-Psst.. Claire..
Îmi deschisem ochii încet ca să văd în fața mea întuneric. După ce am clipit de câteva ori am început să desting lucrurile din camera mea, inclusiv un Christian la bustul gol cu părul ciufulit şi o față inocentă.
-Ce vrei? îl întrebasem încruntându-mă. Mă uitasem pe ceasul de la telefon, pe ecran apărând nişte cifre extrem de luminoase.
-Cum mai eşti? întrebă el în şoaptă.
-Bine, cred. Am doar nasul înfundat. Pentru moment.
Peste 5 secunde în care mă uitasem în gol, un bec se aprinse în mintea mea.
-Pentru asta m-ai trezit? Cât de nemernic poți să fi să faci aşa ceva? spusesem pe un ton enervat dar în soaptă pentru a nu risca să trezim pe cineva.
Christian începu să chicotească. Am luat o pernă şi am aruncat-o în el.
-Hai pa, am zis trântindu-mă înapoi în pat.
M-am așezat mai comod şi mi-am închis ochii. Nu am mai auzit nimic aşa că m-am întors să văd dacă nu cumva a plecat fără sa fi auzit. Sau se putea să nici nu fi fost acolo. Dar, ei bine, Christian încă era lângă patul meu pe jos jucându-se cel mai probabil cu papuceii mei de casă. L-am studiat puțin apoi m-am tras la marginea patului ca să aibă şi el loc. Îmi zâmbi şi se întinse pe partea liberă.
-Cum merge treaba cu Jennifer? îl întrebasem.
-E mai enervantă ca Josh, pe bune. Poate fi frumoasă dar cu comportamentul ăla.. îmi răspunse Christian lăsând propoziția neterminată.
Am început să râd încet.
-Deci ați mai iesit? l-am întrebat din nou.
-Da. Ieri, adică alaltăieri. E trecut de 12, spuse rânjind în întuneric. Se lipea de mine şi nu mă mai lăsa, da serios că nu ştiu ce lipici foloseşte.
Începusem amândoi să râdem înfundat.
-Dar ție cum îți mai merge cu Aaron? întrebă uitându-se la mine pe furiş.
-Pf. Mi se pare aşa complicat. Adică, e aşa frumos şi se comportă drăguț, dar totuşi, eu cu el? Serios? De ce cineva ca el s-ar uita la mine fără să aibă vreun scop anume?
Christian oftă şi se întoarse spre mine de tot.
-Pentru că eşti frumoasă, zise el cu voce caldă.
Aveam un sentiment ciudat. Adică, mi-a mai spus că sunt frumoasă sau drăguță, dar pentru prima oară îl credeam cu adevarat în privința asta.
Mă întorsesem şi eu spre el de tot holbându-mă la trăsăturile feței lui.
-Ți-ar sta bine cu un pierce, mă trezisem că spun.
-Oh dar vai, spuse el chicotind.
Zâmbisem uşor apoi mă întorsesem cu spatele la el.
-Noapte bună, şoptisem.
-La fel, zise şi el.
Trecuseră aproximativ 30 de minute de când mă străduiam să adorm, dar mă simțeam odihnită şi deşi îmi simțeam pleoapele grele, mintea mea nu îmi dădea pace. Dintr-o dată îmi amintisem de mesajul pe care l-am primit acum câteva ore dar la care nu mai răspunsesem. După câteva clipe în care mă gândisem la argumente pro şi contra inițierii misiunii de a-mi recupera telefonul de jos, am hotărât că încercarea moarte nu are şi m-am ridicat încet din pat.
Christian nu se trezise, nici nu îl văzusem mişcându-se când ieșisem pe uşa camerei mele. Uşa camerei fratelui meu era deschisă şi mi-am permis să trag cu ochiul înauntru. Am zărit un mic Josh al naibii de cute dormind ghemuit în mijlocul patului. Am zambit şi m-am îndreptat spre scări. Am coborât scările încet oprindu-mă la capătul acestora. Lumina din bucătărie era aprinsă. După câteva secunde de tăcere îi auzisem vocea fratelui meu.
-Deci nu a zis nimic? *chicot* Asta e de bine, nu?
Oare cu cine vorbea? Eh, o fi având şi el vreo prietenă sau ceva.
M-am uitat întâi spre uşa de la bucătărie asigurându-mă că Robert nu vine şi m-am întins de-a lungul canapelei pentru a-mi lua telefonul. Il prinsesem strâns în mână apoi mă întorsesem sus lăsându-l pe fratele meu chicotind în continuare. Înainte de a intra în camera mea, am deblocat telefonul. Era ora 1:07. Şi aveam 3 mesaje. Toate 3 de la Aaron. O uau. Am deschis conversația, pe ecran apărând cele 3 mesaje :
^ora 9:34 : "Ce mai faci? Te simți mai bine?" ;
^ora 11:47 : "Sunt cu nişte prieteni la un bar, nu vi şi tu?" ;
^ora 11:49 : "Nimic, lasă"
Aa, mă speriasem că îți pasă. Ce să zic..
Blocasem înapoi ecranul şi intrasem în cameră. Îmi pusesem telefonul pe noptieră şi mă strecurasem înapoi în pat. M-am aşezat cu spatele la Christian şi mi-am închis ochii. Simțisem mâinile lui Christian strecurându-se pe sub plapumă şi prinzându-mă oarecum în brațe. Era o senzație plăcută, mă simțeam în siguranță aşa că nu l-am îndepărtat. Oricum nu voiam să îl trezesc deci am ales să nu îmi pese. Mi-am eliberat gândurile astfel adormind în mai puțin de 10 minute.Capitol 8 lipsit de inspirație. Sigur sigur, nu aveți pentru ce:)))
Îmi cer miiiiii de scuze că nu am mai postat, dar zilnic îmi terminam temele după 8 seara şi eram super obosită, plus că nu aveam inspirație. Dar am o veste bună, măcar am luat examenul la engleză:> Ştiu că nu vă pasă, dar am vrut să împărtăşesc asta cu voi. În orice caz, acum sper să postez mai des. Mulțumesc tuturor care încă vă mai pasă de cartea asta:))
Lots of love♡
CITEȘTI
Best friends
Teen FictionEl şi Ea- cei mai buni prieteni. Aventurile prin care trec îi fac să îşi dea seama că s-au îndrăgostit unul de altul. Dar vor ajunge cei doi prieteni să fie împreună?