פרק 8- מייקל:

71 3 2
                                    


פרק 8:

שם הפרק : מייקל

קמתי וקפצתי מרוב אושר והתרגשות " מייקי " צרחתי וחיבקתי אותו חזק .

" חיימשלי התגעגעתי עלייך " .

" גם אני עלייך מאוד , וואי הגעת בזמן הנכון " התיישבתי במיטה במקום לשמוח אני עצובה בגלל לוק ושון .

" אה בייבי קטנה שלי למה את עצובה ? לא מתאים לך לבכות . אני מכיר תפרצופים האלו "

מייקל הוא בן דוד שלי הוא כמו אח שלי הוא פשוט מושלם, למרות שהוא גדול ממני בשנתיים אנחנו פשוט מסתדרים כל כך טוב שזה מדהים לראות את זה , הוא היה שנה בחול במייאמי וכל כך חיכיתי שיחזור . כמה דברים על מייקל .

מייקל הוא ג'יי , הוא ג'יי נשי ... הוא מתנהג כמו אישה אבל מלבש כמו גבר וגם נראה כמו גבר , הוא יצא מהארון מלפני שנה בערך , אין לא בן זוג .

הוא בחור מושלם ואני מקווה שימצא אהבה שמתאימה לו , מי שצוחק עליו שיצחק על צמו על זה שהוא צוחק על בנאדם שוואלה הוא שונה טיפה במין שהוא אוהב אז מה זה סיבה לצחוק לא! ודיי להשתמש עם המילה הומו / ג'יי כקללה , דווקא האנשים שהם הומואים יכולים להיות אחלה כבי אף אף או חברה טובה .

" מה קרה חיימי ?" הוא חיבק אותי חזק , כל כך התגעגעתי לחיבוק שלו . " אתה לא תאמין למה שאספר לך " .

" מה את מבהילה אותי יוואוווו" ," טוב נו תקשיב ... כבר כמה ימים שהיחסים ביני לבין לוק משתנים ... והיה יום אחד שפשוט רבנו או יותר נכון התווכחנו והלכתי אחרי זה לפאב בעיר ואז הגיע לפאב איזה נער בגילי ממש מוכר והזכיר לי אלכס " , " מה אלכס אלכס אלכס?" שאל מופתע למה שאמרתי , והנהנתי את ראשי .

" כן ... אלכס אלכס, בקיצור ואז התחלנו לדבר והשתכרנו ברמות וקרה מה שקרה ... התנשקנו זה פשוט קרה ... והתחלתי לזרום וזה נמשך לסקס בבית שלו , וכיאלו אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש והוא נורא מזכיר לי את אלכס... ופשוט הוא אמר שהוא אוהב אותי ואני מתחילה להרגי כלפיו משהו. אני יודעת זה נורא גם התחילו לי חזיונות "

" תקשיבי את צריכה לסר את הכל , את לא יכולה בו זמנית להיות גם עם שון וגם עם לוק "

" אני יודעת ... אבל שון מושך אותי יש לי משיכה כלפיו , ואני אוהבת את לוק פשוט היחסים בייננו השתנו פתאום" אמרתי נרתעת ... מנסה לסדר את ראשי .

" זה בסדר עם אני הצא לשעה סיבוב פשוט לסדר את ראשי ? " אמרתי בחיוך .

" כן ברור אני צריך לסדר תדברים וקבעתי עם חבר להיפגש תקחי לך זמן בייבי "

לבשתי בגדי ריצה של אדידס ויצאתי לריצה .

שאפתי את האוויר הצח , ריח של לחות כבדה עפה עליי בכל מקום, החורף מתקרב .

המחשבות שגרמו לצאת לריצה , ולנקות את הראש הציפו אותי בשנייה. אני חייבת לסדר תראש ומהר . הגברתי את המוזיקה לווליום יותר חזק , והמשכתי לרוץ בקצב סדיר יותר .

אני חושבת שאני צריכה ......

\\\":fb6%

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אהבה שלא ניגמרת Where stories live. Discover now