Pakkisin enda asjad ning nüüd olen valmis kirja kirjutama. Otsin paberi ning pastaka. Nii, leid- mis? Siin.. See.. Pole võimailk. Harold on mind terve AASTA petnud? Miks ma seda sahtlit enne avanud pole?
Olen hingepõhjani solvunud.. Selles kummutis on pildid Kendall'st ja Harry'st. Kuidas ma nii pime olin.. Kuigi ma pole murdunud. Olgu alustame selle kirjaga:
Kallis Harry,
Kui sa selle kirja leiad, oleme meie kõik siis ehk läinud... Nüüdseks igaveseks. Tahan, et Mason elaks oma isaga ning samuti ka Lisa... Loodan, et suudad mulle andestada selle, et sul pole lapsi.. See on siiski Niall' süü, et ta nii valetas. Siin on ka minu süü, aga kui ma leidsin praegu need pildid siit kummutist, oli mu lahkumine kindel. Ma pole murdnunud, ma pole katki. Poleks lihtslt uskunud..
Olgu tagasi meie juurde... Me oleme läbi, pole enam meid.. Oleme sina ja mina.. Mason siiski on Horan ning kurbusega teatan, et ka pisi Elizabeth Charlotte on tema tütar..
Selena... Selena laps pole Niall'. Justin tunnistas, et see laps on tema. Ole kallis, ära meid otsi, sa kindlasti tead, kus oleme, kuid sul pole meid vaja tülitada.
Me ei sobi nii, Harry. Me oleme loodud sõpradeks, mitte eluaegseteks kaaslasteks.. Anna andeks..
Hüvasti,
Diana Kardashian.
Oehh.. Miks a nutan? Sest mul siiski on Harry'st veidi kahju? Veidi.. Ta ei sobi mulle selleks kes on, ta ehk on parem mu sõbrana..
Panin kirja koos DNA'ga ja tema ja Kendall' piltidega voodile. Tahan enda lahkumise praegu teha. Visaksin kõik kotid aknast alla ning helistasin Niall'le.
Kõne
Niall: Hallo?
Mina: Niall, oled sa omadega valmis? Tahan praegu lahkuda.
Niall: Muidugi kallis. Tulge, ma ootan teid.
Niall on vist isegi rohkem õhinal kui mina. Ta tundus väga ärev.
Liikusin alla, Harold mängis Mason' ja Lisa'ga. "Kallis, ma tahaks lastega neljakesi koos aega veeta. Oleme paar tundi ära, sobib?" küsisin naeratades. "Muidugi kallis" suudles ta mind ning aitas mul lapsed riide panna.
"Ma saan lastega ise, sa ei pea aitama" ütlesin, mul on ju kotid maas. "Olgu" naeratas ta ja viskus end diivanile.
-
Lapsed autos, jooksin kottide järgi. Sättisin need autosse ja alustasime sõitu. "Emme, kuhu me tegelikult lähme. Sa paistad väga närvis" küsis mu printsess, iiri aksendiga. See meenutab mulle ta isa. "Meie kullake, lähme issi juurde tagasi, kõik neljakesi" naeratasin tütre poole. "EMME TÕESTI" kiljatas preili. Noogutasin ja naeratasin. "Kas issi teab?" "Loomulikult kullake" "Kas siis Lisa on mu pärisõde?" Tegi ta suured silmad pähe "Ja Mason ikkagi on mu vennake?" Noogutasin. "Jeee" kiljus ta. "Shh, Lisa magab" panin näpu suu ette ja naeratasin.
"Issi" ütles Mason. "Jah kullake, me lähme issi juurde" naeratasin. Ta hakkas rõõmust kilkama. "Shh pojake, õeke ju tudib" naeratasin. Poeg vaid kilkas edasi.
Olime jõudnud peaaegu, et London' teise ossa jõudnud. Kuid me elasimegi üksteisest nii eemal, et ei peaks üksteist nägema.
--
"Oleme kohal!" Naeratasin. "Jee" kilkas Eli ja hüppas autost välja. Ta jooksis uksest sisse ning 2 minuti pärast olid nad koos Niall'ga õues. "Ja siis emme ütles nemad tulevad ka koju" ütles preili rõõmsalt. Niall'gi paistis rõõmus olevat. Ta lähenes mulle ja kallistas mind. "Ma igatsesin sind" ütles ta mind kallistusse haarates. "Mina ka" jooksis pisar üle mu põse. "Emme, ära nuta. Nüüd oleme koos" hüppas El ringi. "Need on õnnepsarad kallike" ütles Niall.
"Emme, väikeõde ärkas. Ta nutab" pani El käed suu ette ja jooksis auto poole. Niall ehmus, kuid siis talle meenus, et nüüd on ta kolme lapse isa. Niall võttis mu käe ja me liikusime auto poole.
Kui Mason nägi Niall', hakkas ta siplema ja ta oli ehmunud ning üllatunud korraga, ma arvan, sest ainukesed sõnad mis tema suust tulid olid "Issi issi." Niall võttis oma poja autost ning kallistas teda kaua. "Igatsesin sind mu väikemees" ütlesin Niall pisardades. Võtsin turvahällist meie kalli Elizabeth' ja ütlesin: "Niall, see on meie väike salapäärane beebi Elizabeth Charlotte" naeratasin. Niall pani vaikselt Mason' maha ja võttis pisitütre sülle. "Ma pole elus nii pisitüdrukut süles hoidnud, eriti veel enda oma" oli Niall hämmingus. Naeratasin. Olen õnnelik, et me perekonda saab kutsuda PEREKONNAKS.
"Mis sa Harry'le ütlesid?" ...................
-
-
Heips kallikesed, loodan selle raamatule veel 4.osa saada ja panen sellele raamatule punkti. Ka mul on kahju seda lõpetada, aga kunagi ei tea mis juhtuda võib...
Loodan, et teil on ilus vaheaeg ning loodan ka et see osa meeldis :)
Teie Liz x
BINABASA MO ANG
Because of Them (Horan, Eksole Üllatus2)
FanfictionHoran, Eksole Üllatuse teine raamat. Mis hakakb selles loos juhtuma? Kas Diana ja Niall saavad veel kunagi taas kokku? Kas Eleanor ja Mason saavad oma vanemad tagasi? Kas Eleanor ja Mason üldse on omavahel õde-vend? Kas kõik üldse muutub? Või jääb...