(Jenom vysvětlení: Obal od kondomu, který Louis viděl, nebyl použitý. Louis si ho neprohlížel, proto si nevšimnul, že kondom není ani otevřený. Takže ho nepoužili, oni tam... zatímco kondom si ležel spokojeně vedle nich.)
*Louis*
"Pane Stylesi, posaďte se prosím." Pokynul mu ředitel k židli naproti té mé. Harryho oči nervózně těkaly po pokoji. "Co se děje?" Zeptal se, když si udělal pohodlí. "První počkáme na vaše rodiče, pak se to dozvíte všichni." Oznámil nám doktor Lockwood. "Ty víš, proč jsme tady?" podíval se Harry na mně. Zakýval jsem hlavou. "Jsme tu kvůli tobě?!" Křikl na mně. "Jsme tu i kvůli tobě! Nesnaž se to shodit na mně, idiote!" Vrátil jsem mu stejným, možná trochu hlasitějším tónem. "Nenadávej mi, debile!"
"Víš co si můžeš?!"
"No?! Řekni mi to, já nevím!"
"Můžeš si-"
"Tak to by stačilo!" Přerušil nás ředitel. V pokoji se rozhostilo ticho. "Už tě asi chápu Louisi..." pronesl doktor, který naší hádce přihlížel. Neodpověděl jsem, nikdo nic neříkal dokud nepřišli naši rodiče. Tohle bude zajímavé.*3. osoba*
Po chvíli přišli i rodiče obou chlapců. Po zdvořilém podávání rukou se všichni usadili a nasadili vážné tváře. Louis se vnitřně smál nad stupiditou téhle události. "Takže, určitě vás všechny zajímá, proč jste tady. Můžu vám říct, že to všech tady nějakým způsobem týká, nejvíc asi Louise..." Odmlčel se doktor a všichni se na zmiňovaného podívali. Pohled jim neoplatil, stále se díval do neznáma. "První se chci ale ujistit. Harry, je tohle váš podpis?" Zeptal se doktor a prisunul k němu papíry se zfalšovanými papíry. "Ne." Odpověděl Harry. Doktor zakýval hlavou. "Pane a paní Tomlinsonovi, jsou tohle vaše podpisy?" Udělal to samé s papíry. "Ne." Prohlásili Jay a Mark. "Dobře. Takže, pravým důvodem proč jste všichni tady je..." Doktor se podíval na nervózního Louise. "Louis byl těhotný." Oznámil a jako odezvu dostal několik vyděšených výkřiků. "Cože?!" Vyjekli všichni kromě Louise a doktora. "Louis čekal dítě, jak sám řekl, tady s Harrym." Ukázal doktor Lockwood na Harryho, který vypadal, jako by viděl ducha. "J-jak?" Vydechl Harry. "Nepoužil jsi kondom." Zašeptal Louis. "Proč jsi mi to nepřipomněl?!" Zvýšil hlas Harry. "JÁ jsem ti ho podával! Není moje vina, že jsi ho nepoužil Harolde!"
"Neříkej mi Harolde, nerde!"
"Budu ti říkat jak chci, pošuku!"
"To by stačilo! Chceme si poslechnout doktora! My o ničem nevíme! Jak to myslíte BYL?" Přerušila je Jay. "Ano, ehm, Louis šel na potrat..." pronesl tiše doktor. Zase ten stejný zvuk vyděšených výkřiků. "Je to pravda?" Zeptala se Anne Louise. "Mhm." Zamumlal. "Jak jsi mohl zabít dítě! Proč jsi nám o tom neřekl?" "Je mi sedmnáct, jasný?! Nechci žádného fracka na krku, nechci mít dítě s Harrym. Nechtěl jsem, aby o tom někdo věděl, nemusel bych být potom vyzpovídán, nikdo by se to nikdy nedozvěděl. Je to trapné." Vykřikl Louis. "Zabil jsi moje dítě!" Vyhrkl Harry. "Hele já taky nejsem šťastný z toho potratu, ale to dítě mně zabíjelo! Umíral jsem! Cítil jsem se hrozně, nedokážeš si to představit!" Vytkl mu Louis. "Ano, Louis měl zdravotní komplikace, museli jsme provést zákrok dříve. Bohužel měl pak další komplikace, takže jsme si ho nechali v nemocnici déle." Vysvětlil doktor. Louis si nevšimnul Harryho starostlivého pohledu. "Chtěl jsem s tebou mluvit Louisi, proto jsem si zavolal i Harryho a vaše rodiče, protože doufám, že tě donutí neudělat to, co budeš chtít udělat." Řekl doktor. Louis překvapeně zamrkal. "Jsi těhotný."
***********************
557 slov. Ano, opravdu to ukončím tady, snažím se vás napínat, i když mi to nejde :D
Co si myslíte o jejich reakci? Harryho a Louisovo neustálé hádání? Co teď? O jejich "nepropojení" a "nekomunikaci" při aktu, což má za následek nepoužití kondomu?
Těším se na Vás u dalšího dílu Vaše Dee
ČTEŠ
Our Mistake │Czech m-preg Larry Stylinson FF│ DOKONČENO
FanfictionLouis a Harry jsou na škole známí svou nenávistí k tomu druhému. Při oslavě se ovšem opijí do němoty a vzájemná přitažlivost je dotáhne až do postele. Jenže s následky výbuchu jejich vášně se budou muset potýkat na dobu neurčitou. Budou to nakonec...