part 1;balik seoul

170 23 4
                                    


"...." conversation
'....' dalam hati
//....// perbuatan

-NO POV-

"Haaaaa.... Tak sabarnya nak balik seoul esok. Aku rindu kan omma, appa and unnie tapi tak pelah esok aku boleh peluk diorang lame-lamekan jungha" kata rae in kepada jungha.

"Betul tapi appa tak boleh peluk lama-lama" balas jungha ringkas.

"Eleh... Kedekut punya twins kalau macam tu aku peluk unnie.. kan senang habis cerita" pintas hara.

Automatic jungha memberi jelingan maut kepada hara.

"Yelah-yelah aku tak peluk unnie lame-lame and now you happy" balas hara.

"Yes now i'm happy" bisik jungha manakala rae in hanya tergelak melihat telatah triplet nya.

"Eleh kalau aku jadi kau..aku akan peluk my prince" pintas rae in lalu terdiam kerana teringat kan siwon (tunang rae in).

"Korang dah kemas ke belum barang-barang korang kalau sudah pergi tidur nanti tak pasal-pasal kita terlepas flight esok pagi and aku dah selesai kemas so sekarang aku nak pergi tidur... aku dah mengantuk and night triplet" pintas jungha kepada twinnye kerana dia hendak mengelak daripada melihat twinnye menangis.

"Okay.. night tu" hara menbalas wish night jungha tadi manakala rae in masih terdiam.

-RAE IN & HARA POV-

"Dah lah tu... jangan dikenang orang yang tiada ni dunia ni lagi" pujuk hara.

"Tak de lah..aku kan dah move on so i'm not sad this night" rae in menjawab lalu tersenyum.

"Kalau macam tu kan bagus dah lah jom tidur barang semua dah settle kan" tanya hara kepada rae in.

"Semua dah settle... Now nak masuk tidur je lagi" jawab rae in lalu masuk ke bilik nya untuk tidur.

"Night" hara separuh menjerit.

"Okay night tu" rae in membalas wish hara dan terus menutup pintu.

-JUNGHA POV-

"Haieshh kau ni jungjung sikit-sikit nak nangis..conggek punya budak. Lusa baru dapat jumpa awak nicknick" Bebel jungha sendiri. Selepas jungha memeriksa barang-barangnya baru lah dia tidur.

"Now dah periksa semua barang aku nak tidur lah dah ngantuk sangat dah ni. 'nite nicknick'"kata jungha dalam hati sebelum dia tidur and dia pun tidur.

-HARA POV-

Hara pergi ke bilik jungha untuk memastikan jungha betul-betul tidur.

"'Dah tidur rupa nya ingat kan masih bangun'" memeriksa jungha.

Selepas memeriksa ke semua triplet nya tidur barulah dia dapat tidur dengan aman dan tenteram.

Dalam bilik hara.."barang semua dah settle sekarang time for sleep" bebel hara sorang diri.

Doctor KimWhere stories live. Discover now