Final!!!

3.7K 123 13
                                    

Aşağıdan gelen bağırışlarla banyodan çıktım. 2 dakika banyo keyfi yaptırmıyorlar ya.

Keremle Mert!

Bakalım Mert ne hareket yaptı da Kerem bağırtacak kadar sevdi.

Odada üzerimi giyinip başıma havlumu sardım.

Aşağıya indiğimde Keremle Merti halının üzerinde boğuşurken gördüm.

Aşağıya indiğimde Keremle Merti halının üzerinde boğuşurken gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

K. Tamam pes cırmık yok bebeğim.

Ahaha sen öyle acıtarak seversen cırmık da atar vururda.

Z. Oo neşeniz bol

Mert beni görmesiyle çırpınmaya başladı.

Z. Acıktın değil mi. Gel buraya

Kucağıma alıp koltuğa yerleştim. Göğsümü açmamla hemen ağzına aldı. Hemde ne acıkma ama!

Kereme baktım yanıma gelip oturdu. Saçımı kulağımın arkasına atmasıyla yüzüne baktım. Ooww!!! Fena cırmık atmış.

Z. Kerem anlındaki-

K. Biliyorum kucağındaki canavar yaptı

Mert geri çekilip sırıttı. Babası kılıklı ne olacak. Yamuk sırıtmayı iyi bilir

K. Bak yaa! Gel beni ısır diyor.

Eğilip anlından öptü. Mert hemen öptüğü yere eliyle vurdu. İkimizde kahkaha attık.

Otur izle hareketlerini. O kadar güzel oluyorlar ki bu ayda ki bebekler. Birde dişimiz çıksa. 8 aylık oldu bile. Ama diş belirtisi yok!

Elimle anlındaki saçları geri itip okşarken geri çekildi. Üzerimi örtüp göğsüme yatırdım.

K. Gel bak dediğimi yapalım

Demesiyle yüzüne baktım. Ne dedi ki?

Z. Ne?

K. İkinci çocuk diyorum. Gel yapalım. Hem Mertte büyüyor.

Z. Kerem saçmalama

K. Yoo neden saçmalayım ki ciddiyim ben.

Z. Oldu canım başka

K. İkincisi olsun bakarız duruma

Z. Kerem yaa.

Yaklaşıp dudaklarıma kapandı. Uyuz!

Karşılık vermemle daha da sert öpmeye başladı. Dilide devreye girince geri çekildi. Yüzüne baktım

K. Mert var

Kucağımdan alıp salonun köşesindeki beşiğine yatırdı. Yanıma gelip ayağa kaldırmasıyla kalktım. O oturup benide kucağına çekti. Yüzümdeki saçları topladı anlımdan öpüp çekildi.

K. Korkuyorsun dimi

Z. Neyden

K. İkinci çocuktan. Bakamamaktan ilgilenememekten

Günahkâr AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin