אהבה שלא נגמרת – פרק 2:
התחלתי לזרום איתו אבל נורא פחדתי משום מה , אני פשוט מפחדת שיקרה משהו ... אני כולה בת 18 וחצי אומנם 18 אבל עדיין לא מרגישה מספיק בשביל ממש לעשות 'סקס' .
השעון המעורר ציפצץ " אוףף ,לא בוקר " אמרתי בבלי החשק לקום . זרקתי לצד את כל ערמת השמיכות שהיו מכורבלות , נעלתי את נעלי הבית הפרוותיות שלי והתחלתי להתפשט ולהתלבש . לבשתי חולצה רופפת למידי בצבע לבן ועליונית חומה דקה שנזרקת על גופי יפה . לבשתי ג'ינס כחול כהה עם קרעים ונעלי אולסטאר לבנות .
" מתוקה אני מזכירה לך שהיום אני מגיעה בלילה אז את תהיי לבד בבית " אימי אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי " אוקיי אימוש "
אני בת יחידה , הוריי עובדים עד שעות המאוחרות אבל הם הורים מדהימים שגורמים לי להיות מאושרת .
" היי יפה שלי איפה אתה?" שלחתי ללוק הודעה בתקווה שיענה עם הוא לא באימון .
" באימון למה מאמי?" , " סתאם אני לבד בבית ומשעמם לי .
" אוקיי אני בא תחכי לי " והוסיף סמיילי מתלהב . " יאיי מחכה "
התאפרתי בקטנה סידרתי את החדר וניסיתי להתייפייף . שמעתי צילצול הפעמון בדלת רצתי לפתוח בדילוגים .
" היי אהובתי " חיבקתי והוא הצמיד אותי לנשיקה שהפכה עם השניות ליותר סוחפת הוא הצמיד אותי עליו , הרים אותי שרגלי משולבות על סביבו באגן ושערי החום והארוך הסתיר את פניו .
" לוק ... אתה לא חושב שאנחנו ממהרים מידי ? " שאלתי בשקט , " אני לא יודע למה אני ממהר?", פחדתי להגיד לו שאולי כן כיאלו למרות שלפעמים אני זורמת והכל .
" לוק לוק נו ... בוא נרד למטה ונראה סרט " אמרתי בקול טיפה עצבני שהרמתי את קולי .
" נו מה הקטע שלך ? , קרה משהו שאת כל הזמן מתעצבנת שאני בא ומנשק אותך ?" הוא התקרב עליי ולקח את ידי .
" לא כי אתה כל הזמן רוצה שנשכב ונעשה ... אבל לא אני א מרגישה ממש מוכנה כרגע .... אין לי בעיה שתנשק אותי והכל אבל לפעמים צריך טיפה להרפות ולא שכל פעם שאנחנו נפגשים זה מה שנעשה "
הלכתי לסלון והדלקתי טלוויזיה ושמתי איזה סידרה שאני ממש אוהבת 'יומני הערפד' ראיתי שלוק עומד ליד הספה ומסתכל אליי במבט מוזר שונה מהרגיל , " מה אתה רוצה ?" , " נו אהובתי בואי נצא לאנשהוא" הוא אמר והתיישב צמוד עליי ונישק אותי נשיקה קטנה על שפתיי .
" לאן?" , " בואי נלך לאכול באיזה מסעדה אני מת מרעב ".
" חחח טוב תחכה לי אני כבר באה יפה שלי "
עליתי לחדרי לקחת את התיק וכל הדברים שלי .
" פה זה בסדר ? יש פה פסטות ובשר וכל זה " הוא שאל וחיבק אותי במותניי. נעמדנו בכניסה של המסעדה . הרגשתי כזה מוזר הוא התחיל למשש אותי בואו נאמר ככה ואנחנו עוד באמצע מסעדה ומלא אנשים התחילו להביט בנו בצורה מוזרה .
" דיי כבר לוק אתה לא מבין שזה כבר מעיק ?" התרגזתי והרמתי את קולי , הרגשתי עניים נועצות בי , הרגשתי מובכת .
" מה יש לך ? את מקימה פה סצנה נו ?" , " אני מקימה אתה זה שמנשק אותי ומלטף אותי באמצע המסעדה אז תפסיק זה לא נעים "
יצאתי החוצה מורגזת עד מאוד התנשפתי , ולקחתי ממבלי מנוחה .
" נו מה הקטע שלך יפה שלי ?" הוא שם עליי את היד ומשך אותי עליו אבל התנגדתי .
" תעזוב אותי נו , אתה לא מבין שזה כבר מעצבן ומביך אתה גם רוצה שנעשה 'סקס' באמצע מסעדה, פעם אחת זה היה במעלית , פעם אחת זה היה ברחוב בפארק ובקניון ועכשיו פה תשלוט בעצמך כבר "
התרגזתי מעוד לא יודעת מאיפה זה באלי אף פעם לא התרגזתי עליו ככה .
" תגידי את בסדר ? נשרט לך המוח ? זה אני לוק .. חבר שלך לא משהו זר " הוא אמר ולא הבין מה יש לי ראו על פניו .
" טוב דיי עזוב אני הולכת הביתה ביי "
כעסתי מאוד הרגשתי מוזר כזה .
נכנסתי הביתה טורקת תדלת, זורקת את הכל .
עליתי לחדרי ולפתע היה על המיטה .....
z=h
YOU ARE READING
אהבה שלא ניגמרת
Romanceאז מי זאת מלודי? גם אנחנו שואלים את עצמנו . בואו תכנסו לחייה של מלודי , חושבים שהם כו פשוטים ? אז טעיתם . מלודי זמרת שחזרה מסיבוב הופעות ענקי באירופה , וכבשה ים של נוער בקולה היפיפה , לאחר שחזרה חזרה לביתה עשתה הפסקה לכמה חודשים וחזרה לחייה הרגילי...