פרק 3- המכתב

121 4 1
                                    


פרק 3 :

ראיתי מכתב לא היה כתוב מי מי זה על המעטפה הלבנה רק היה כתוב ' למלודי '

פתחתי את המעטפה והתיישבתי במיטה ראיתי המון מלל במכתב והתחלתי לקרוא :

" למלודי היקרה שלי ,

אני כותב לך את המכתב למקרה שעם ההרג בקרב .

אני רוצה לומר לך שאני אוהב אותך הכי בעולם , ואת לא מבינה כמה אני שמח שהתאהבתי בך .

מהרגע הראשון שראיתי אותך ישר התאהבתי .

אני מצטער שהלכתי מבלי להודיע לך אני פחדתי שתכעסי , אני מקווה שתוכלי למצוא לך בחור יותר טוב ממני .

בבקשה תשכחי ממני תשכחי את מה שעברנו ביחד ואת הכל , מה שקרה פעם היה בבקשה תשכחי אני מקווה שנוכל להתראות ומקווה שלא ההרג .

זוכרת את הלילה המדהים שעברנו בחורף שעבר והפגישה הראשונה שלנו בפאב .

ושיר בערב קריוקי בפאב ... כל החוויות שמורות אצלי בלב יחד איתך אני לא אשכח אותך אוהב אותך אלכס ."

הדמעות שלי זלגו מעניי לא יכולתי לעצור תבכי שפרץ לי פתאום .

הלוואי ויכולתי להחזיר תגלגל אחורה .

אלכס היה הדבר הכי מושלם שקרה לי בחיים ואני לא אשכח אותו לעולם !!!

כעבור חצי שעה :

האיפור נמרח על פניי מרוב הבכי גופי נזרק על המיטה המבולגנת , רק רציתי להתאבד על מה שהיה היום על הריב הנוראי עם לוקה ועל המכתב שקיבלתי משום מה אין לי שמץ מאיפה הוא צץ .

לבשתי חולצה רופפת שחורה וז'קט שחור וטייץ' שחור נראתי כמו אשת האופנועים סידרתי את שערי הגלי ומרחתי את אודם הבורדו הכהה על שפתי והתאפרתי בקטנה .

יצאתי לבדי בחושך לפאב שבעיר שם אני ואלכס נפגשנו לראשונה .

הפאב היה דיי ריק רק היו כמה אנשים שישבו וחבורות נערים וזוגות מתנשקים .

התיישבתי בבר מזמינה לי משקה חזק " היי אפשר משהו חזק בבקשה ?" שאלתי את הברמן , " מה קרה שאת רוצה משקה חזק ?" שאל בחיוך נראה שרצה להתחיל איתי .

" עזוב סיפור ארוך " חייכתי בחזרה משחקת את המשחק של הברמן החתיך מנסה להתחיל עם בחורה .

לפתע נפתחה הדלת נכנס נער נראה בגילי אולי גדול בשנה אבל חתיך אין לתאר , שער חום אפשר להגיד שהיה לו בלורית כזאת ... כמו השער של הזמר שאני אוהבת ' ג'סטין ביבר ' הוא התיישב לידי , היה דיי מסתורי לבש ז'קט שחור ניסיתי כמה שפחות לנעוץ מבטים , לקחתי שלוק גדול מהכוס של המשקה .

אהבה שלא ניגמרת Where stories live. Discover now