14. osa/ Halloween'i 1. peatükk/ Kas üllatused tulevad?

59 5 4
                                    

*Diana POV* 

"Möödunud on pikk poolteist aastat ning me oleme oma eludega jõudnud Haloween'i lainele. Mina ja Niall oleme Halloween'id veetnud omavahel kokku 10-aastat, mis on juba üpris palju. See aasta veedame me halloween'e nelja perekonnaga kokku, meie, Liam'i, Louis'i ja meie tuttavate  perega. Paljud ehk ei eagi, kuid Liam'l on selle aja jooksul sündinud 2 last. Poeg ja tütar. KAKS! Millest kõik te ilma jäänud olete, kui meie instagramm'e ei jälgi! Lisaks Liam'ile ja Anette'le on ka Justin ja Selena 2 poja võrra rikkad!

Liam'i ja Anette nunnu tütrekese nimi on Stefanie-Scarlett Payne ja väikse äsja sündinud pojakese nimi Ethan-Noah Payne. Stefanie sündis 23ndal detsembril 2016 ning saab peagi-peagi 2-seks. Väike Noah sündis aga 5ndal mail 2018, minu andmete järgi. (Liam, karju ja paranda kui miski huupi läks).

Selena ja Justin'i poegades pole ma nii kindel, mis kuupäeval nad täpselt sündisid, aga võin teile öelda, millal nad pildid  panid. Nende esiklaps Jay Sebastian Lucas Bieber sündis  13. juuni. 2016 ning teine, väike armas Jeremiah-Alex sündis  9. juuni 2018. Väga palju mitte kaugel Liam'i nunnu poisist Noah'st. 

Rääkides sellest, mis juhtus, kui me kokkupõrkes olime, siis, et te teaks, kõikide õnneks tuli mu mälu tagasi. Arst ütles, et minu seisund oli väga erakordne juhus! Seda seepärast, et tavaliselt käib asi ikka niipidi, et sa eii mäleta lähiminevikku ja kaugminevik on just sinu parim sõber, kuid minul toimus asi risti vastupidi! Ma tean, kui väga raske oli nii Niall'il kui ka mu esimesel kahel lapsel, nad elasid tänu mulle nii palju läbi! Kuigi tänu Niall'i ja laste abile ka mu mälu taastus ning see on imeline! Jumal on olemas! 

Kuid ma olen siin juba nii palju lobisenud ning oleks nüüd aeg enda tagumik tõstata voodist ja minna otsima mu kallist abikaasat ning lapsi. Pulmades räägin ma mõnes uues osas, ausalt." 

Kirjutasin seda teksti oma macbook'i. Kui malause lõpetasin, tegingi seda, mida lubasin. Otsisin üles oma kaasa ning lapsed. Niall oli teinud pannkooke ning kõik lapsed laua ääres sõid usinalt. Niall'ile meeldis küpsetada ning ka mina ei saanud seda mitte nautimata jätta, et mina ei pidanud olema see, kes iga jumala päev ainult 8 tõuseb ja lapsi ükshaaval oma tubadest välja kutsub. No muidugi peale Lisa, tema on liiga väike veel nutiseadmeks ja Niall ning ma niikuinii ei tolereeri seda, et laps nii noorelt on pidevalt arvuti taga või telefonis. Meie lapsi lohutatakse ja pannakse vaikselt istuma teistel viisidel. Nii on ka tegelt Masi ja Eliga. 

"Hei kallis" läksin Niall'i juurde ja suudlesin teda. El ja Mason vaatasid üksteisele otsa ning sõnasid "iuuu." "No kullakesed, see on ju tavaline" naeratasin lastele ning tegin otsa ette neile musi. "Hei mu kõige nunnum beebirull" musitasin nüüd ka Lisa't. Peale hommikusi suudlusi hakkasime Niall'iga lõpuks ta pannkooke nosima. 

"Seega täna on siis see halloween'i pidu?" Küsis Niall täissuuga. "Täis suuga ei räägita, issi" "Halloween" ütlesid lapsed läbisegi ning mina ja Niall purskasime naerma. "Issi sa ajasid pannkooki mulle peale, tänks" naeris El. "Vabandust kullake" naeris Niall. 

