13

8.6K 416 28
                                    



*Lily P.o.V.*

Jis mane užgulė ir pradėjo savo ranką slinkti nuo mano kelio iki centro...

Jis pradėjo trinti mano klitorių ir aš išleidau tylią aimaną.

"Lily? Harry? Kas čia vyksta?"- sutrikusi prisikėlė Nina ir aš greit išpūtusi akis, šokau nuo Harry.

"Amm... N-nieko... Nina... Tie"- nebaigiau sakyti, nes ji mane pertraukė.

"Tu kalė Lily"- pasišlykštėdama pasakė ji. "Aš to iš tavęs nesitikėjau"- pasakė ir greit užsidėjusi ilgą, storą megstuką, išlipo iš palapinės.

"Šudas"- pasakiau ir trenkiau sau per veidą.

*Zayn P.o.V.*

Gulėjau tarp Aspen ir Niall, todėl man tai pabodo ir aš greit apsimoves džinsus išlipau iš palapinės.

Prisidegiau cigaretę ir pradėjau eiti vandenyno link. Ten pamačiau žmogaus siluetą. Ten buvo mergina.

Ką ji ten veikia? Juk liepta visiem būti palapinėse. Greit pribėgau ir pamačiau ten girtut girtutėlę Niną.

"Nina? Ar tau viskas gerai?"- negrasiai paklausiau ir atsisuko į mane. Pamačiusi mane keistai išsišiepė.

"Kodėl nemiegi?"- prikando lūpą ji.

"Nes nenoriu, o ką tu čia darai?"- susiraukiau.

"Laukiau tavęs"- pasakė ji ir užokusi ant mano liemens, įsiurbė į lūpas. Kas jai užėjo?

Abu kritome į smėlį ir ji apsižergusi mane, pradėjo tryntis. Jausmas buvo tobulas ir dabar tikrai ją ižversiu taip, kaip reikia.

Greit apverčiau mus ir pažvelgiau į tą vietą kurioje buvo palapinės. Niekas nebuvo išėje, todėl greit nuėmiau Ninos mėgstuką ir numečiau kažkur šalia mūsų. Ji liko tik su apatiniais ir greit atsegusi mano džinsus, juos numovė.

Greit nuplėšiau jos liemenuką ir ji nusijuokė. Pradėjau bučiuoti jos kaklą ir delną vis leisti žemyn jos pilvu.

Jaučiau, kaip ją nervina, kad viską darau lėtai, bet aš nekaltas, kad noriu pasimėgauti jos kūnu.

Ji suaimanavo, kai užkišau delną už jos kelnaičių.

Lėtai judinau prištus ir vieną įkišau į ją.
Ji pradėjo aimanuoti man į lūpas ir aš sustojau, kai mačiau, kad ji netoli savo tikslo.

Ji piktai pažiūrėjo į mane.

"Za- Zayn, prašau..."- maldavo ji ir aš išsišiepes nuėmiau savo ir jos apatinius.

Greit įėjau į ją ir vis greitėjau ir judėjau giliau.

"Zayn!"- sušuko ji, kai dar giliau įėjau į ją.

"Shh mažyte.... Juk tu nenori, kad kažkas mus išgirstų"- pasakiau ir jaučiau, kaip artėju prie orgazmo.

"Nina"- suaimanavau, kai abu baigėme.

Dar kelis kartus įėjau į ją ir sukritau šale jos.

#Vote❤️

CHOICE /TvarkomaWhere stories live. Discover now