•1•

15.9K 500 26
                                    

**ZAYN P.o.v**

- Zayn, merginos jau atvyko,- pasakė į kambarį įėjęs Harry. Nusišypsojau ir atsistojau.
- Gerai, tuoj ateinu,- atsakiau ir pasiėmiau šešis aplankalus, kur buvo aprašyta apie kiekvieną merginą. Turbūt įdomu kas čia vyksta? Tai žaidimas. Žaidimas, kurio metu prasčiausiai pasirodžiusios merginos - iškris. Bet jos turės nešokti ar atlikti kažkokį etiudą. Jos turės puikiai pasirodyti lovoje. Tik negalvokit, kad esu kažkoks nesveikas nimfomanas. Ne. Tiesiog ieškau tos, kuri patenkintų netik virtuvėje ar šeimoje, bet puikiai elgtųsi ir lovoje.
Išėjau iš kabineto ir laiptais nusileidau į apačią. Prieš save išvydau šešias merginas. Visos buvo tokios skirtingos, bet tuo pačiu ir vienodos.
- Sveikos merginos,- atkreipiau visų merginų dėmesį ir atsisėdau ant kedės prieš jas. - Aš esu Zayn Malik. Tai yra mano namas, reiškia ir mano taisyklės,- pasakiau ir nužvelgiau kiekvieną. - O dabar skaitysiu vardus ir kurią paminėsiu - ateis pas mane,- tariu ir atsiverčiau pirmąjį aplankalą.
- Selena,- pasakiau ir prie manęs priėjo juodaplaukė, neaukšta mergina. - Tu būsi kambaryje su Taylor,- tariau ir prie mūsų priėjo blondinė. Merginos pasiėmė savo tašęs ir sekė Harry iki jų kambario.
 - Cara,- pakviečiau ir prie manęs atsirado dažyta šviesiaplaukė. - Tu būsi kambaryje su Aspen,- pasakiau ir prie mūsų atsistojo aukšta, ilgaplaukė mergina. - Jūsų kambarį parodys tuoj pat grįžtantis Harry.  Lily,- tariau ir prie manęs priėjo rudaplaukė, nedrąsi mergina. - Tu būsi su Nina,- pasakiau ir merginos viena kitai nusišypsojo. Atrodo jog sukūriau dvi naujas drauges. Grįžęs Harry mostelėjo merginoms ranka, kad jos sektų paskui ir palydėjo iki jų kambarių. Atsistojau ir perbraukiau ranka per plaukus. 
- Žmogau, tos merginos tokios karštos, o ta Taylor. Ar matei jos užpakaliuką?- išgąsdino Harry  ir aš nusijuokiau. - Kas? Jei būčiau tavo vietoje pamylėčiau jas visas dabar,- pasakė jis ir aš nusišypsojęs pakračiau galvą.
- Bet nesi. Man reikia nueiti į kambarį ir persirengti. Juk reikės kam nors paaiškinti taisykles,- tariau ir jis nusijuokęs mirktelėjo.
- Žinai, aš galiu. Plius, kai norėsi laisvos dienos - aš visada tavo paslaugoms,- pasakė jis ir aš pavartęs akis užlipau laiptais į savo kambarį.

(...)

- Skanaus merginos! Tikiuosi visos įsikūrėte ir jaučiatės kaip namie?- paklausiau įėjęs į virtuvę kur buvo visos merginos ir visos linktelėjo. - Na, o dabar prie rimtesnių dalykų. Kaip ir žinote jūs čia būsite keturiolika dienų. Kas antrą dieną jūsų mažės. Taip pat krisite jei nusižengsite taisyklėms,- tariau.                                                                                                                                                               - O kokios tos taisyklės?- įsiterpė Taylor. Pažvelgiau į ją ir ji man mirktelėjo. Prikandau lūpą, kad sulaikyčiau juoką.                                                                                                                                                                 - Negalima sukelti muštynių. Atsikalbinėti. Neatlikti mano užduotų taisyklių. Man trukdyti, kai aš savo kabinete,- išvardinau. - Rytoj prasidės pirmoji užduotis. Kol viena bus su manimi, kitos taip pat nenuobodžiaus, o turės darbų. Gero vakaro,- šyptelėjau ir išėjau ir virtuvės kambario.


#Vote❤️

CHOICE /TvarkomaWhere stories live. Discover now