Peale söömist koristasin ma nõud ning Niall pani nõud pesumasinasse. Lisa vabastati "vanglast" ehk söögitoolist ning lapsed läksid mängima, seniks kuni me koristasime. Peale 15 minutit hüüdisin ma: "Davai kes esimesena siia jõuab saab esimesena kostüümi selga, meil ei ole enam aega." Selle lause tagajärjel oli kuulda kuute jalakest vastu maad tatsamas. Niall püüdis El'i ja Masoni kinni ning mina võtsin Lisa sülle. "Olgu nupsikud, lähme, Louis ja Bria ja Freddie ootavad meid juba!" Ütlesin hakates üles jooksma. "Jeeee Freddie ma ei jõua oodata" Oli Mason õnnest kohe lõhkumas. "Issi" küsis El trepil. "Jah printsess" ütles Niall. "Kas on Harry ka tuleb?" Küsis Eleanor veidi kurval toonil. Ta tõsiselt igatseb Harryt, kuid Harry pole siia maile jõudnud. Õigem oleks öelda meie maile. "Kullake, ma ei usu" ütles Niall kurval toonil. "Mh." Oli ainult Eleanor'i vastuseks. See nördis ta päeva täielikult, sest Harry oli talle lubanud... Oh vaene laps! 

*Tund aega hiljem*

Enne veel, kui Lisa sai omale kostüümi, panin ta eelnevalt lõunaunele, et ta jonnakas poleks ning seni sättisin end.Teised said muidugi kõvasti enne mind valmis, aga tegin veel ka Eleanor'le lokke ning siis tegelesin ka enda omaga. Lisa ärkas. Kurat. Jooksin tema tuppa "Hei kullake, kas paneme kostüümi selga?" Küsisin Lisalt. Ta vastas oma armsa unise peaga noogutusega. Ta on nii-nii armas, kui ta ärkab. Kunagi näitan pilti ka! Kui ma valmis sain, sain teada, et teised olevat mind all oodanud kokku 20 minutit. No vabandust, naiste värk. 

*Louis'i majas*

Astudes Louis'i majja, oli Eleanor'i kurb meel kadunud ning kõik olid niii rõõmsad, kui me lõpuks jõudsime. "Heiiiii" tuli Briana mu poole kallistades. Kallistasime kõvasti ja kaua. Väike Freddie peale kallistust jooksis mulle kohe sülle. Ta on ikka nii-nii armas munchkin! Jõudes elutuppa, istusime korraks maha ning Briana tõi meile head paremat süüa-juua. Ma ei tolereeri hetkel alkoholi, muidu ma armastan seda! Kuigi, see pole hea seni kuni sa pole täisealine! Lapsed jooksid kohe toiduvaagna juurde ja Niall hüüdis "Need tõesti on minu lapsed" ja kõik hakkasid naerma. Anette ja Liam olid ka siin, mis tähendab et sain nende uhiuut beebit, Noah'it musutada. Muidugi oli Lisa väga kade, aga pigem harjugu sellega. 

Liam'il ja Anettel on maailma kõige nunnumad lapsed! Sest neil on SHOKOLAADINÖÖBI silmad. Ausõna! Ja ma leian seda nii-nii armsana. 

"Teate sõbrad," alustas Louis mingi jutuga "mul  on teile üks uudis, või pigem üllatus." Mu süda hakkas sees pekslema ning arvasin, et uus väike Fredson on tulekul! Aga... See ei olnud see. "Jajah, Diana ma näen su silmadest et sa loodad, see on beebi. Ei ole" naeris Louis mu üle. "Mh, no kui sa beebit majja ei too, toon mina." Naljatasin. Kuigi. See polnud nali. Aga see. Las olla. See on veel väike saladus, millest kavatsen hiljem Niall'ile ka ehk pajatada. "Okei, mh, aga mis see on siis" naersin. "Ma ei saa öelda, see võib Eleanor'i päris õnnelikuks teha Niall ütles, hea, et teda praegu siin kuulamas ei ole" ütles Louis ja jätkas oma lauset "aga see üllatus peaks saabuma poole tunni pärast ning siis saab kõvvv One Direction'i pidu alata!" ütles Louis lõpupoolse lause õhinaga. Ma aiman mis see on, aga ma ei ütle.. 

.

.

.

.

Heihei mu kallikesed... Head hilist halloweeni! See osa tuli ootamatult ja hilja, see eest vabandan kui on arusaamatuid lauseid ja kirjavigu, aga mu pea töötab kiiremini, kui näpud! Loodan, et mu comeback osa meeldis ning selle jätk peaks heal juhul homme tulema. :) Arvake, mis uus üllatus on Dianal teistele varuks ning millist üllatust lubas Louis teistele. Ja kas see üllatus üldse ilmub välja? Ning kas see meeldib Eleanorile? Arutlege ning leidke oma teooria juba järgmises osas! :))) Veits spooky'm laul ka teile :D

Endiselt ja alati, Teie Liz. x

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 23, 2019 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Because of Them (Horan, Eksole Üllatus2)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora