...nici-o problema voi veni !am spus.
Ora s-a terminat , ma pregatesc sa parasesc clasa cand aud o voce strigandu-ma :
-Domnisoara Radu,asteapta putin .
-Da doamna diriginta.
-Vino cu mine pana in clasa noastra ca trebuie sa vorbim ceva.
-Bine, dar s-a intamplat ceva? intreb eu deja speriata.
- Nu ,trebuie sa discutam ceva.
Ajungem in clasa ,dansa se aseaza la catedra si imi spune sa iau un scaun si sa vin mai aproape.
-Roxi,de ce nu mi.ai spus ca ai probleme acasa?
- Pai...
-Pai ce ? Ce s.a intamplat ? de ce nu.mi poti spune?
- Doamna diriginta ,dupa cum ati observat si dvs nu am prieteni deoarece nu pot avea incredere in nimeni.
- Bine ,te inteleg. De acum poti vorbi orice cu mine. Acum imi poti spune?
-off ,bine
Eu nu am parinti ,de fapt am, doar ca nu sunt cei biologici . M-au adoptat cand aveam un an. Toata viata mea e de plictiseala ,acesti "parinti" nu stiu de ce m.au infiiat daca pur si simplu ma urasc. Nu ma iubesc deloc ,ba chiar ma bat, imi fac diferite reprosuri cum ca " de ce m.am nascut "
"de ce am intrat in viata lor?''
"ca sunt o pacoste" si asa mai departe...M.am saturat sa fiu batjocorita de toti.
-Iti inteleg suferinta. Dar incearca si tu sa fii mai apropiata de mama ta.
-De foarte multe ori am incercat doar ca ea izbucneste in tipete. E foarte nervoasa mere ,nu pot vorbi cu ea nimic .
-Pai tu ce faci cand ajungi acasa?
- Nu o bag in seama,merg direct in camera mea si desenez ...sau ascult muzica.
- Ok...alegerea ta.
-Mda. Acum pot sa plec?
-Desigur ,imi cer scuze ca te.am retinut.
-Nu doamna diriginta ,mi.a facut placere sa vorbesc cu dumneavoastra.
La revedere.
***
Merg spre statia de autobuz si vad ca nu era aglomerat . Era doar o persoana si daca vad bine ...este chiar Andrei? da,el este .
M.am bucurat vazandu-l. Statea pe o banca cu telefonul in mana si castile in urechi. Ma vede primul si m.a saluta , ii raspund la salut si intra in vorba :
-Ămm..buna,ce faci?
-buna ,astept busul...tu?
- si eu,cu ce numar mergi?
-cu 3 , dar tu?
- super si eu tot cu 3
- oh..e bun atunci.
- mdap ,pe unde stai?
-pe langa Cascada
- si mai super ,uite ,eu abia m.am mutat si sunt nou in oras
daca vrei putem pleca dimineata amandoi la liceu ,bineinteles daca nu te superi
si daca esti de acord?
- Oh ,ok...dar ...nu sunt prea sociabila, sa stii . spun si el incepe a rade .
-De ce razi?
- Pai..nah ,nici eu nu sunt prea sociabil ,imi fac greu prieteni . Ma bucur ca avem ceva in comun .
***
Urcam in autobuz mergand in spatele lui , ne asezam unul langa celalat si vorbim despre muzica ,religie,emo ,prieteni ,familie si multe altele. Avem multe chestii in comun ,pana si familia ni se aseamana. Aflu ca maicasa vitrega e foarte rea cu el .Am ras cand am auzit ca a denumit-o "scorpie" :).Mai are un frate pe nume Victor si inca o sora de 14 ani Alice .
I.am povestit despre viata mea chinuita si despre sora mea Evelin care are un suflet foarte bun dar ...pacat ca din cauza maicasei nu ne intelegem .
***
Autobuzul se opreste iar noi coboram , mai avem de coborat cateva trepte pana sa ajungem acasa. Culmea ca suntem vecini. Stiam ca se mutase cineva nou in scara cu mine dar nu ma gandeam ca era chiar el. Imi i.au ramas bun si intru in casa.