אהבה שלא נגמרת - פרק 1:
שרתי לצלילי המוזיקה , הקהל מחא כפיים ללא סוף , הרגשתי כוכבת אמיתית .
סיימתי לשיר וירדתי מהבמה לזרועותיו של לוקה , הוא נישק אותי במלוא תשוקה ורגשתי את גופו עוטף אותי , " לוק נו אנחנו באולם זה לא מתאים " הוא לא הפסיק לנשק ולאט לאט ירד בנשיקות קטנטנות לאזור הצוואר , ניסיתי להתנגד אבל ללא הצלחה לא הצלחתי .
" לוק דיי אני רצינית , זה לא מתאים עכשיו " , " טוב אבל אל תגידי לי שלא נהנת " , " בסדר נו .. " צחקתי בהסמקה , אין הוא מושלם אני כל כך אוהבת אותו .
נסענו במונית לבית מלון , אחרי ההופעה הארוכה שהייתה לי , היה ערב כל כך מושלם והקהל פשוט מדהים והכמות המעריצים אדירה!
ירדנו מהמונית עם כל התיקים והציוד , לוקה חיבק את גופי מאחורה והלכנו לעבר המעלית , הוא לא הפסיק לנשק אותי בצוואר ולאט לאט עלה לעבר פי הוא נשך את שפתי בעדינות ועבר לנשיקה לוהטת מלאת תשוקה .
" אחמ" אמר איש שהיה במקרה המעלית ולא שמנו לב , פאק איזה פאדיחה , " אני ממש מצטערת לא שמנו לב ... " אמרתי מלאת בושה , " לא זה בסדר "
נכנסנו לחדר , לוקה לא הפסיק לגעת בי ולנשק " דיי כבר לוק , תסכל מה היה במעלית נראה לך הגיוני ?!?!? דיי אנחנו חייבים להציב לעצמנו גבולות אי אפשר ככה " , " אה עכשיו את אומרת שאני מנשק אותך יותר מידי ?" , " לא אבל אנחנו לא יכולים שכל מקום שנתנשק נתנשק בצורה כזאת ועוד ליד אנשים " אמרתי בכעס .
" נו מלודי אני מצטער פשוט... " הוא אמר ולקח את ידי וליטף. הרגשתי צמרמורת בכל גופי , " טוב דיי אל .... אתה יודע ... ".
" טוב מה נהיה ? רוצה גם הפסקה לא נתחבק לא נתנשק ככה אולי יהיה לך יותר נחמד ?"
" טוב עם באלך ... אני נכנסתי להתקלח ודיר בלאק עם אתה נכנס "
עזבו זה השטויות שלנו אנחנו אוהבים להתווכח בצחוק .
התקלחתי ותוך כדי מזמזמת את השיר החדש של דמי !!! , אני כל כך אוהבת את דמי !
יצאתי התחלתי ללבוש חזיה ותחתונים סירקתי את שערי שיהיה חלק חלק חלק יצאתי מהשירותים בהליכה ' סקסית למידי' .
" אחמ.. מה זה ?" הוא אמר הסמקה שכב על המיטה ותוך כדי בוחן את גופי " בכוונה את עושה לי את זה?" שאל בציחקוק והתנשף , ראו על פניו שהוא נמס . " אולי למה לא ... " , הוא הוריד את חולצו שאראה את הקוביות שלו וסידר את שערו היפה החום כמו השוקולד שיראה סקסי . " או איזה חתיך " אמרתי במלוא הסמקה .
" אפ , זה לא בא בחשבון " , " אה סליחה " צחקתי בבלי הפסקה .
" טוב נו דיי אי אפשר ככה " הוא אמר והתיישב על המיטה לידי ששכבתי לצידו . " מה קרה לוק התחלת להפר ת'הסכם שקבעת ?" , " נו זה היה סתם אתה יודעת ... "
" אתה זה שרצית אני זרמתי " , " אה סבבה זה אומר שאפשר לחזור לעניינו ?"
הוא התקרב עליי ונישק אותי במלוא התלהבות לאט לאט השכיב אותי ועלה עליי הוא עבר לצואר והמשיך הרגשתי מוזר כאלו לא יודעת ... כאלו אני לא מוכנה לזה למרות שעשינו בעבר ...
החלטתי שאולי כדי ....
YOU ARE READING
אהבה שלא ניגמרת
Romanceאז מי זאת מלודי? גם אנחנו שואלים את עצמנו . בואו תכנסו לחייה של מלודי , חושבים שהם כו פשוטים ? אז טעיתם . מלודי זמרת שחזרה מסיבוב הופעות ענקי באירופה , וכבשה ים של נוער בקולה היפיפה , לאחר שחזרה חזרה לביתה עשתה הפסקה לכמה חודשים וחזרה לחייה הרגילי...