Noul liceu se afla la 30 de minute distanta de casa mea. Astept autobuzul in statie ,avand castile in urechi si butonand telefonul. In sfarsit apare masina,ma urc si mers sa compostez biletul . Gasesc un loc mai retras de ochii curiosilor si stau acolo. Spre nefericirea mea ...apare o persoana ,nu o bag in seama deoarece nu o pot auzi din cauza muzicii ce rasuna in casti . Cand in sfarsit ajung la scoala cobor repede si observ ca cineva este in spatele meu ,ma intorc discret sa vad cine e si ...era chiar un baiat destul de dragut ,era inalt ,bine facut,avand muschii evidentiati de tricoul negru pe care il purta . Nu pot sa cred ,este acel baiat ,baiatul pe care l-am visat cu o noapte in urma . Intru in liceu nestiind ce ora am. Ma indrept spre panoul cu orarul afisat chiar in curtea scolii. Tipul intra si el in aceeasi incapere ,observandu-l si mirandu-ma ca mergeam in aceeasi directie. Aveam aceeasi ora . Ora de matematica ,bineinteles ,cu doamna diriginta . Era normal sa nu facem ore din prima saptamana ,asadar am stat vorbind despre noi. Eu stand in penultima banca de la perete ascultandu-i pe ceilalti. Vine si randul meu sa ma prezint si sa povestesc despre mine . Spun cum ma cheama ,cati ani am ,de la ce scoala sunt ...si cam atat. Satenul sta cu o banca in spatele meu si trebuie sa se prezinte. Aflu ca il cheama Andrei,are 16 ani si ca este nou in oras,chiar si in tara. Vine din Anglia ,stand acolo de la 6ani. Totul pare ok pana acum... dar tot ce ma impresioneaza este ca si el asculta rock(in sfarsit ,ma bucur ca nu sunt singura ciudata ...si cea care v-a fi batjocorita de toti)
hey , scuzati-mi eventualele greseli... pareri?