12

9K 401 21
                                    

*Lily P.o.v.*

"Oho, kaip čia gražu"- pasakė Nina apsidarydama.

"Tikrai"- linktelėjau ir šyptelėjau.

"Merginos turime pasiskirstyti palapinėmis. Yra trys palapinės"- pradėjo Harry. "Taigi... Zayn su Selena ir Liam. Niall su Aspen ir Louis. O aš su Nina ir Lily"- pasakė Harry ir aš nežymiai susiraukiau.

Kodėl būtent aš su Harry? Bent gerai, kad Nina šalia bus...

(...)

"Nee! Paleisk!"- sušuko Aspen, kai Niall ją iškėlė į orą ir bėgo su ja link tiltelio galo.

Bum...

Aspen jau vandenyje.

Ji iškišo galvą iš vandens ir aš pratrūkau juoktis, nes jos visas špaklius nubėgo.

"Špakliaus mergaitė"- nusijuokė Nina.

"Joo"- nusijuokiau.

Aspen pamačiusi, kad visi iš jos juokiasi susiraukė ir pikta lipo iš vandens.

Ji piktai pažvelgė į Niall ir jis pakėlė rankas lyg gindamasis.

"Jau užkūrėm laužą, galite e..."- pasakė Zayn, bet pamates Aspen sustojo kažką sakes. "Aspen? Kas tau nutiko?"- paklausė jis.

"Jis Noris ar Niall. Nu nesvarbu. Įmetė mane į vandienį"- parodė mergina į blondiną.

Zayn piktai pažvelgė į Niall ir pakrates galvą grįžo atgal pas Liam ir Louis.

Pažvelgiau į Harry ir jis nusišypsojo man.

Jis kažkoks keistas...

*Harry P.o.v.*

Visi sėdėjome prie laužo ir šnekėjom juokingomis temomis.

Vis stebėjau Lily. Tas jos juokas, šypsena, žvilgsnis ir visa kita, traukia mane vis labiau prie jos.

Aš prižadu, kad Lil'ei šis vakaras bus nepamirštamas.

"Manau jau reikėtų skirstytis, nes jau vėlu ir laužas tuoj užges"- pasakiau ir visi atsisuko į mane.

"Tiesa"- pasakė Zayn ir visi atsistoje pradėjo eiti link savo palapinių.

Kai jau norėjau lysti į palapinę, kelią užstojo Lily.

"Nu nu nu"- pamosakavo pirštu ji. "Merginos persirenginėja, todėl turėsi laukti kol mes persirenksime"- mirktelėjo ji ir aš nusišypsojau.

"Gerai, bet paskubėkit, nes lauke šalta"- pasakiau ir ji linktelėjusi įlindo į palapinę.

Iš džinsų kišenės išsitraukiau cigaretes ir žiebtuvėlį. Prisidegiau cigaretę ir pradėjau ją rukyti.

Dieve, Lily, ką tu su manim darai?

Kai tu būni šalia aš noriu tik šypsotis ir man nesvarbu kokios bėdos ar dar kažkas. Tik viena mintis man neiškrenta iš galvos. Kur ji man matyta?

"Jau!"- išgirdau šauksmą iš palapinės ir nuoruką numetes ant žemės, sutrypiau ją.

Įlindau į palapinę ir pamačiau jau vos nemiegančią Niną ir per vidurį gulinčią Lily.

Atsiguliau šalia jos ir pažvelgiau į jos akis, kurios žiūrėjo į mane.

Išgirdau, kaip Nina pradeda knarkti ir aš polėto pradėjau lenktis link Lily veido.

Kai jau buvau šalia jos lūpų ji užsimerkė ir pati priglaudė savo lūpas prie manūjų.

Aš ją užguliau ir pradėjau savo ranką slinkti nuo jos kelio iki centro...

#Vote❤️

CHOICE /TvarkomaWhere stories live. Discover now