*Louis*
Poté, co jsem se zabydlel a převlékl, sešel jsem dolů za ostatními, kde se poznávali navzájem. Upřímně, nikdo mi tady nevadil, až na Harryho, který se rozhodl, že na mně bude zírat. Hned co mně spatřil, vyskočil na nohy a přešel ke mně. Tím zaujal celé osazenstvo. "Líbí se ti pokoj? Nepotřebuješ něco?" Ptal se. "Eh, ne, vše je v pořádku..." odpověděl jsem zmateně. Co si šlehnul? Odkdy je na mne Harry Styles milý? "Řeknete už nám, proč jsme tady?" Zeptala se Lottie. "Ehm..Louis..." nadechl se Harry vedle mně. "Louisjetěhotnýaotcemjsemjá." Vyhrkl. "Co?" Podívala na mně Fizzy. Pokrčil jsem rameny. "Já to nechápu." Zamračila se Daisy a Phoebe přikyvovala. "Uvnitř Louise roste miminko." Vysvětlila jim mamka. "Nikomu to neřeknete, jasný?" Zeptal jsem se. Holky souhlasily.Gemma přišla později a hned jsme ji seznámili se situací. Začala skákat jako šílená a řvát, že bude teta. Stylesovi se mi začínají libit.
*Harry*
V noci jsem nemohl usnout. Byl jsem štěstím bez sebe. Za dnešek jsem úplně změnil pohled na svět. Budu mít se sladkým Louisem stejně sladké miminko a mohli jsme mít dva, kdybych nebyl srab a promluvil si s ním. Budu se moct chlubit dokonalou rodinkou. Pokud Louis zůstane. Doufám, že ano, kvůli těm citům, které vůči němu začínám chovat. Začínám ho milovat.*3. osoba*
Louis a Harry žili dál své životy. Harry se snažil aspoň trochu se bavit s Louisem, jenže Louis se tomu vyhýbal, a tak to bylo mezi nimi trochu napjaté a trapné.*Louis*
Seděl jsem na sedačce a díval se na kreslené pohádky. Už zase se cítím... těhotně. "Lou, potřebuješ něco?" Zavolal Harry z kuchyně, která byla propojena s obřím obývákem a vytvářela tak pocit obrovského prostoru. Harry se poslední dny netajil svou starostí o mne. Nebo spíše to co ze mně dostane. Dítě. Mluví na mně jenom kvůli tomu dítěti. "Ne." Zavolal jsem zpátky. Harry přišel za mnou a přehodil přes mně deku. "Děkuju." Zašeptal jsem. Harry si sednul vedle. "Víš, já chci, abychom byli alespoň kamarádi. Máme spolu dítě sakra! Budeme to muset spolu vydržet. Prosím, dej tomu šanci." Promlouval mi do duše. "Jak chceš." Odpověděl jsem. Nastalo ticho. Já se díval na obrazovku, ale po chvíli jsem ucítil něčí pohled na mé tváři. Otočil jsem hlavu, abych viděl jak na mně Harry zírá. Usmál se a odhalil ty jeho rozkošné ďolíčky. Zčervenal jsem a zklonil hlavu do klína. Proč se červenám?! Dívali jsme se ještě na dvě další pohádky, když jsem vstal. "Jdu spát, dobrou noc." Prohodil jsem k Harrymu. Moje snaha komunikovat ho asi potěšila, protože se znovu usmál. "Dobře. Kdyby něco, jsem vedle. Dobrou noc a sladké sny." Popřál mi a já odešel spát s myšlenkou na zítřejší prohlídku u doktora Lockwooda.
To by ale v noci nesměla být bouřka. Nesnáším bouřky. Byl jsem zahalený pod kupou dek a polštářů, když jsem uslyšel hlas.*Harry*
V noci mně vzbudily divné zvuky. Šel jsem na chodbu. Zvuky vycházely z Louisova pokoje. Panebože snad mu není špatně! Nebo ho něco bolí? Nedej bože zvrací! Vešel jsem rychlým krokem do jeho pokoje. Všimnul jsem si hroudy polštářů a dek na posteli. Pod ní byl pravděpodobně Louis. S každým hromem se z pod hromádky ozvaly vzlyky a kňučení, celá hromádka se otřásla. Pak mi to došlo. Louis se bojí bouřek. "Šššš Lou, je to dobré, jsem tady. Ta bouřka je venku a my jsme uvnitř." Uklidňoval jsem ho a vlezl za ním do postele. S dalším hromem ke mně skočil a namáčkl se na mně celým svým tělem. Potil se. "P-promiň. J...já se bojím bouřek- ach bože jsem takový strašpytel. Je to tak trapné!" Zajíkal se vzlyky. "Ne Lou, jsi statečný, že jsi to tu zvládl tak dlouho sám. Každý se něčeho bojí." Šeptal jsem mu do ouška. Pomalu jsem s ním začal pohupovat. Za chvilku se z jeho úst ozývalo malé tiché roztomilé chrápání. Usmál jsem se a dal mu pusu do vlasů. S každou většinou mně uchvacoval víc a víc. Jen aby se to nevymknulo kontrole.
************************
665 slov. V příštím díle se můžete těšit na více a více Larry momentů :3 ^^ <3
A máme tady Harryho pohled! Už víme co si o tom myslí. Prosím, můžete mi napsat, jestli máte taky ty díly přeházené? Jestli ano, moc se omlouvám, nějak mi to blbne :/
Do začátku školy snad napíšu ještě jeden díl.
Taky se omlouvám za časté změny v pohledu osob :/
Co si o tom myslíte? Názor na Harryho a jeho city? Na jejich komunikaci? Na Louise přesvědčeného, že je s ním Harry jenom kvůli tomu dítěti?
Těším se na Vás u dalšího dílu Vaše Dee
ČTEŠ
Our Mistake │Czech m-preg Larry Stylinson FF│ DOKONČENO
FanfictionLouis a Harry jsou na škole známí svou nenávistí k tomu druhému. Při oslavě se ovšem opijí do němoty a vzájemná přitažlivost je dotáhne až do postele. Jenže s následky výbuchu jejich vášně se budou muset potýkat na dobu neurčitou. Budou to nakonec...