Ülehomme saabub uus aasta. Uus elu. Uus suund. Oh god. Poisid läksid lahku, ma ei näe ju nüüd neid. Ma nutan.
Ma lubasin Louisile ja Liamile, et me suhtleme. Nialliga ma pean nii kui nii suhtlema, pole ju valikut. Ja Harry, temaga olen ma koguaeg koos.
Niall ja Selena ütlesid, et nad hakkavad pulmi pidama. Pff, kas see käib siis nii kiiresti? Oled kaks nädalat koos ja pead pulmad? Kas minu Niall on tõesti selline?
Wtf Diana ta pole sinu. Ta on su laste isa, jahh, aga mitte sinu.
"Emme, miks issi enam meiega nii tihti pole? Miks nad ainult Selenaga on? Kas ta vihkab meid? Alati kui me seal oleme siis Selena pahandab minuga, kui issit läheduses pole, et miks ma üldse siia ilma sündisin, et ma olen abordijäänus ja tegelikult mitte üldse issi laps. Ja veel, Masonit hoiab ta nagu oma last ja ütleb talle, kui issit pole, et mina olen sinu emme, said aru. Emme mulle ei meeldi enam tädi Selena. Ma ei taha enam issi juurde minna kui ta nii käitub" nuttis laps.
Eleanor tuli neli päeva tagasi koju ja mitte üldse rõõmsana. Ta oli nutnud, ka Niall oli pidevalt küsinud El'ilt mis juhtus aga Eleanor ei rääkinud. Eleanor ei suutnud ka kinkide üle mitte üldse rõõmus olla. Miski teda vaevas.
Täna, kui Harry ja Mason veetsid kahekesi aega, julgesin ma Eleanori ette võtta ja ma ka panin ta rääkima.
"Eleanor, on see tõsi?" Ütlesin suuri silmi tehes. Eleanor vaid noogutas. Ma kallistasin tütart tugevalt. "Tahad Harry ja Masiga ühineda? Mul on vaja paar asja korda ajada." Eleanor sai aru, et tahan Nialliga sellest omavahel rääkida.
Laps oli nõus. "Ole issi Harryga siis tubli, eks" ütlesin. Tütar suutis veidike naeratada ja me olime minekuvalmis.
*Kaubamajas*
Kaamerad me ees sähvisid. Küsimused nende suust kukkusid. "Tule mulle sülle" ütleisn Eleanorile. Ta tuli mu sülle. Leidsin kohe Harry ja Masoni.
"Bebe, kas sa palun võtaksid ka Eleanori. Mul on vaja paar tähtsat asja ajada" ütlesin. "Muidugi, kodus räägime" ütles Harry ja ma suundusin tagasi koju, paparatsode saatel.
*Kodus*
#kõne
Mina (m) Niall (n)
M: Tsauka Niall, ütle, on sul aega minuga lõunat pidada. Meil on vaja laste teemal rääkida.
N: Hei, muidugi, mis juhtus?
M: Saame Starbucksis kokku, mu kodule kõige lähim. Kohe praegu. Siis saad teada.
N: Olgu, olen viie minuti pärast kohal. Näeme seal
M: MhmLõpetasin kõne ja kirjutasin Harryle ja lastele kirja: Hei kallid! Olen varsti tagasi, ärge muretsege! Teie musi Diana.
Jätsin selle köögi kapile ja lahkusin.
*Niall'i POV*
"Kallis, ma käin korra ära" ütlesin Selenale. "Kuhu? Kellega?" Ahh jälle ta pärib. See ajab mind vaikselt närvi. Tegelt ka. "Mul on vaja paar asja ajada" ütlesin ja pööritasin silmi. "Okei" ütles ta. Lahkusin.
Meie suhe ei ole selline nagu see paistab...
*Starbucksis*
Seal ta istub, mu kaunis tulevane Horan. Oh ma ei jõua ära oodata...
"Hei" lehvitan talle ja kallistan teda. "Hei" vastab ta mulle. Kaamerate klõpsimine. Paparatsod. Raisk. Käigu perse.
Tellisime endale midagi ning siis tuli suur põnts: "Su Selena võib perse käija, või sa ei näe lapsi." Mis see tähendas? Mis see olema pidi?
"Diana? Mis juhtus?" Ma olin tegelt ka segaduses. "Meie tütar, Eleanor Horan isklikult pöördus minu poole murega, et Selena peab meie tütart abordijäänuseks, mitte sinu tütreks ja küsib temalt, miks ta siia ilma üldse sündis. Niall James Horan. See pole normaalne käitumine. Ta teeb seda vaid siis kui sind pole. Ja vot Masonit boiab ta nagu oma last, peab end emaks juba." Ma olen jahmunud. Kas Selena teeks tõesti midagi sellist? Ütleks midagi sellist?
"Diana, m-ma ei teadnud. Kus sa võtad?" Ma olen segaduses. "MA JUST ÜTLESIN ELEANOR ISE RÄÄKIS. I-S-E. Ma pidin temalt selle välja pinnima, et miks ta on need päevad kurvad olnud, kui ta teie juurest lahkus." Diana on vihane. Ta tahaks Selenalt silmad peast kakkuda.
"Shh kallis" ütlesin. Diana ehmus. Ka mina tegin seda. "Niall?" Ütles ta....
.
.
.
.
Omg teise raamatu esimene osa. See jääb tänaseks viimaseks, aga varsti tuleb ka teine osa. Mis hakkab juhtuma? Seda saad teada oodates uut osa. Musid-kallid-paid ja häid pühi! 🎅🏼Liz x
YOU ARE READING
Because of Them (Horan, Eksole Üllatus2)
FanfictionHoran, Eksole Üllatuse teine raamat. Mis hakakb selles loos juhtuma? Kas Diana ja Niall saavad veel kunagi taas kokku? Kas Eleanor ja Mason saavad oma vanemad tagasi? Kas Eleanor ja Mason üldse on omavahel õde-vend? Kas kõik üldse muutub? Või jääb...