12.Bölüm

184 11 4
                                    

Onu çok kırmıştım, çok yaralamıştım bana kızmakta sonuna kadar haklı olsa da beni onsuz bırakmamalıydı. ''Ali!'' diye bağırarak arkasından koştum. O ise çoktan arabaya binmişti gaza bastı arkasından koştum ama yetişemedim. Üzgün bir şekilde içerde bıraktığım çantamı aldım ve taksi bulmaya çalıştım, sonunda bir taksi durduğumda bindim ve evimin adresini verdim. Eve geldiğimizde hızlıca ücreti ödeyip eve girdim direk odama çıktım kapımı kilitleyip ağlamaya başladım. Nazlı hıçkırıklarımı duyarak kapının önüne geldi ''Selin ne oldu sana neden ağlıyorsun, aç kapıyı da konuşalım ikizim'' dedi. ''Nazlı nolur zorlama, daha sonra konuşsak?'' dedim. Üzgündüm, kırılmıştım, paramparçaydım eğer nazlıyı içeriye almayı istedim ama onu kırmaktan korktum. Zaten etrafımdaki herkese zarar veriyordum. ''Selin hemen kapıyı açıyorsun ve konuşuyoruz, kapıyı açana kadar burada beklerim yoksa!'' diye tehdit edince kıyamayıp açmaya karar verdim. Kapıyı açıp yatağıma oturdum

 ''Bu yüzünün hali ne böyle selin? ne oldu?'' diye sordu. '' Çok kırdım onu nazlı neden böyle bir oyun oynamak istedim ki neden ona aptal bir ders vermek için onu da kendimi de yıprattım. Hele sen neden bana engel olmaya çalışmadın neden neden?'' diye ağlamaya devam ettim. Şuan mantıklı düşünemiyordum en kolayı başka insanları suçlamaktı. ''Şş geçti'' diyerek saçlarımı okşamaya başladı nazlı.

NAZLI YILMAZ

 bir süre sonra selin ağlayarak uyuya kalmıştı. onun haline çok acıdım, bir kaç kez engel olmaya çalıştım bu planına fakat beni tehdit ederek susmamı sağlamıştı. O sonuçta benim diğer yarımdı ve ona yardım etmek bir nevi şart olmuştu şuan pişman olsa da aliye dersini vermeye başarmıştı.

SELİN YILMAZ

Sabah gözlerimi zorlukla açtım zaten sabahları uyanmak benim için yeterince zorken bir de ağladığım için kirpiklerim birbirine yapışmıştı, Sonuda gözlerimi açabilmeyi başardığımda banyoya gittim yüzümdeki dünden kalan makyaj kalıntılarını temizleyerek yüzümü yıkadım gözlerimin altı ağlamaktan şişmişti. Hızlıca formamı giydim ve şişlikleri fondötenle kapattım. Sonunda kendime bakıp gururla aşağıya indim.''Selin hadi geç otur sana kahvaltı hazırladım'' dedi nazlı. ''Yemek istemiyorum.'' deyip evden çıktım. Biraz hava almaya ihtiyacım olduğu için yürüyerek gitmeye karar verdim, yürürken bir yandan da keremi aradım.

 ''Efendim.'' dedi uykulu bir biçimde. ''Hala uyuyor musun?'' diye saçma bir soru yöneltmiştim. Kerem okulu bırakmış babasının şirketini yönetebilmek için ekonomi gibi özel dersler alıyordu.''Uyanmam için bir neden mi var?'' diye bir soru yöneltti oda. ''Hadi beni almaya gel.'' dedim. ''Selin bir şey mi oldu?'' diye sordu. ''Hayır sadece benimle daha fazla vakit geçirmek istediğini söylemiştin bende sana fırsat sağlıyorum'' dedim. ''uff baş belası geliyorum tamam adres at'' dedi ve telefonu kapattı. Adresi ona attıktan sonra bir parkta oturup onu beklemeye başladım. Madem ali bey gitmeye karar vermişti bende artık daha özgürdüm.''


ALİ MERTOĞLU

DÜN AKŞAM

mekandan hızlıca çıkıp arabama atladım. Selinin de mekandan çıktığını görünce hemen gaza bastım arkamda koşmuştu bu beni üzüyordu ama yaptıklarıyla beni kaybetmişti. Evime vardım odama çıktım odamın duvarında selinin  bir sürü fotoğrafı vardı.

 Ben selini ilk gördüğümde hoşuma gitmişti ilk başlarda amaçlarımın arasında onunla yatmak vardı. Bana yüz vermeyince daha da dikkatimi çekti onun gizlice fotoğraflarını falan çekmiştim. sonra birden ne olduysa o fotoğraflara bakarak sırıtmaya başlamıştım, onu daha çok düşünmeye başlamıştım, sürekli onu görmek istiyordum, hakkında kötü planlar yapıyordum ama bunları uygulayamıyordum ve sonunda ona aşık olduğumu anlamıştım.Çektiğim fotoğrafları duvarıma asmıştım. Uyurken,konuşurken,gülerken,yemek yerken bile fotoğrafı vardı. Her gün yatmadan önce biraz onu izleyip ona söyleyemediklerimi resimlerine söylüyordum. 

O anki sinirimle selinin tüm fotoğraflarını yırttım ve yaktım. Sonrada ağlayarak uyumaya çalıştım uyuyamayınca yine kendime kızdım ve kendimi barlara attım oradaki kızlarla vakit geçirdim ama onlara dokunamadım bile kızları ne zaman öpsem selinin beni öptüğü geliyordu ve hemen onlardan uzaklaşıyordum. Kendime olan sinirimle evime gittim. Duvarı izleyerek uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda etraftaki dağınıklıkları görünce yüzümü buruşturdum hemen bir temizlik şirketi ayarlayıp evime gelmelerini söyledim. Temizlikçiler geldiğinde ben de hazırlanmıştım arabama binip okulun yolunu tuttum.

Yazar

BÖLÜMÜN KISALIĞININ KUSURUNA BAKMAYIN ..

BU BÖLÜM DAHA ÇOK KARAKTERLERİN DÜŞÜNCELERİNİ YANSITAN BİR BÖLÜMDÜ!!!

6 AYDIR YENİ BÖLÜM YAZMADIM AMA VOTELERİN ARTMASINI BEKLEDİM. HER BÖLÜME BİR VOTE SAYISI KOYACAĞIM BUNLAR DOLMADAN YENİ BÖLÜM YAZMAYI DÜŞÜNMÜYORUM NE KADAR ÇABUK DOLARSA O KADAR ÇABUK BÖLÜM GELECEK... 

6 AYDA BENİ ÖZLEDİNİZ Mİ BİLMİYORUM AMA BEN SİZİ VE KİTABIMI ÇOK ÖZLEMİŞİM!!

KİTABIMI TAVSİYE ETMEYİ UNUTMAYIN!!!

SİZİ SEVİYORUM

YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM  <3

+6 VOTE DE YB GELİR!! 



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UMUT - Alsel-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin