Част2

54 4 3
                                    

До един момент... Тя се премести във друг град. Каза, че е временно заради работата на баща й, който й беше останал. Но така и не се върна... А сега, даже незнам къде е и какво се е случило с нея... Родителите ми много често пътуват и аз оставам сама. Дори веднъж бях длъжна да живея сама цял месец, защото много се забавиха!
- Мамо, колко часа ще пътуваме?-попитах аз.
- 4-5 часа.
- Моля!!! 4-5 часа!!! Това е абсурдно!!!- изкрещях аз. В този момент си извадих лилавите слушалки и компютъра. Без тези две неща, животът ми е безмислен. Надух музиката на макс и си пуснах любимия филм- "Дневниците на вампира". След малко люшкането на колата ме онесе и заспах...
- Събуди се сънчо... Събуди се...-казваше ми мама, ръчкайки в корема.
- Какво има? Тъкмо заспах!
- Моля?! Та ти спа 5 часа! Даже вече пристигнахме! Хайде, прибирай си нещата и слизай от колата.
- Така ли !? Проспала съм пътя?!- запитвах се аз.
- Да, а сега слизай.- каза ми мама и отиде към багажника. Като слязох, бях шокирана... Пред мен се появи голям луксозен хотел. Очаквах да живеем във някакво бунгало точно на плажа със изглед към морето, но и това става... Нашите стаи се намираха на 30-ия етаж. Цялата сграда се състоеше от 80 етажа. Добре, че родителите ми и аз бяхме във различни стаи. Иначе щеше да е много кофти... Стаята ми беше по-голяма от на нашите. Имах голямо легло, плазмен телевизор, огромна баня със всякакви екстри и голяма тераса, със изглед на океана. Има и други екстри. Реших да сляза да огледам наоколо. По стълбите щеше да стане много бавно, зато реших да сляза със асансера. Влязох в него и цъкнах на копчето за ниво "1". По едно време той спря.
-Оооооо!!! Само това не ми стигаше...


Stay With Me...Where stories live. Discover now