O noua zi ,o noua speranta ca totul o sa fie bine ,ca v-a fi o zi normala pentru mine . Nu am nici-un prieten ,sunt forever alone , nu am nevoie de nimeni ,ma pot descurca si singura...
Prima zi de scoala ,abia ce trecusem in clasa a IX-a, but eram boboaca la un liceu renumit din bacau .
Totul decurge normal pana acum . Doamna diriginta, o femeie cu varsta medie ,era blonda cu niste ochi albasti..ca daca ai fi baiat te.ai pierde in ei , pacat ca este profesoara de matematica.
Am facut cunostinta cu toti cei din clasa ,la indemnul dirigintei ,macar sa le aflu numele stiind ca nu voi mai vorbi cu ei tot anul.
Ca de obicei, mama n-a venit sa ma sustina in cele mai dificile momente din viata mea. E aiurea sa-i vezi pe alti adolescenti cu parintii langa ei...cand la mine n-au fost in stare sa-mi raspunda cand le-am zis "bună dimineața".
Ajung acasa . Imi i-au castile si telefonul(ambele cumparate din banii proprii ,munciti cinstit la o biblioteca ,ajutand-o sa curete tot praful din incapere,alegandu-ma cu niste banuti si niste carti pe care le-am citit deja) si ma asez in pat luandu-mi jurnalul si scriind in el tot ce se intamplase astazi. Sper ca noii colegi sa nu ma urasca asa cum faceau cei vechi ,si daca ma vor urâ,ce? De cand imi pasa mie de ce spun ceilalti? Sunt indepententa .
Muzica imi raspuna in casti la maxin ,deruland melodia "suicide room-monster".
Stand in pat si uitandu-ma la tavan ,imi amintesc de singurul meu iubit. BAV ,si el era emo si asculta muzica rock ,era de nedespartit ,ne iubeam foarte mult dar ...mama nu a acceptat aceasta relatie si de aceea nu mai suntem impreuna ,dar in ciuda mamei am ramas prieteni ,adica nu ne urâm . Pot apela oricand la el, e cel mai bun la dat sfaturi...dar nu o sa-l caut ,o sa stau asa singura in tristetea mea nevrand sa mai deranjez si pe altii.