Selin gülüyordu benim için değilde bir başkası için gülüyordu...
Hemen yanlarına gitti sanki damarlarımdan kan değilde asit akıyormuş gibi hissettim o an nasıl bir acıydı bu?
''Selin?''
''Ali?'' dedi endişeli bir sesle.
''İşin bu muydu?'' diye sordum.
''Evet bu kerem. İzmirden bir arkadaşım, bir gün burada kalacak. Yarın beraber döneceğiz İzmire..'' dedi.
''Se- sen emin misin?'' diye sordum.
''Her şey için çok teşekkür ederim, Güzel 2 gündü'' diyip yanağımdan öptü.
''Madem kararlısın tamam, ben gideyim.''dedim.
''Tamam'' dedi ve keremle konuşmasına devam etti..
Ben o gece hep onu düşündüm beni öptüğünü, sarılıp uyuduğumuzu, lunaparktaki gülüşlerini, bana ilk kez güldüğünü, onu kızdırdığımı, kırdığımı,ağlattığımı...
İlk kez ağladım.. İlk kez bir kız için ağladım o gün..
--------------------------------------------------------------
Sabah seline dur demeye gitmem lazımdı yoksa asla kendimi affetmezdim. Gitmezdi değil mi? Kalırdı ben kal dedim diye. Benim ona değer verdiğim kadar değer veriyordur dimi bana?
Okula gittim sabah gitme demek o kadar kolay değildi, Okulda belkide son kez görmek istedim onu, Son kez bakmak istedim o koca gözlerine...
Okuldan sonra kendimi dışarıya attım. İçmem kafa dağıtmam gerekiyordu. Belki söylerdim ona gerçekleri Ben Sana Aşık Oldum Koca Gözlü Kız derdim belki... Dışarıya çıktım bir lokantaya gittim. İçmeye başladım tadı iğrençti ama unutturuyordu bana herşeyi, o hariç herkesi..
1. bardak, 2. bardak derken tüm şişe bitmişti. Ben hala adını sayıklıyordum..
En son 3. şişe de bitmişti sonrada sayısını unuttum zaten..Lokantadan çıktım bir taksiye atladım. Selinlere gittim, belki ona hala gitme demek için şansım vardır diye düşündüm. Işıkları yanıyordu, Selinin odası yanıyordu. Hızlı bir şekilde kapılarına vardım.
''Selinn!, Selinn!!, çık dışarı.'' diye bağırdım.
''Ali?''
''Selin'' dedip suratımdaki aptal sırıtışla birlikte.
''Ali, ne işin var burda , uyandıracaksın herkesi sessiz ol.''
''Heyy herkes uyanınn!!! Ben geldim!!!'' diye bağırdım.
''Tamam ali geç içerde konuşalım.'' diyerek içeri soktu beni.
''Oo beni eve atmak ha?'' dedim. hemen
''Kapa çeneni.'' dedi sinirle.''Ne işin var senin ali gideceğim ben az sonra''
''Selin! Gitme be.'' dedim.
''Ali. Bunu konuşmuştuk.'' dedi.
''Tamam.'' dedim. Bir süre sonra yine ''Selin'' dedim.
''Efendim. '' dedi bıkkınlıkla.
''Ben hep senin gamzelerinden öpmek istedim biliyor musun?
''Öpsem kızar mısın?'' diye sordum.
''Cık.'' dedi tekrar bende orda ilk kez onu gamzelerinden öptüm.
''Selin gitme! Nolur bırakma beni bu insanlarla.'' dedim.
''Ali. Zorlaştırma. Lütfen! '' dedi her kelimenin üstüne basarak.
''Ben gideyim.'' dedim çıktım.
Taksiye atlayıp eve gittim. Hizmetlilerden kahve yapmalarını istedim. Kendime gelmem lazımdı. Bir duşa girdim, çıktığımda kahvemi içtim ve selini düşünerek uykuya daldım.
----------------------------------
Sabah uyandım giyindim ve selinlere gittim. Kapıyı selin açtı kolundan tuttarak onu arabaya sürükledim.
''Ali gitmem gerekiyor. Dünde gidemedim zaten!'' dedi.
''Bir yere gitmemiz gerekiyor sonra gidersin'' dedim.
Bir kafeye geldik. Bugün için kapattırmıştım orayı küçük iki kişilik bir masa hazırlatmıştım. Küçük bir sahne, bir mikrafon, bir gitar vardı sonra, ondan hoşlandığımı açıklayacaktım ona ama her şey için çok geçti artık sadece bir şarkı söyleyecektim.
Dünden beri içimde bir sıkıntı yokluyor beni
anlıyorum, yakmışsın gemileri.
Seviyordum, biliyordun ve gidiyordun
geri alabilmek mümkün olsa her şeyi
inandırmaz mıydım aşka seni?
hem seni hem o taş kalbini
Gider mi insan çok seviyorken?
Şimdi dur demem nasıl olsa bir gün anla.... beni anlarsın
yalanlarla bırakma beni böyle
Gözlerime bak doğruyu söyle ama korkak...
Sen bi korkaksın !!
''Ali bu çok ,çok güzeldi, Ama artık gitmem gerek.''dedi.
''Sana eşlik edeyim.'' dedim kırgın bir şekilde.
-------------------------------
İzmir yolcusu kalmasın!! diye bağırıyordu muavin.
''Selin gitme !!'' dedim.
''Neden ali neden? Neden beni mutlu etmeye çalışıyorsun? Neden bana iyi davranıyorsun? Neden gitmeme izin vermiyorsun?'' dedi.
''Çünkü Sana Aşığım!!'' dedim.
''Üzgünüm.'' dedi. Bana doğru yaklaştı dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve gitti.
O anda tüm dünya başıma yıkıldı sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT - Alsel-
FanfictionBen Ali Mertoğlu umursamaz mavi gözlü çocuk Ben Selin yılmaz deli dolu koca gözlü kız ALSELCİLER BEKLENİYORR <3