**ON**
První školní den pro mě byl výzvou. Nová škola, nový lidé, nové zkušenosti.
Už jsem se nemohl dočkat, až si najdu nějaké kamarády. Ale přece jenom, ve třeháku už má každý přátele, ne? Celá škola je rozkouskovaná na partičky. V jedné jsou jen fotbalisti. V druhé šprti. Pak barbie a jejich přesný opak knihomolky. Jednoduše, každý měl své místo. Kromě mě, samozřejmě. Ke komu asi budu patřit? K fotbalistům? Né, to by nedopadlo dobře. Tak ke šprtům? Eh, to asi taky ne. Knihomolky asi musejí mít doma nějakou knihu, jestli chtějí členství, co?
Mám to. Nabízí se jen jediná možnost. Půjdu k barbínám. Udělám si liposukci a facelift a členství mám jistý.Uvědomil jsem si, jak se sám pro sebe směju. Ale po představě mě v sukni to jinak ani nešlo.
Zahnal jsem úsměv a rázným krokem se vydal vstříc mé lavici, když se mi někdo najednou nachomýtnul pod nohy a už jsme leželi na zemi. Vytřeštila na mě oči a hned si začala sbírat spadané věci.
,,Promiň. Moc se omlouvám, neviděl jsem tě." drmolil jsem ze sebe a pomáhal jí posbírat věci, když jsem zvedal její blok. Všiml jsem si jména na něm napsaném.
,,Ty jsi Thea?" zeptal jsem se. Neodpověděla. Ani se na mě nepodívala. Jako by vůbec nevěděla, že tu jsem.
Pak jsem však pod ohnivými vlasy zahlédl důvod, proč mě neslyšela. Měla v uších sluchátka. Úšklíb jsem se a podal jí věci, které jsem posbíral. Chmátla po nich, ale já je nepustil. Ještě jednou cukla a když jsem pořád nepouštěl, zvedla ke mě pohled a zamračila se.
Její oči měly až neuvěřitelně modrou barvu. Jako by snad měla kontaktní čočky.
Zasnil jsem se tak, až jsem povolil sevření a ona mi věci konečně vytrhla z rukou a zmizela dřív, než jsem se stihl vrátit do světa bdících...Od příště už budou nejspíš všechny části psané tímhle pohledem kluka, pro kterého ještě ani nemám jméno ^×^
Věnování pro Viku za pomoc se jménem pro naši záhadnou dívku ;) děkuju :33ElenWh
ČTEŠ
Without Reality [CZ] ✔
Short StoryNikdo o ní moc moc nevěděl. Prázdný výraz. Vždy přítomná sluchátka v uších. A nikoho nevnímala. Byla jako tělo bez duše. Jako panenka bez života, co potřebuje probudit. Ale ona nevěděla jak. Nevěděla, jaké to je, být v realitě... ElenWh © 2015 All r...