- 'Bok malena.'
-'Bok.'
- 'Vidimo se večeras zar ne?'
- 'Ako moj plan da kažem da sam srela neke drugarice uspije.'
- 'Potrudi se da uspije, želim te odvesti na jedno posebno mjesto.'
- 'Šta je sa Petrom i Davidom?'
- 'Oni nam nisu potrebni, u 8 kod marketa', namignuo mi je i otišao.Ooh šta li je smislio, da li ću uspjeti prevariti roditelje, trebam li se lijepo obući ili? To su samo neka od pitanja koja su mi prolazila glavom. Poslijepodne, kad smo se opet vratili na plažu, namignuo mi je u prolazu, te sam sjetila da trebam roditeljima saopćiti planove za večeras. Znala sam da cu lakše proći kod mame.
-'Ej mama, znaš koga sam srela danas?'
- 'Ovdje? Koga??'
- 'Znaš one dvije sestre što su išle prva dva razreda s mnom, Magdelana i Nina?
- 'Aah daa, kako su one? Šta su one upisale?', počela me svašta ispitivati.
-'Ma dobro su, nego su htjele da nas 3 večeras izađemo, ako je to uredu?'
Pokušala sam da pričam i izgledam što normalnije da ne bi šta posumljala.
'Mm, uredu onda, mi ćemo malo prošetati, pa ti s njima produži.'
'Aah, hvala mama, i vjerovatno ćemo ostati malo duže.'
Ustala sam i poljubila je i otrčala u vodu prije nego bi uspjela nešto da mi dobaci.
Sve je bilo riješeno. Bila sam uzbuđena.Za razliku od prijašnjih dana, ušla sam ranije od ostalih u apartman, da bih mogla oprati kosu i spremiti se. Prvi put da nisam ponijela previše odjeće jer sam mislila da nećemo imati gdje da izlazimo, i zbog toga sam se užasno sada kajala. Odlučila sam se za šorc i laganu košuljicu. Kosa mi se fino uvila, te se lijepo spuštala niz moja ramena. Stala sam ispred ogledala da se pogledam i bila sam zadovoljna onim što vidim.
-' Kakav ti je to osmijeh na licu majke ti?' - brat mi je dobacio. Prevrnula sam očima i utrpala košuljicu u šorc jer ljepše izgleda.
Prvo sam sa roditeljima prošetala kao što sam se i dogovorila sa mamom. Konstatno sam gledala u sat. Kada je bilo blizu osam, rekla sam da su Magdalena i Nina malo udaljenije od našeg apartmana, te da bih trebala krenuti. Brzo sam popravila karmin i krenula prema dogovorenom mjestu. Luka me je već čekao.
Dok sam mu prilazila, raširio je ruke te sam ko malo dijete utonula u njegov zagrljaj. Oh kako je divno mirisao. Pošto je stajao ispod lampe, mogla sam ga fino odmjeriti. Na mene su najviše uticaja imale njegove krupne, smeđe oči. Ne mogu uopće opisati taj osjećaj kad te pogleda njima. Jednostavno nešto se krilo u njima.
'Znao sam da me nećeš izraditi.'
'Ja šta obećam to i ispunim.', nasmijala sam se i isplazila jezik. Glasić u glavi se pojavio.Zaista Elena? Rugaš mu se? Zašto se ponašaš kao dijete, šta li će momak pomisliti?
Srećom, nasmijao se na ovu moju reakciju, te sam se smirila.-' I gdje me vodiš?', upitala sam ga. Opet sam ga pogledala u oči i opet sam se izgubila u njima.
-' Ne budi nestrpljiva, uostalo ako ti kažem, to neće biti iznenanđenje', rekao je tako ležerno, dok sam se ja trudila da ispadnem normalna i da normalno pričam s njim.
Krenuli smo gradom, opet je stavio ruku na moje rame. Svidjela mi se ta njegova opuštenost. Zezao me je, ispitivao me o mom životu, o mojim navikama i slično. Kako neko može biti tako komunikativan, pitala se moja stidljiva i povučena Elena u meni. Ali, iako sam bila povučena inaće, sa njim je bilo tako jednostavno pričati, izvlačio je riječi iz mene. Došli smo do nekih stepenica koje vode do vrha nekog brežuljka.
