În curtea şcolii nu era nimeni. Gardul din partea stângă era distrus. Părea că o tornadă trecuse pe aici şi devastase totul în jurul ei. O mână rece mă atinse pe umăr. Mă întorsesem speriată spre persoana din spatele meu care râdea cu poftă.
-Ai înnebunit? Ce te speri aşa? chicoti Aaron.
-Nu e vina mea că mă iei aşa pe la spate, spun şi râd şi eu.
Aaron se apropie de mine şi mă luă în brațe. M-am cuibărit la pieptul lui. După câteva minute de tăcere, se depărtă puțin de mine. Se uită la mine dându-mi o şuviță de păr după ureche.
-Eşti frumoasă, îmi spuse el dulce.
Îmi prinse fața în mâini şi se apropie de mine. Ştiam ce urmează.
Înainte să îşi lipească buzele de ale mele mă trezisem speriată. Din fericire a fost doar un vis. Nu ştiu ce aş fi făcut dacă ar fi fost real.. După ce mi-am mai potolit respirația, m-am ridicat în picioare îndreptându-mă spre dulap, însă mişcarea bruscă mă făcu să amețesc şi pentru o secundă chiar credeam că am să cad însă mă sprijinisem de perete. Mi-am revenit repede şi am mers la dulap de unde mi-am ales ținuta de azi. Am optat pentru o ținută lejeră (vedeți la media- doar fără geantă). Mi-am aranjat hainele pe pat si m-am dus spre fereastră pentru a trage draperiile. Afara era încă întuneric. În mod normal m-aş fi enervat la culme că visul acela idiot m-a făcut să mă trezesc cu noaptea în cap, dar eram odihnită deci era ok. Am deschis larg geamul şi am mers la duş.
Apa caldă curgea pe pielea mea relaxându-mi muşchii. Am profitat de timpul avut la dispoziție deoarece m-am trezit aşa devreme, şi mi-am spălat şi părul. Când am ieşit din duş mi-am luat lenjeria intimă pe mine, mai apoi făcându-mi toaleta de zi cu zi. Mi-am pieptănat părul lăsându-l pe spate şi aşa cu el ud, am ieșit din baie.
Pe pat se aflau hainele mele, care se pare că au companie.
-Idiotule! spun eu în şoaptă încercând să mă acopăr cât mai repede cu ceva.
Christian râse şi îmi întinse pulover-ul pe care îl pregătisem pe pat. I-l smulsesem din mână întorcându-mă în baie. Când m-am întors în cameră, el stătea rezemat de peretele băii cu blugii mei în mână. I-am luat şi pe aceia trăgându-i pe mine în timp record.
Christian îşi reluase locul pe patul meu, dar eu nebăgându-l în seamă mă dusesem la dulap de unde îmi scosesem iubita perie rotativă fără de care nu aş putea trăi. Începusem să îmi fac părul când nemernicul se trezi să vorbească.
-Să şti că arăți bine.
Murmurasem nişte cuvinte de dulce pentru dragul meu prieten când îmi dădusem seama de ceva.
-Cum Doamne ai intrat aici? aproape că țipasem la el.
-Fereastra era deschisă, spuse el calm.
Se ridică şi merse să închidă geamul deoarece camera se aerisi şi chiar devenise răcoare.
-Şi de ce puii mei te-ai trezit aşa devreme? îl întreb.
-Am avut un.. hm.. coşmar, spuse el nesigur.
-Tiffany? întreb în joacă.
-De fapt da, sosi răspunsul lui după care ne pusem pe râs.**
Eram în curtea liceului, singuri. Era abia 07:12 şi noi eram deja acolo. Cred că nici în prima zi de scoală nu am venit aşa de devreme.
Spre deosebire de mine Christian era obosit şi nu prea avea chef de nimic. Mi-am deschis buzunarul din față a ghiozdanului micuț în care îmi purtam caietele în care am găsit plicul cu invitația. Pf, mă speriasem că o uitasem acasă. În legătură cu Robert, i-am lăsat un bilețel pe masă că am plecat mai repede la şcoală deoarece m-am trezit cu noaptea în cap. Apucasem să iau câte un măr pentru amandoi înainte să mă tragă Christian afară din casă, cu care ne delectam în momentul de față.
Începuseră să ajungă tot mai multe maşini. Când l-am văzut pe Aaron parcând în spatele maşinii lui Chris, m-am uitat în oglindă. Părul îmi stătea bine, deci eram ok. Am luat o gumă din pachetul lui Christian şi oprisem muzica (,) care probabil se auzea prin toată parcarea deşi uşile erau închise. Înainte să ies, Christian mă oprise şi mă întrebă:
-Chiar ai de gând să mergi la petrecerea aia?
-Nu ştiu. Cred că da. Probabil de aceea m-am dat cu o grămadă de parfum şi mi-am aranjat atât parul, nu crezi?
-Nu neaparat, spuse el dând din umeri.
Mi-am dat ochii peste cap şi am ieşit din maşină. Aaron stătea rezemat de propria sa mașină. Când mă văzu îmi făcuse cu mâna şi îmi făcu semn cu degetul să merg la el. Pornisem spre el gândindu-mă dacă chiar ar fi bine să merg la petrecere. Mă temeam că avea doar să mă folosească, dar totuşi aveam oportunitatea de a mă distra puțin şi de a uita de toată agitația asta cu părinții mei şi învățatul, acesta probabil fiind motivul pentru care fratele meu mă lasă să merg. În plus va fi acolo şi Christian, iar în caz că ceva merge prost sigur mă va ajuta, doar de aceea suntem cei mai buni prieteni, nu?
-Neața rază de soare, spuse el sărutându-mi fruntea. Nu ştii răspunde pe facebook? Ți-am trimis mesaj dimineață.
Oh my gosh. El tocmai. Deci. Oh.
-Uum.. Nu a-am intrat azi deloc pe facebook, am zis eu simțindu-mi că îmi iau obrajii foc.
-E ok, lasă. Deci te-ai gândit la invitația mea? spuse el prinzându-mă de mână şi pornind spre intrarea şcolii.
Îi trăsesem o privire pe fugă lui Christian care butona telefonul stând rezemat de maşină.
-Ăăm.. da.
-Şi? întrebă Aaron chicotind.
-Păi.. Ok, am să vin, îi spusesem hotărâtă.
Zâmbi larg după care mă strânse într-o îmbrățişare de urs. Curtea liceului începea să se aglomereze. Christian se apropie de noi cu Tiffany agățată de gâtul lui. Aaron mă sărută din nou pe frunte după care plecă cu sora lui spre restul prietenilor lor. Eu şi Christian am rămas din nou singuri, mai apoi plecând împleticindu-ne unul de altul spre clasă.Deci însfâşit am postat al 4-lea capitol. L-aş fi pus mai devreme dar abia ieri mi-am găsit parola de la cont. Mulțumesc mult celor câteva persoane care probabil îmi urmăresc sau mi-au urmărit cartea şi mi-au votat capitolele anterioare. Pupici
CITEȘTI
Best friends
Teen FictionEl şi Ea- cei mai buni prieteni. Aventurile prin care trec îi fac să îşi dea seama că s-au îndrăgostit unul de altul. Dar vor ajunge cei doi prieteni să fie împreună?