2. Peatükk/ Ma pean minema Ameerikasse, üksinda.

309 36 6
                                    

"Jahh?" Ütlesin ehmuvalt. "Sa just ei öelnud seda eks?" Ta oli jahmunud. "Vabanda" ütlesin. Ma ei tea, mida öelda.

"Niall, lihtsalt, võta ette midagi. Ma ei taha enam seda kuulda. Ei taha." Ütlesin. "Ma hakkan minema, kui tahad, tule võta ükspäev lapsed. Helista ette. Tsau" ütles Diana ning hakkas lahkuma.

Haarasin ta käest. "Oota." "Mida?" Küsis ta. "Meil pole millestki rääkida. Enam pole. Lihtsalt, lase minul minna. Ja harju ka ise sellega, et mu lahti lasid." Ütles ta ja lahkus.

Diana sa just ei öelnud seda. Eieiei.

*Diana POV*

Ma lahkusin sealt suvaliselt. Ükskõik kui valus mul ka poleks. Ma lihtsalt pidin talle seda ütlema, et Niall saaks aru, et ta tegi vea. Ta peab sellest aru saama.

*Kodus*

Astusin kodu uksest sisse. "Hei" tuli Harry mulle vastu ja kallistas mind. "Hei" vastasin. "Kus käisid?" Küsis ta siis. "Ahh, mul oli Nialliga vaja laste teemal rääkida" Harry tõstis kulmu. "Millest?" "Eleanor ei taha, et Selena ja Niall on koos, sest Selena ähvardab jne" rääkisin, olin kõigest tüdinenud. "Omg, ta sureb" ütles Harry käsi rusikas. "Rahune, ma lahendasin selle" ütlesin ja liikusin üles.

Seiskusin poolel trepil, uudised.

"Kas Niall Horan ja Diana Grendeer on endiselt koos? Täna nähti neid Starbucksis vestlemas, Niall palus Dianal jääda, aga Diana lahkus ükskõikselt. Kas neil on tõesti veel midagi ning Harry ja Selena lihtsalt kaitse alused? Me ei saa sellest nii pea teada, aga ehk kunagi.."

Mida kuradit? Elage oma elu päriselt. "Diana tule alla ma tahan rääkida" ütles Harry diivanilt pea pöörates. Kus ta teadis, et ma siin olen?

"See pole nii nagu sina seda näed... See on läbi meedia silmade. Keegi tõde EI TEA" ütlesin, kui Harry mölises, et miks ja miks. "Mis siis juhtus?" "Fakk sa usud neid meedia kõlakaid. Türa küll" ütlesin vihast. "Juhtus see, et ma rääkisingi talle, et Eleanroile ei meeldi Selena." Kurat ma olen nii vihane. "MIKS TA SU KÄEST HAARAS MUU MIND EI KOTI" ütles Harry megavihaselt. "Ta ütles mulle oota, ma ütlesin mida. Oli vaikus, ma ütlesin siis et meist ei saaks niikuinii asja, sest ma leidsin selle, kes mind hoiab, kes ON MU JAOKS OLEMAS KUI MA TEDA VAJAN vot seda ütlesin" ning ma lahkusin majast.

Istusin autosse. Ma ei tea, kuhu ma lähen, aga kuhugile. Miks me ei võiks olla praegu LA's? Oppa. Mul tuli mõte. Jooksin tuppa tagasi. "Harry mulle tuli ideaalne idee" hõikasin. Oii lapsed magavad lõunat. Ma loodan, et nad ei ärka. "Ja milline, mõmmi?" "Viime lapsed su ema juurde ja lähme LA'sse. Ma tahaksin Kardashianite juurde minna" hüppasin üles-alla. "Ma helistan emale" naeratas Harry. Talle meeldis see idee. Jess

Ma tean et me alles käisime seal, aga vahet pole. Tegelt käisime detsembri alguses pff. Ja niikuinii on ülehomme ju aastalõpp.

"Ema oli nõus" naeratas Harry. Juhuu puhkus Harryga. Kurat ma olen õnnelik. "Oota, äkki Niall... Ah ei midagi ei saa ta lapsi senini siis. Kaks-kolm päeva oleme ainult, eks?" Rääkisin. Harry noogutas.

"Uskumatu, et see aasta on kohe kohe läbi" naeratasin "me oleme nii palju läbi elanud. Ma üldse imestan, et ma veel elan" ütlesin naljaga.
.
.
Anne olevat siia sõitma hakanud kolm tundi tagasi ja peaks varsti meie juurde jõudma. Ma ei jõua ära oodata. Lapsed on ka juba üleval, hetkel nad mängivad. Lisasin instagrammi pildi: LA, here we go again. Holiday. #StylesFamilyTime😏🎊🍻

Ka Harry oli lisanud, nägin.

Kõlas uksekell. "Eleanor, Mason, vanaema Anne tuli" ütlesin ja jooksin alla. Eleanor jooksis minu juurde. Harry koos Masoniga ka.

Because of Them (Horan, Eksole Üllatus2)Where stories live. Discover now