12.osa/No Broken Hearts

127 20 6
                                    

"Mis sa Harry'le ütlesid?" Oli Ni uudishimulik. "Mis ma ütlema pidin?" "Ma helistan talle. Saagu mis saab" ütles Niall.

-

Mängisin lastega, kuni Lisa hakkas nutma. Ilmselt tahtis ta süüa. "El, olge siin ilusti kahekesi. Lähen toon Lisa'le lapi, et saaksin teda sööta" ütlesin lastele naertavalt. "Jah emme" sain vastuse ning liikusin üles lappi otsima.

Alla jõudes võtsin Lisa sülle ning liikusime temaga külalistetuppa, et saaksin teda sööta privaatselt.

15 minuti pärast, kui olin lõpetanud Lisa söötmise kuulsin ka välisukse häält. Kas Niall tõesti jõudis alles nüüd? Liikusin koos beebiga suurde tuppa. Niall seisis seal mitte lootust andva näoga.

*Harry POV*

Kui Diana lahkus lastega, võtsin telefoni lahti ja helistasin Kendall'ile. Diana ei tea, et Ken meil külas salaja käib. Panin telefoni kutsuma ise samal ajal magamistuppa liikudes. Ma tahan Kendall'i aga ei taha oma naist ja lapsi kaotada.

#kõne

M: "Hey musike" ütlesin sarkasmiliselt.

K: "Tsauki kallis ma just tahtsin sulle helistada"

M: "Diana lahkus, võid tul- Ma helistan sulle tagasi" ütlesin ehmudes kui me magamistuppa jõudsime. Lõpetasin kõne. Muide Kendall on minu pärast London'is, no ja modellinduse pärast ka.

Olen shokis.. Lugesin selle kirja läbi:

Kallis Harry,

Kui sa selle kirja leiad, oleme meie kõik siis ehk läinud... Nüüdseks, igaveseks. Tahan, et Mason elaks oma isaga ning samuti ka Lisa...  Loodan, et suudad mulle andestada selle, et sul pole lapsi.. See on siiski Niall' süü, et ta nii valetas. Siin on ka minu süü, aga kui ma leidsin praegu need pildid siit kummutist, oli mu lahkumine kindel. Ma pole murdnunud, ma pole katki. Poleks lihtsalt uskunud..

Olgu tagasi meie juurde... Me oleme läbi, pole enam meid.. Oleme sina ja mina.. Mason siiski on Horan ning kurbusega teatan, et ka pisi Elizabeth Charlotte on tema tütar..

Selena... Selena laps pole Niall'. Justin tunnistas, et see laps on tema. Ole kallis, ära meid otsi, sa kindlasti tead, kus oleme, kuid sul pole meid vaja tülitada.

Me ei sobi nii, Harry. Me oleme loodud sõpradeks, mitte eluaegseteks kaaslasteks.. Anna andeks..

Hüvasti,

Diana Kardashian.

K-k-kuidas Diana... Kuidas sa.. Sa mulle nii teha said. Pisar jookseb mööda mu põske alla. Ma ei taha täna Kendall'i näha. Ma tahan näha vaid lapsi, kes tegelikult kuuluvad mulle. Ma tean et nad on minu omad. Ma tean et see on mäng.

Mu telefon heliseb.

#kõne

M: Fakk Kendall ma-

N: Rahu mees, see olen mina. Oled sa juba kirja lugenud?

M: Mees, kuidas sa said nii teha? Kuidas te nii saite teha?

N: Harry, tema polnud ainuke, siin on ka suur osa sinu süüd. Tean, et siis kui Diana't polnud oli Kendall. Ja tead, Diana käis piiisavalt ära koos lastega. Kuuled mees, piiiisavalt. Ükski lastest pole SINU. Üksi mitte. Kõik on Horan'd. Kuidas mu poeg sai iiri aksendi? Sinult või? Ära unista. Lihtsalt, mees, sa pole Diana mees. Ta on MINU. Uuel aastal näeme sauks.

Kõne lõppes. Ma olen üllatunud. Ma nutan.. Nutan.. Mul on valus mind on petetud.. Kus ta üldse Kendall'st teab? .... Ma võin temaga olla sõber.. Aga ikkagist..

Kuigi ma olen murtud, tunnen et ma ei peaks olema... Sest me ei sobi ju.. Ma tahtsin ju kedagi teist.. Oehh, me tegime kahekesi suure vea.


*Diana POV*

Ootasin Niall'. "Noh?" Küsisin. "Ta vist sai aru. Loodame parimat" istus ta tugitooli ja vaatas pisikesi. "Nad on kõik väga minu moodi ja väga armsad. Aga selle ilu on nad küll pärinult oma emalt." ütles ta väike naeratus näol. Oh, neid sõnu on nii armas kuulda..
.
.
.
No Broken hearts, eks? Kuigi Harry ehk lootis midagi... Pole see nii... Loodan , et see meeldis teile, kuid teadke, siiski draama pole veel läbi!! Teie Liz x 😋

Because of Them (Horan, Eksole Üllatus2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang