*Harry P.o.V.*Aš ją surasiu. Aš ją sušiktai surasiu. Ji galvoja, kad taip lengvai pabėgs? Tikrai ne.
Atsisėdau prie kompiuterio ir nusipirkau bilietus į NewYork, nes ten tik ji turi giminaičių. Mano lėktuvas išskrenda po trijų valandų.
Greit pradėjau krautis daiktus į lagaminus ir susikroves pamačiau, kad liko tik valanda iki mano skrydžio. Todėl atsisveikinau su Zayn ir Nina greit papasakodamas kas nutiko, sėdau į savo mašiną ir išvažiavau į oro uostą.
*Lily P.o.v.*
Sedėjau oro uoste ir laukiau savo lėktuvo. Man buvo truputį graudu palikti Londoną, bet turiu grįšti pas tėvus kuriem dabar labai sunku.
*PO 40MIN.*
"Lėktuvas Londonas-NewYork'as išskrenda už dvidešimt minučių. Į lėktuvą jau įleidžiami žmonės"
Atsistojau ir pradėjau eiti pro patikras ir už 10 minučių jau sedėjau lėktuve. Sedėjau prie lango, o prie manęs dar buvo laisva vieta. Tai arba čia kažkas sės arba bus laisva.
Įsidėjau ausinukus į ausis ir laukiau, kada pakilsime. Staiga kažkas prisėdo prie manęs, pasukau galvą į žmogų ir sustingau.
Tai negali būti tiesa.
"Sveika mažute"- nusišypsojo Harry ir mano akyse atsispindėjo baimė.
"Ha- Harry, k-ka tu čia da-darai?"- paklausiau mikčiodama.
"Nieko, skrendu į NY"- mirktelęjo jis.
*Nina P.o.V.*
Kartu su Zayn ieškojom internete naujo namo mums. Zayn papasakojo kas buvo mokykloje su Harry ir Lily, na kitaip Kate.
Vargšė...
"Zayn, žė, o kaip šis?"- paklausiau parodydama į namo nuotrauką kompiuteryje.
"Tobulas"- šyptelėjo Zayn ir pakštelėjo man į lūpas.
*Harry P.o.v.*
Su Kate pradėjom geriau bendrauti. Ji vis dar pyksta ant manęs už tai ką padariau, bet aš tikiuosi, kad kai ateis laikas ji man atleis.
"Gerai, aš tuoj grįšiu"- pasakė ji ir nuėjo į toletą. Aš nusišypsojau ir atsistojes nuo savo vietos pajudėjau toleto link.
Kai tik Kate norėjo išeiti, aš ją įstūmiau atgal į vidų ir užrakines duris, grubiai įsisiurbiau į jos lūpas.
Ji man greit atsakė ir įvėlė savo rankų pirštus man į plaukus. Aš užsikėliau ją ant kriauklės krašto ir pradėjau nurenginėti.
Aš taip jos pasiilgau, jos kūno...
"Harry"- sudejavo ji."O jei mus pagaus?"- paklausė.
"Nesijaudink mažute"- nurengiau jos maikutę.
"Bet aš bijau"- ji sustabdė mane.
"Viskas bus gerai"- tariau ir vėl įsisurbiau į jos lūpas.
Po kelių akimirkų abu buvom nuogi ir aš lėtai įėjau. Iš jos lūpų išsprūdo garsi dėjonė, bet aš ją nutraukiau pabučiuodamas.
Pradėjau judėti vis greičiau ir greičiau ir jaučiau, kaip kyla malonumas.
"Harry"- sudejavo ji. Dar kelis kartus įėjau į ją ir baigiau joje...
#Vote❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
CHOICE /Tvarkoma
Lãng mạnSEX GAME (buves pav.) Vienas vaikinas... Šešios merginos... Dvi savaitės... Kasantrą dieną mažėjantis merginų skaičius... Ir seksas kekvieną dieną su vis skirtingomis merginomis... xxx Istorija rašyta labai senei, todėl yra banali. Daug klaidų ir ne...