18

4.4K 246 6
                                    



*Harry P.o.V.*

Šūdas... Kas čia per durni garsai? Panašūs į... Panašūs į mašinų pravažiavimus ir pypinimus?!??!

Greit atmerkiau akis ir vėl jas užmerkiau, nes saulės spinduliai labai švietė į akis. Todėl sunkiai atsisėdau ir vėl prasimerkiau.

Sustingau. Šūdas aš nuogas vidurį kelio! Užmušiu Kate kitaip Lily!

Išgirdau policijos sirenas. Velnias! Prisidengiau savo pasididžiavimą ir toliau sedėjau ir laukiau kol privažiuos policija.

Policijai privažiavus, iš mašinos išlipo du pareigūnai.

"Ponaiti, prašome atsistoti ir laikyti rankas už galvos"- pasakė vienas pareigūnas. Taip ir padariau.

Dabar mano mažasis Styles visu grožumu išsivertė.

Pareigūnai suėmė mano rankas, man už nugaros ir surakino antrankiais. Jūs dauguma tikriausiai galvojat kol aš tyliu? O gi todėl, nes manim nepatikės niekas.

*Zayn P.o.V.*

Sedėjau su Nina svėtainėje ir abu galvojom mažyliams vardus. Jei bus mergaitė, bus vardu Ella, o jei gims berniukas, bus Edward.

Staiga suskambo mano telefonas ir pažėjas kas skambina pamačiau, kad nežinomas numeris. Pakėliau ragelį.

- Klausau.

- Zayn, čia Harry. Mane suėmė ir reikia, kad atveštai užtatą.

- Tu nuovadoj? Ką ten sušiktai veiki?!

- Lily yra ne Lily ji yra Kate.

Tik tiek pasakė ir nutrūko ryšys. Tikriausiai pasibaigė laikas. Pasakiau Ninai, kad greitai grįšiu ir pasiėmias pinigų įsėdau į mašiną.

Ką jis turėjo omenį "Lily yra ne Lily ji yra Kate" ?

Ar tai ta pati Kate kurią išniekino ir įskaudino Harry? Jei tai ji. Tai Harry gerai nesibaigs.

Įsukęs į policijos aikštelę, išlipau iš mašinos ir nuėjau į vidų. Viduje, kairėje pusėje buvo langelis, o už jo sedėjo vyras.

"Sveiki, aš atvežiau užstatą už Harry Styles"- pasakiau ir pareigūnas pažiūrėjas kažką kompiuterį, pasakė kainą. Po kelių minučių išleido Harry tik su ranksluosčiu ant liemens.

Kol važiavom namo, Harry pasakojo visą istoriją, kas nutiko. Aš plyšau juokais, nes juk Harry sutvarkė merga.

"Aš ją užmušiu. Pamatysi"- pasakė Harry, kai sustojau namų aikštelėje.

"Aha"- nusijuokiau. "Įdomu kuris kurį"- pasakiau ir pradariau namų duris.

"Nina! Aš, na tiksliau mes namie!"- sušaukiau ir nusileido ji laiptais.

"Aš einu nusiprausti"- pasakė Harry ir nuėjo.

"Zayn, aš nenoriu gyventi šiame name"- pasakė Nina.

"Kodėl? Juk čia daug vietos"- šyptelėjau.

"Na man šie namai vis primins tas žaidynes ir tavo pasismaginimus su kitomis"- pasakė ji ir aš priėjau prie jos. Suėmiau delnu jos skruosta ir pasakiau:

"Gerai mažute, mes išsikraustysim iš čia"- pasakiau ir pabučiavau ją į lūpas.

#Vote❤️

CHOICE /TvarkomaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora