Selam. Yb karşınızdayım. Biliyorum çok uzun zamandır yazmıyorum hatta yazamıyorum tıkandım resmen. Bu bölümü zar zor yazdım. Nasıl oldu bilmiyorum. Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR...!
Multidekiler bölümle alakalıdır.
Burak rolünde İlker Gürsoy**Zeynep**
Gözlerimi başımın ağrısıyla açtım. Akşamdan kalmayım. Ne bu ya of. Yatakta tepinip kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Üzerime eşofmanlarımı giyip evden çıktım. Koşmaya başladım. Bugün 2 hafta 3 gün oluyor buralara geleli. Dünden beri Keremle konuşmadım. Ne o mesaj attı ne ben. Benimlemi uğraşacak sanki. Sevgilisi var işi var.
İstemsizce yumruğumu sıktım. Lanet olsun ben ne zaman mutlu olacağım. En son ne zaman güldüm hatırlamıyorum.
Ne kadardır koştuyorum bilmiyorum. Çocuk parkının önünde durdum etrafa bakındım. Kahretsin neredeyim ben. Ne ara bu kadar uzaklaştım.
Yolun karşısına geçip taksi beklemeye başladım. Ne hoş ama koşuya çıkıyorum taksiyle dönüyorum. Hey Allahım ya daha başıma neler gelecek
Karşımda siyah bir araba durmasıyla geriledim. Yo yo ben böyle bişeyden bahsetmemiştim ki.
Penceresi açıldı. İçindeki adamla derin bi oh çektim. Bu dün plajda tanıştığım Melisin kankası Burak. Biraz gizli bir tipe benzese de kurcalamıyorum.
B. Hey! Günaydın
Bununda aksanı Kerem gibi. Zaten Amerikadan 2 sene önce gelmiş.
Z. Günaydın
B. Erkencisin
Z. Öyle oldu biraz
Allahım bu muhabbet nereye kadar gidecek
B. Hadi atla aynı yere gidiyoruz zaten. Melis çağırdı kahvaltıya
Sonra soracağım o Melise
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
**Kerem**
Canın saçmalıklarıyla dolu uçak yolculuğumuzu nihayet tamamladık. Şuan Antalyadayız. Valizlerimizi alıp bir taksi çevirdim. Demet anneden aldığım adresi verdim.
C. Oh be yeminle tatil yerlerinin havası bi başka oluyormuş.
K. Öyle.
C. Bakalım Yağmurum ne yapacak beni görünce
K. Bilmem
Tüm yolculuğumuz böyle geçti. Kısa kısa cevaplar vererek. Sonunda Melislerin evine geldik taksinin ücretini ödeyip valizimi aldım kapıya doğru yürüdüm. Can hızla yanıma gelip kapıya vardı. Çalmaya başladı. Mal ya bu çocuk.
Kapıyı Yağmurla Melis olarak tahmin ettiğim ama bilmediğim bir kız açtı
X. Cann!!!
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
**Zeynep**
Nihayet şükürler olsun ki eve gelebildik. Aptalın yanında kala kala aptal olmasam. Mal mal konuşmalar. Espriler. Allahım çıldıracaktım.
Kapıyı çaldım. Yağmur açtı. 32 diş sırıtırken Burağı gördü söndü gülümsemesi
Y. Buyrun geçin
Demesiyle geçtim ayakkabılarımı çıkarıp salona geçtim. Karşımdakilerle şok oldum. Olduğum yerde kalakaldım. Kerem ve Can burada. Allahım yanlış görmüyorum dimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkâr Aşıklar
FanfictionYıllɑr vɑr ben onu hiç unutmɑdım. O beni sorɑr, hɑtırlɑr mı ki? Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, Ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı, Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların,Yaşadım en karasını sevdaların.