פרק 5

89 4 1
                                    


פרק 5 :

הסתובבתי לראות מי זה זה היה שון . " היי אני צריך לדבר איתך " הוא אמר לוקח אותי מהיד אבל התחמקתי , המשכתי ללכת לא מקשיבה לדבריו . " נו חכי שניה מלודי " .

" מה שון ? , עשינו משהו לא בסדר אוקיי יש לי חבר למרות כל מה שהיה ביני לביניו אני עדיין אוהבת אותו ,אוקיי? , בבקשה תעזוב אותי ותן לי ללכת ". אמרתי ממשיכה ללכת .

" לא תחכי כי לי יש מה להגיד " הוא משך אותי ביד מסובב אותי עליו " תגידי לי שמה שהיה לפני יומיים לא היה סתם ,באמת הרגשתי משהו מוזר איזו שהיא משיכה" , " לא הרגשתי כלום" התחמקתי מאמת, משקרת לו .

" טוב , ביי" הלכתי לכיוון של הבית שומעת מוזיקה באוזניות מנסה לנקות את הזיכרון שך היום אבל חושבת על שון . לפתע התפלאתי לראות למרבה עיניי את שון נעמד מולי הוא לקח את פניי מהר ניסיתי להוציא מילה " מ.....ה ע..ו.ש" אבל בלע אותי בנשיקה, הרגשתי פרפרים בבטן .

הוא התנתק לאט לאט מפי, הייתי בשוק המבט שלי היה ( פה בטוח = מבט מופתע ) הוא שם את אצבעו על פי , " אני יודע ששיקרת לי מקודם , לא תוכלי להתחמק מהרגשות שלך , ( נעצר לכמה שניות ואז הוסיף ) כלפיי " הייתה שתיקה מוזרה עד שנכנסתי הביתה אבל הוא לא הלך אחרי.

נכנסתי הביתה מבט היה בשוק לא ידעתי מה לעשות , הרגשות שלי התערבבו זה בזה והתחלתי להיבלע במחשבות שלי שאמרו " שון ! לוק ! שון ! לוק ! שון לוק " החלטתי שאני הולכת פשוט לישון .

שמתי פיג'מה ונשכבתי במיטתי .

חלום:

" מה אתה עושה פה ? שאלתי את שון נגנב לחדרי דרך החלון , " נו תקשיבי אני חושב עלייך כל הזמן משהו מושך אותך עליי , " זה קורה גם לי " .

" מי הוא ?" לפתע נכנס לוק לחדר והתחיל להתעצבן.

" את מוכן ללכת מי פה , מה אתה עושה בחדר של חברה שלי " לוק כעס והתקרב לשון .

" תשאל את חברה שלה היא תענה לך , אמ.. מלודי תחשבי על מה שאמרתי "

" דיי תספיקו שניכם , לא , לא לא דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי"

סוף חלום

התישבתי במיטה מזיע צועקת " לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא דיייייייייייייייייייייי"

" היי יפה שלי הכל בסדר ?" הופתעתי לראות את לוק יושבת בכורסה שבחדרי , " ממתי אתה פה ?" התיישבתי מנגבת את הזיעה מהמצח .

" לפני כמה דקות הגעתי פשוט אמא שלך אמרה לי שהיא הגיעה הביתה וראתה אותך ישנה ואמרה שאת חמה אז באתי בריצה מהאמון . " הוא בא והתיישב קרוב לידי .

אהבה שלא ניגמרת Where stories live. Discover now