*Louis*
Stál jsem ve svém pokoji a kontroloval svůj vzhled. Harry mně pozval na další rande a řekl, že to není nic formálního, takže si nemusím oblékat oblek. Měl jsem na sobě obyčejný svetr. No dobře, přiznávám, byl Harryho. Dále jsem si oblékl černé úzké kalhoty a moje milované Vans, ty které mi koupil Harry. Sešel jsem domů, jenom abych viděl Hazzu už čekajícího na mně s obrovským úsměvem na tváři. "Můžeme?" nabídl mi rámě. "Myslel jsem, že to není nic formálního." utahoval jsem si z něj. Harry se zasmál. "Není, ale já se tě chci dotýkat co nejvíce to jde." věnoval mi láskyplný pohled. Cítil jsem, jak se mé tváře zahřívají a radši jsem sklopil pohled. Proboha, chovám se jako nějaká zamilovaná puberťačka! Hazza mi otevřel dveře od auta. Tentokrát nějaký sporťák. Asi jsem jediný kluk na světě, který se nezajímá o auta. Hádám, že to nebude nijak blízko, když nechce Harry jít pěšky. Vždyť ani do blbé kuchyně mně nepustí. Moc ostrých předmětů, říká. Moc schodů, říká. Cítil jsem kopnout Melody uvnitř mně. Položil jsem si ruky na již přesně viditelné břicho a hladil si ho. Možná to zní divně, ale zjistil jsem, že to naší princeznu uklidňuje. A naše hlasy. Harry k ní mluví každé ráno i večer. A občas jenom když se nudí, nebo po jídle, či když mu sdělím, že kope. Z mého přemýšlení mně vytrhnul zvuk zastavení auta. Jsme tady. Zvědavě jsem se kouknul z okýnka a viděl jsem park. Jsme v parku? Hah, no jasně že jsme v parku, neříkají ti blesku, Louisi? Hazz vystoupil, rychle oběhl auto a otevřel mi dveře. Jestli bude pořád tak pozorný, budu se červenat celý čas. Slušně jsem mu poděkoval. Harry se jen usmál a vykročil ke kufru auta. Následoval jsem ho jako ztracené štěně. Vytáhnul deku, piknikový košík a ještě sportovní tašku. Piknik?! Miluju pikniky! "Pomůžu ti." nabídnul jsem se. "Louisi, jsi těhotný. Rozhodně tě nenechám tahat nějaké věci." protočil očima. "Hazz, jsem těhotný, ne nemohoucí. Pitomou deku snad zvládnu." založil jsem si ruce na hrudi a trucoval. Nehodlám jít dál, pokud mi nedá tu deku. "Jezz Lou, budeš moje smrt." povzdechnul si, ale deku mi podal. Vítězně jsem se usmál. Možná měla Gemma pravdu, když říkala, že Harry udělá všechno, co řeknu. Hazz nám našel útulné místečko dál od lidí v parku. Byl to malinký kopeček s mohutným stromem, jako z pohádky. Byl odtud výhled na nedaleký uměle vytvořený (ale udržovaný) rybník se spoustou skotačících dětí okolo něj. Opravdu pěkný koutek. Harry vzal deku a pečlivě ji rozložil na zem, poté co se ujistil, že tam není žádný hrbol či kámen. Pokynul mi si sednout a začal vytahovat jídlo z košíku. Skoro jako z kouzelnického klobouku. Mezi čekáním na Harryho s "úpravou jídla" (přesněji řečeno naházet pár kousků mrkve a brokolice na talíře), jsem se rozhlížel kolem. Pozoroval jsem zamilované páry, rodiče s úsměvem pozorující své rozdováděné děti, nebo jedince, kteří do parku přišli strávit volný čas. Přerušil mně až Harry, natahující směrem ke mně ruku se sendvičem. Vzal jsem ho do ruky. "S trochou másla, hodně sýru a zeleniny, plátek salámu, bez kůrek. Tak to máš rád, že?" zeptal se. "J-jak to všechno víš?" otevřel jsem údivem pusu. "Mám své metody." usmál se šibalsky. "Jsi snad stalker?" pozvednul jsem obočí. "Ne, jenom se dívám, když si děláš sendviče a zapisuju si i ty nejmenší detaily." pokrčil rameny, jako by to bylo normální. Ty máš co říkat, pomyslel jsem si v duchu kousavě, Tohle ještě je normální. Těhotný muž není normální. "Takže jsi stalker." poznamenal jsem a kousnul do sendviče. Harry se jen zasmál a následoval mého příkladu. Brzy jsme dojedli. Harry poukázal na hroznové víno, ležící kousek ode mně. "Víno? Vážně? A to jsme teď v High School Musical?" stočil jsem svůj pohled zpět na něj. Harry mávl rukou a popohnal mně. "Fájn. Doufej, že je všechny chytíš." povzdechnul jsem si a začal házet kuličky hroznového vína do jeho doširoka otevřených úst. Poslechnul mně a opravdu chytil všechny. Pak mu ale přistála jedna kulička na obličeji, přičemž udělal velice zajímavý obličej. Začal jsem se hrozně smát. Za chvíli jsem nemohl ani dýchat a Harry se smál se mnou. "Bože, Lou." utřel si slzy od smíchu. Poté mi nabídl procházku parkem, kterou jsem samozřejmě neodmítl. Nasával jsem jakžtakž čerstvý vzduch a na tváři mi hrál velký úsměv. "Dnešek byl jeden z mých nejoblíbenějších dnů vůbec." usmál se na mně Hazza. "Můj taky." usmál jsem se zpět a tentokrát jsem to myslel vážně. Opravdu jsem si to užil. Jenom díky jednomu kudrnatému chlapci jsem se cítil lépe než za celý svůj život.
*Harry*
"Louuuu tak už pojď." volal jsem. Právě jsem vezl Louise do nějakého kroužku pro nové maminky. Pro rekord, to nebyl můj nápad. Byl Louisův, čímž mně opravdu překvapil tím dobrým způsobem. Louis vyšel z pokoje a mně se znovu zastavilo srdce při pohledu na něj. Jsem ten nejšťastnější kluk na světě. "Tak my jedeme!" zavolal jsem do domu, vzal Louiho za ruku a odvedl ho k autu. Pustil jsem písničky. Zrovna tam začalo hrát Cool Kids od Echosmith. Tiše jsem si pobrukoval, když jsem uslyšel i jiný zvuk. Podíval jsem se na Louise, který si taky pobrukoval. Rty se mi roztáhly v širokém úsměvu a společně jsme si pobrukovali celou cestu. Odvezl jsem ho na určené místo, ujistil jsem se, že je v pořádku a co nejrychleji se vydal domů. "Jsem tady, přípravy můžou začít! Honem!" křiknul jsem a zavolal kluky.
*Louis*
Na kroužku bylo fajn. Sice se na mně chvilku divně dívali, ale když jsem jim vše vysvětlil, neměli s tím problém. Vlastně jsem se tak trochu stal miláčkem všech mamin tam. Pořád se nade mnou rozplývaly a byly moc milé. Seděl jsem šťastně v autě a vykládal Harrymu, jak to probíhalo v kroužku. Nakonec jsme dojeli domů a Harry měl na tváři šibalský úsměv. Trošku jsem znejistěl. Šel jsem ke dveřím a otevřel je. Najednou se rozsvítilo a všude kolem začali ječet. Překvapeně jsem se rozhlédnul. Všude byla pěkná výzdoba a kolem stály naše rodiny v plném počtu a o kousek dál skandovali kluci. "A-ale.... co..... jak?" dostal jsem ze sebe. Harry přišel za mně, obmotal své ruce kolem mého pasu a bradu si opřel o mé rameno. "Líbí?" zachraptil. "Ano, ale kvůli čemu všechno tohle?" stále jsem nechápal. "Baby shower." zašklebil se na mně a táhnul mně dopředu. Rozšířily se mi oči. Harry mně posadil na jednu ze stoliček, které stály na něčem, co mělo asi být pódium a sám nacpal svůj zadek do druhé. "Řekni nám už konečně jméno!" křičel Niall, nevšímajíce si výbuchu smíchu ostatních. "Dítě se bude jmenovat Melody Jade Tomlinson." oznámil jsem. Zvedla se nová vlna výkřiků. "Teď dárky!" popohnal mně Zayn rukou a ukázal na kopec dárků kousek ode mně. Myslím, že se o mně pokoušel infarkt. "Tolik? Zbláznili jste se?" vyjekl jsem.
*3. osoba*
Harry a Louis společně rozbalili dárky. Od oblečků a hraček až po sedačku do auta, při které Louis málem brečel. Za ten den děkovali snad stokrát a to zbýval ještě jeden dárek. Od Harryho. Louis ho začal pomalu rozbalovat. Pod tunou balícího papíru se ukrývalo opravdu krásné album na fotky. Louis se v němém úžasu otočil na Harryho. "Aby jsi si mohl zaznamenat začátky, úspěchy, šťastné události." usmál se Hazz na modrookého. Louis se mu vrhl do náruče. "Děkuju." vlepil mu do koutku úst drobný, jemný, teplý, ale pro Harryho ten nejsladší polibek.
Tu noc dvojce usínala ve společném objetí. Kudrnatý přemýšlel o chlapci, kterého tolik miluje a modrooký o chlapci, který mu změnil život. Modroočko si jenom nebyl jistý, jestli dobře či špatně. To ale netušil, kolik dobrého mu ona změna přivede.
(A rozhodně nedoufal v hromady jablečné zmrzliny. Ne.)
(Možná jo.)
(A možná mu ji ten, jehož srdce si ukořistil druhý den koupil. Ale jenom možná.)
******************************************************************
1292 slov. Pořád jste tak úžasní (nebo jsem jenom možná měla dobrou náladu) a na ten Character Ask jste mi nic nenapsali (takže od teď ukončuji všechny mé snahy se vás na něj zeptat, když ani podruhé jsem nedostala odpověď), takže jsem se rozhodla vás odměnit delším dílem.
Takže, co si o tom myslíte? Vaše názory? Na Louise? Na Harryho? Na rande?
Napište mi, co by jste chtěli v dalším díle.
Jinak jsem dneska ve škole potkala člověka z tábora a asi jsem se nad ním roztekla, takže jsem 'appy. A zítra (den po tom co tohle vydám) mám ples. Přejte mi štěstí ať se mi tam nestane nějaký trapas, nepozve mně k tanci nějaký debil a ať tam mají dobré jídlo (aspoň něco, když se tam nebudu bavit a musím mít šaty).
Těším se na Vás u dalšího dílu Vaše Dee ♥
ČTEŠ
Our Mistake │Czech m-preg Larry Stylinson FF│ DOKONČENO
Hayran KurguLouis a Harry jsou na škole známí svou nenávistí k tomu druhému. Při oslavě se ovšem opijí do němoty a vzájemná přitažlivost je dotáhne až do postele. Jenže s následky výbuchu jejich vášně se budou muset potýkat na dobu neurčitou. Budou to nakonec...