15

7.3K 413 42
                                    

Nagi Lily!

Yes!

Lily pradėjo kosėti vandieniu ir aš ją staigiai pasodinau.

"Ačiū Dievui, tau viskas gerai"- atsidusau.

"Lily tau viskas gerai?!"- pribėgo prie jos Nina ir ją apsikabino.

"Taip"- sušnabždėjo ir aš atsisukau į Seleną.

"Tu pašalinta"- pasakiau ir mačiau jos akyse ašaras.

"Prašau Zayn, nedaryk to"- pradėjo verkšlenti. "Aš atsiprašau"

"Ne"- staigiai pasakiau. "Kad už valandos tavęs čia nebūtų"- pasakiau ir ji nedrasiai linktelėjo.

PO SAVAITĖS

*Lily P.O.V.*

"Lily!"- sušuko Nina ir priėjau prie jos.

"Kas?"

"Gal žinai kur Zayn?"- paklausė ir aš susiraukiau.

"Na jis... Dūlkina Aspen"- pasakiau ir jos akyse susikaupė ašaros. "Ei, ei... Kas yra?"- paklausiau ir priėjau arčiau.

"Na aš... Aš laukiuosi..."- pasakė ir mano akys išsiplietė. Ką? To negali būti!

"Ar tu juokauji?"- paklausiau ir ji pakratė galvą.

"Trys mėginukus dariau"- pasakė ir dar labiau pradėjo verkti. Priėjau prie jos ir apsikabinau. Paėmiau iš jos testus ir patikrinau, visi buvo teigemi.

"Šhh... Nusiramink, viskas bus gerai, bet kaip?"- paklausiau ir ji atsitraukė.

"Atsimeni, kai aš tave palapinėje su Harry užtikau?"- paklausė ir aš lėtai linktelėjau. "Tai vat.. Tada aš, kai išėjau, pasiėmiau butelį degtinės ir išgėriau. Tada iš savo palapinės išlipo Zayn ir mane rado"- tada ji nustojo kalbėjusi. "Ir mes pasimylėjome be sargio"- pasakė ir dar labiau pravirko.

Įsitraukiau ją į savo glėbį ir išgirdau, kaip kažkas įėjo į kambarį.

Nina greit nuo manęs atsitraukė ir mes pamatėm, kad atėjo Zayn.

"Nina"- susiraukė. "Kodėl tu verki?"- paklausė ir Nina susigožė.

"Nusiramink"- pasakiau ir paglosčiau jos nugarą. "Paliksiu jus dviese"- šyptelėjau Zayn ir išėjau iš kambario.

*Nina P.O.V.*

"Tai kas buvo?"- paklausė Zayn.

"Aš... Na... Aš laukiuosi"

#Vote❤️

CHOICE /TvarkomaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora