פרק 4

92 3 1
                                    


פרק 4:

" וואי לוק הבהלת אותי !!!" אמרתי בבהלה אבל פניו היו רציניות מידי , התקרבתי עליו לאט מנסה להבין מה קורה עכשיו .

" מה קרה אוהבי ?" שאלתי מפחד , " איפה היית ?" הוא שאל בכעס ונשף נשיפה .

" מה איפה הייתי? , חזרתי הביתה מאלי , היא מסרה לך דש " , " תגידי תאמת את לא היית כל הלילה בבית ?"

" נו הייתי אצלה ישנתי אצלה .. נו לוק מה עכשיו התגעגעתי תביא נשיקה "

נתתי לו נשיקה הרגשתי כיאלו הוא כועס עליי או משהו ...

" נו מה יש ?" שאלתי מתעייפת .

" נו לא יודע אני מרגיש שאת לא אומרת לי תאמת ואני יודעת מתי את משקרת ומתי לא אני מכיר אותך טוב מאוד..."

" נו לוק .... , נו בוא נלך לישון אני מתה מעייפות " ניסיתי להעביר נושא בדחיפות , משכתי אותו למיטה ונשכבתי והוא נשכב ליד וחיבק אותי שזרועותיו עוטפות אותי .

קמתי בבוקר ניסיתי לא להעיר את לוק שישן חזק .

שמתי חולצת בטן לבנה ממש יפה , ג'ינס קרוע וז'קט בצבע זית חדש שקניתי לפני שבוע .

קיבלתי הודעה , זה היה שון .

" היי , אני מצטער עם סיבכתי אותך אתמול , אשמח עם ניפגש ונדבר . "

הרגשתי מין משיכה כזאת אתמול כלפיו הרגשתי כיאלו לא יודעת . כל הלילה חשבתי עליו ואיך היה אתמול .

" מלודי תשכחי ממנו , את עם לוק !" מילמלתי לי את זה בשירותים בוהה במראה והופתעתי לראות מחבק אותי מאחורה , " היי מאמי " הסתובבתי ונישקתי אותו .

" בוקר טוב , קמת מוקדם אני רואה ?" הוא אמר וחייך את החיוך המושלם שלו .

" כן ...., תקשיב קבעתי עם ניקול להיפגש איתה אז אני מתארגנת פשוט "

" אה טוב אז אני אדבר איתך כבר במהלך היום "

התארגנתי והתאפרתי , לקחתי את התיק השחור שאני ממש אוהבת שאמא שלי קנתה מניו יורק .

קיבלתי שיחת טלפון " היי אני עכשיו יוצאת עלייך עוד רגע אצלך " ניקול התקשרה עליי , " סבבה מחכה לך "

ניקול היא החברה הכי טובה שלי ( BFF) , היא מדהימה ותומכת , אין לה חבר אבל היא אוהבת לפלרטט עם בנים, היא בלונדינית יפה ומלא בנים הציעו לה והיא זרקה אותם .

הגעתי לביתה, עולה במדרגות מתנשפת באוויר המחניק הזה " איכס " מילמלתי לעצמי שראתי גורי עכביש ליד קצה של קיר גבוה. המשכתי לעלות במעלה המדרגות , כן היא גרה בבינין של 12 קומות .

" היי מל וואי את לא מבינה כמה התגעגעתי " חיבקתי אותו נמרחת עלייה מרוב עייפות כי היא גרה בקומה 7 .

אהבה שלא ניגמרת Where stories live. Discover now