Haydi içeri girene kadar bekleyeceğim '' dedim.
''Peki.'' dedi ve arabadan indi
Acaba hala izmire dönmeyi düşünüyor muydu? Dönmezdi değil mi? Neden dönmesin? Burda okulu var ama bırakamaz değil mi? Ama hiçbir şey hatırlamıyor tabi ki bırakabilir... Gece saatin 3'ü olmuştu ama ben hala gider mi, gitmez mi diye düşünüyordum. Selinin aklını başına getirmem lazımdı ama nasıl? Hiç anımız olmadı ki.. En iyisi yeni anılar yaratmak ... :)
--------------------------------------------
İnsanın yüzüne vuran ışıkla gözlerini açması çok sinir bozucu. Uyumak istiyorum. Bugün okul da yok diye düşünürken aklıma Selinle dolaşma ve beni sevmesini sağlama planım geldi. Hani şu dün kurduğum plan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT - Alsel-
FanfictionBen Ali Mertoğlu umursamaz mavi gözlü çocuk Ben Selin yılmaz deli dolu koca gözlü kız ALSELCİLER BEKLENİYORR <3