-' Nadam se da imaš snage da se popneš do gore', rekao je sa osmijehom na licu.
- ' Ne znaš s kim imaš posla.', rekla sam i počela trčati uz stepenice.
- ' Nisi fer, čekaaj me', čula sam ga kako govori, dok sam bila ispred njega za par stepenica.
Ipak me je stigao, moja snaga me izdala, naravno. To se dešava kad prestaneš trenirati i provedeš dva mjeseca u krevetu gledajući filmove, ubacujući u sebe svakve slatkiše i gluposti.Kad sam napokon došla do zraka, ispravila sam se i okrenula prema gradu. Bilo je prelijepo, more se čulo kako udara o stijene, dok se mjesečina ocrtavala na njemu. Stajala sam tako par trenutaka i divila se onome što vidim.
Luka me zagrlio sa leđa, spuštajuči poljubac na moj vrat. Trnci su prošli kroz moje tijelo.
-' Sviđa li ti se?' , upitao me tihim glasom.
- 'Da, prelijepo je'.
- 'Mislio sam da će ti se svidjeti, vjerovatno u onim tvojim knjigama opisuju ovakva mjesta'.
Nasmijala sam se i okrenula prema njemu. Kako sam se okrenula, pustio me iz zagrljalja i uzeo me za ruku. Digla sam pogled prema njemu. Opet te smeđe oči. Vjerujem da i mjesečina zavidi na ovom sjaju njegovih očiju. Nisam mogla da odlučim šta mi se više sviđalo; njegove oči ili pogled na grad. Ma koga lažem, njegove oči naravno.
Sjeli smo na pod, opet me zagrlio.
-' Znaš, ti si prva osoba koju sam ovdje doveo, ovo je moje mjesto za bjekstvo od problema i svega', napokon je neko od nas progovorio. Njegove riječi su mi izazvale osmijeh na lice. On baš zna šta djevojka želi da čuje.
-' Hvala ti opet, zaista je prelijepo'. Okrenula sam se prema njemu i poljubila ga u obraz.
Izmakla sam se malo, ali me on svojim pogledom fiskirao. Ti pogledi oči u oči. Kao da se sve oko nas zaustavilo. Ocrtao se mali osmijeh na njegovom licu. Spustio je pogled na moje usne. To je izazvalo previše osjećanja i uzbuđenja u meni, pa sam naslonila glavu na njegovo rame i ugrizla se za usnu. Ne može mi to raditi.
Opet smo počeli pričati o svemu. Pričao mi je o svojoj maloj sestri. Moglo se je u njegovim očima vidjeti koliko mu je stalo do nje. Pitala sam se da li ona budala od mog brata ikada priča o meni?
Primjetio je da mi je hladno i odmah je prebacio svoju duksericu preko mene. Njegov miris se sada tako lijepo i jako osjetio.-' Moram priznati da pravo lijepo mirišeš', rekla sam i zagrizla kraj usne jer nisam znala da li sam to trebala reći.
- ' A nisi prva koja mi to kaže', rekao je i nasmijao se.
- ' Koja si ti budala', rekla sam i laktom ga udarila.
A nisam vam rekla kakav je osmijeh imao, je l' tako? Uvijek su mu se dvije rupice ucrtavale kada god bi se nasmijao. Jednostavno, imam osjećaj da sanjam. Ovakav momak, ovakvo mjesto, nemoguće da se meni to dešava.
Opet sam se naslonila na njegovo rame, te se on igrao s mojom kosom. Momak zaista zna šta djevojke vole.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Moja ljetna ljubav
RomanceNikada nisam mislila da iznenada mogu postatili toliko sretna, i da ce dečko kojeg sam upoznala sasvim slučajno postati dio mog života. Desilo se kada sam se najmanje nadala, a to je najljepše, zar ne? Počinjem svoju priču o svojoj ljubavi, koja j...